- 0
vaiski75 wrote: Bani kiusaa!!!Miten tuolla voi saada miinus-käbäliä? Onko Sfäiskin aika mennyt jo ohi? Pitääkö mun sijoittaa enemmän fyffeä näkyvyyteen ja imagoon? Pitääkö laittaa housut jalkaan? Onko vonkaaminen nyt kielletty? Kuka keitti tämän kahvin?!
FGB Mudi wrote: Miten tuolla voi saada miinus-käbäliä? - Tuo ei ole totta. Onko Sfäiskin aika mennyt jo ohi? - Valtakautesi on vasta tulossa. Pitääkö mun sijoittaa enemmän fyffeä näkyvyyteen ja imagoon? - No comments. Pitääkö laittaa housut jalkaan? - Jos haluat vähentää näkyvyyttäsi. Onko vonkaaminen nyt kielletty? - Vonkaaminen ilman housujen pois ottoa on kielletty sakkojen uhalla ( 8 markkaa ) Kuka keitti tämän kahvin? - Kahvin ? Mistä sait muka kahvia ? Ei sulla ollut enään kahvia. Isompi Jänes haki viimeiset purut pois.Tämä kyllä piristi kivasti.. Mihin se Bani vie mun purut? Taasko se myy ne sille Pelgialaiselle? Vonkasin kyllä ilman housuja, minä muistan.. Yhdessä tytön kanssa naurettiin Sfäiskille tai oikeastaan Sfäiskin...
TehBigBunny wrote: Nenäliina, kynä, kansio ja kahvikuppi.Se alkaa runoja rustaamaan poski märkänä?
superiorjerde wrote: Olisko GTA TBOGT tänää illalla/yöllä???tai vaikka illalla ja yöllä mä ainakin mukana