- 0
Forum - Off-topic
PPPP
!http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT5M48bZ3Gpqs6roJk5BHHdHsepHpprkcoFWUHXsOixDM8C3rjn9g!
- 0
Väistäkää ku mä tuun mun intranteillä
!½!"!
- 0
Nyt on Spedeilty, mäntynä Jennin kanssa nettiin, ostettu Schimmylle uusi hattu ja letkua käytetty. Joutaa maate ennen kuin tämä karkaa lapasesta.
- 0
Ei väsytä yhtään.
- 1
Ei vieläkään.
- 0
Rupesin täs miettiin sanaa "rupesin".. miks se kuulostaa nii eriltä kuin mitä se tarkoittaa. Tulee mieleen muta. En kuiteskaa mieti tätäkään asiaa ennen nukkumaan menoa.
- 0
- 0
I JMM94 I wrote:NUKKUMAAN! ja vähän vitun vihaseen!
- 0
Mää tulin taas takasin! Kolmas päivä jussia takana, ja paras tähän mennessä. Varmaan johtuu siitä, ko oli enemmään porukkaa ja alkoholia, ko muina päivinä. Mahtava Jussi oli kaikin kaikkiaan. Kaikki toimi. "Arkeen" palaaminen ei ole kivaa näiden päivien jälkeen... =( Ollapa Jussi taasen huamenna!
- 0
Laitan ny tällasen hienon kymysyksen ilmoille. Onko Forza 2:ssa vielä ketään ajajia netissä, Minkälainen ura moodi (onks samanlainen kuin forza 3:ssa), Paljonko se ylipäätään eroo forza 3:sta.
Katos ku olisin hankkimassa ku on nii halpakin 10€, sillo saisin myös ms-pointsejakin puoleen hintaan :)
- 0
tappileipa wrote: Pelaajista en tiedä mutta oli ne ajot muistaakseni melko samanlaisia.. En kyllä ite keksi mitään syytä miksi sen ostaa, jos on jo kolmonen:D Eipä siinä mitään niinpaljon parempaa ollut..Ookke. Täytyy miettiä sitte jotai muuta pelii. Varmaa GTA IV episodes from liberty city.
- 0
noniin itellänkin on tf 2 latautunu tulooko joku pelaan?
- 0
Episodesii voin kyl suositella, keitonis o laskuvarjot ;) pelkästää jo niiden takia voi hankkia :D
- 0
@Pytzi: Joo mä voin tulla ehk kahe tunnin pääst :)
@Warjo: Joo meinasin hankkii cdonist mut siel on loppu ne. Joten tilaan vain lisää livee ja puoleen hintaan pointsei ja hankin livest pelkän homppeli tonyn. En hirveesti välitä moottoripyörä jengeilyst
// paljos se gaytony maksaa? 800ms? 1600ms?
- 0
Raks!
- 1
Voin tulla kans TF2:seen..
//Ja eilen hankin pojoja just tuota GeiTonia varten! :3 Pääsee sitäkin pelailemaan.
///Miut saapi lisätä Steamiin: Puuha__pete (kaks _ -viivaa)
- 0
joo mennään porukalla sitten kun jos toi räyhäkin tulis
- 0
voi olla et mä pätkin ku toi kone ei ossoo pyörittää, mut saatte tekin vaikeutta peliin ku mä pätkin keskellä kenttää :)
- 0
tuli muutes mieleen kun oon vähn pelannu tf 2 niin kukaan ei oo laginu eikä pelis näytä olevan häkereitä
ja räyhä sanoo kun tuloo pelaamaan
oma steami pytzii
ja siinä on 2 iitä