- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Pahasti nuokuin soffalla tölkki käjessä ja ajattelin notta olen ihan rapajuoppo.
Tölkki pyödälle,ukko ylös ja kädet tankoon.
15 leukaa vedin.Henki meinas lähtee kympin jälkeen.
Kova jätkä on tämä Skimsteri! ^omasta mielestään^
- 5
Tarina kertoo ettei ollut kiinnittänyt tanko minnekkään vaan käsissään sitä vekslasi ylös alas
^Thihihii, carccuseen^
- 0
hulluseon wrote: Tarina kertoo ettei ollut kiinnittänyt tanko minnekkään vaan käsissään sitä vekslasi ylös alas ^Thihihii, carccuseen^Totuus. Se hirviän kovin sattuu.
- 0
Ei kellään ois mulle paria kylmää olutta???
- 0
Uus joku
- 0
Alchemist FI wrote: Ei kellään ois mulle paria kylmää olutta???Märkä-Simolta kandee kysyä.Sil on aina.
- 0
Ej olla enää
^Thihihhiiii^
- 0
On se kumma ku kaikki oluet on juotu ku pääsee töistä kotia.
- 0
Sori,mut pakko vähän päästää hyöryjä.
Hei, Kuuraparta, lumiukko valkoinen,
mustahampainen, nenä keltainen,
teimme porkkanasta sen!
Hei, Kuuraparta, talvipakkasilla on
vielä voimaton lämpö auringon,
siis on aika karkelon.
- 0
DoDii, nyt suhkuun sit kaljalle :D
- 1
I'm BACK! (even if you hate it...)
Bimmerpartyist tarttu jokunen kuva mukaan... noin 1370 kuvaa tuli räpsittyy ja suurin osa kuminpoltosta :D
- 0
Vaikka muuten liikunnan suoritukseni ovat olleet melko kohtalaisia, niin leukoja olen vetäny suorana, suorilla käsillä peräti 27 putkeen. Oli vaan pakko pistää kaveria paremmaks (26)
Ja kukaan ei takerru tähän, vaan jatkaa omia juttujansa, eikös nii?
- 0
Mää jaksan vastaotteella 17 ja myötäotteella 13 : (
Seuraavassa lihaskuntotestissä tavotteena vastaotteella 20.
- 0
Gymkhana on mahtavaa.Ois hauska joskus kokeilla oikeasti sitä.
- 0
random post, is random!
- 0
Lauvvantai hiaman venähti. Heij! Alkomahoolilla on osaa... Kaikki on kivasti aisoissa...
- 0
Mie oon tullu siihen lopputulokseen, että olen nykyisin aivan liian paljon selvinpäin. Joku roti tähänkin hommaan on saatava.
- 0
Sfäiskille oppiin kipin kapin kivasti!
- 0
Finski fani wrote: Sfäiskille oppiin kipin kapin kivasti!Viikon päästä maanantaina vapaapäivä, silloin voisi ripaista..toki vain ihan pikkaisen ;)
- 0
Hitaasti kuivu tuo tänkertainen erä motonetistä haettua polyesterihartsia + kovetetta. Samat seossuhteet kuin edellisellä erällä. Ei meinaa custom subbariboksi valmistua ajallaan.
Huomenna aamulla kun pitäisi lähteä viimeistä kertaa kohti santahaminaa, vaivaiset pari viikkoahan tässä on tullu oltua lomilla.