- 0
Forum - Off-topic
PPPP
C M'c Ray 05 ei toiminut koneellani.
RBR ei toiminut myöskään.
GT Legends toimii, ja on pirunloistava, jopa näpiksellä. Nyt pitää ottaa operaatio ratin purku ja tutkia, mikä aiheuttaa häiriöitä.. Tuomo lähtee käymään kylän postissa -ryöstämässä- viemässä ppaketeja eteenpäin, ja jatkaa pelaamista.. ^Ja joskus vielä tänpäivän aikana nukkumista. hihihii^
- 2
vaiski75 wrote: Bani kiusaa!!!Miten tuolla voi saada miinus-käbäliä? Onko Sfäiskin aika mennyt jo ohi? Pitääkö mun sijoittaa enemmän fyffeä näkyvyyteen ja imagoon? Pitääkö laittaa housut jalkaan? Onko vonkaaminen nyt kielletty? Kuka keitti tämän kahvin?!
- 0
Ei tykänny joku Jänes arvostelusta, heti lätkäisi alapeugun, vaikkei sellaisia edes omista.
Ny ... käbälämäkeen.
- 1
Miten tuolla voi saada miinus-käbäliä?
- Tuo ei ole totta.
Onko Sfäiskin aika mennyt jo ohi?
- Valtakautesi on vasta tulossa.
Pitääkö mun sijoittaa enemmän fyffeä näkyvyyteen ja imagoon?
- No comments.
Pitääkö laittaa housut jalkaan?
- Jos haluat vähentää näkyvyyttäsi.
Onko vonkaaminen nyt kielletty?
- Vonkaaminen ilman housujen pois ottoa on kielletty sakkojen uhalla ( 8 markkaa )
Kuka keitti tämän kahvin?
- Kahvin ? Mistä sait muka kahvia ? Ei sulla ollut enään kahvia. Isompi Jänes haki viimeiset purut pois.
- 1
UUSI ! TÄÄLLÄ UUSI !
- 0
FGB Mudi wrote: Miten tuolla voi saada miinus-käbäliä? - Tuo ei ole totta. Onko Sfäiskin aika mennyt jo ohi? - Valtakautesi on vasta tulossa. Pitääkö mun sijoittaa enemmän fyffeä näkyvyyteen ja imagoon? - No comments. Pitääkö laittaa housut jalkaan? - Jos haluat vähentää näkyvyyttäsi. Onko vonkaaminen nyt kielletty? - Vonkaaminen ilman housujen pois ottoa on kielletty sakkojen uhalla ( 8 markkaa ) Kuka keitti tämän kahvin? - Kahvin ? Mistä sait muka kahvia ? Ei sulla ollut enään kahvia. Isompi Jänes haki viimeiset purut pois.Tämä kyllä piristi kivasti.. Mihin se Bani vie mun purut? Taasko se myy ne sille Pelgialaiselle? Vonkasin kyllä ilman housuja, minä muistan.. Yhdessä tytön kanssa naurettiin Sfäiskille tai oikeastaan Sfäiskin...
- 1
XD
- 1
Mitään en enää myy sille hunsvotille.
Kaikesta maksaa kaheksan markkaa.
Ne samat kaheksan markkaa.
Kissanhiekan sekaan laitoin purut ei haise, ei tarvitte tyhjentää.
_*Sutaisee nopeat papanat boksiin ja jatkaa puuhastelua*_
- 1
Alkaa taas näiden juttujen taso olla sitä perusperjantai luokkaa. Onpa hyvä että kohta pääsen lähtemään iltavuoroon ja kaikkein parhaimpaan aikaan pääsen takaisin tarkastamaan päivän saldon. Ihan kyllä pikkuisen pelonttaa kun puoliltapäivin ollaan jo näin hyvässä vauhdissa. Ja Skimmyhän tunnetusti päästää pirun irti tänään.
- 0
Duke oli siis pasca, ilmankos sitä ei sitten koskaan julkaistu..
"Arvostelu på Sfinska.":http://www.v2.fi/arvostelut/pelit/710/Duke-Nukem-Forever/
Mun kuula on ihan sekaisin!
Inkkarit on tippunu kanootista tai lepakot on hävinneet tapulista..
Muisti palailee pätkittäin ja eilinen ilta..
Viekää ne poies!
- 2
!http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135266851180.gif!
- 0
Huomenta rakkaat kullannuput
- 0
huamenta fellow lehdenjakaja!
Nymmää lähen mökille, taas, kivasti! =)
- 0
Nenäliina, kynä, kansio ja kahvikuppi.
- 0
TehBigBunny wrote: Nenäliina, kynä, kansio ja kahvikuppi.Se alkaa runoja rustaamaan poski märkänä?
- 1
"http://on.fb.me/lo7RI6":http://on.fb.me/lo7RI6
- 1
Olisko GTA TBOGT tänää illalla/yöllä???
- 1
superiorjerde wrote: Olisko GTA TBOGT tänää illalla/yöllä???tai vaikka illalla ja yöllä mä ainakin mukana
- 0
Mukana ollaan, kuka invaa vai?
//Oottesko koittaneet laittaa Forzassa äänniä oikein kovalle? :D
Mulla ku on 380W (vaan, no kuiteski) radiovahvistin kiinni Xboxis, ja koneen näytölle kuva, nii volyymit puoleen väliin (normaalisti 0-10, 1:llä) eli tohon melkei viiteen, niin kivasti kuuluu.
Corvette alla ja kaasua ei uskalla painaa, mutta käyntiääni pikkasen hieno. JOS painan kaasua nii ens viikolla varmaa häätöilmotus vuokrakämpästä. Kunnon kuulokkeilla vois kokeilla, mutta ei oo vaa tohon liitäntää.
Ja toi vahvistimen volyymi ei oo ikinä ollu suuremmalla ku 5, siis tuntu jo sillo mahas koko härpäke, ei tie kyllä mitä tapahtuu jos edes 8:lle laittaa...