- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Ööö..
Savusilakkakin asuu Jykylässä?
Kohta on Sfäiskin todellinen minä paljastettu ja kohta kaikki herkuttelee kosteilla yksityiskohdilla..
- 4
vaiski75 wrote: Ööö.. Savusilakkakin asuu Jykylässä? Kohta on Sfäiskin todellinen minä paljastettu ja kohta kaikki herkuttelee kosteilla yksityiskohdilla..Nyt kertoo kaikki julki ja sitten myö muut ollaan notta !http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSrM4JkwSkk64ziFya11g6p-v2U5pAcm80c3XMxFJXQpr47TdJI! Ja Sfäiski on sitten !http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTy5ITtx3VZCKPmpE-NahR0gQnW0GomhO7Uvmv4P9A2y9yxrCk3H5eDlOEW!
- 0
!http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Maggie-s-about-to-cry----maggie-simpson-657677_400_459.gif!
- 2
Onks tua sinun eka tyttöystävä sillon joskus lastentarhassa?
Näin ne vaan alkaa paljastua ^Thihihiiihihiihihihh^
- 0
Rai ja rai
- 0
vaiski75 wrote: Ööö.. Savusilakkakin asuu Jykylässä? Kohta on Sfäiskin todellinen minä paljastettu ja kohta kaikki herkuttelee kosteilla yksityiskohdilla..Täälläpä täällä. Etelä-Karjalassakin käyty välillä muutaman vuoden stintti mutta Bar 68 sai palaamaan. Ja sitten ne kapitalistisaatanat rakensi Anttilan sen päälle. :(
- 1
savulohi wrote: Täälläpä täällä. Etelä-Karjalassakin käyty välillä muutaman vuoden stintti mutta Bar 68 sai palaamaan. Ja sitten ne kapitalistisaatanat rakensi Anttilan sen päälle. :(Nyt puhut vähän, mutta asiaa.. Liian monta Discoinfernoa on meillä ja tuo 68 oli se oikea vaihtoehto..
- 0
Mun baarireissut loppui siihen. Siis ihan oikeasti, ei vaan enää nappaa. Ruma nauratti 2 kertaa ja Musta Kynnys yhtä monta. Ei sitä paikkaa korvaa mikään. R.I.P.
- 0
savulohi wrote: Mun baarireissut loppui siihen. Siis ihan oikeasti, ei vaan enää nappaa. Ruma nauratti 2 kertaa ja Musta Kynnys yhtä monta. Ei sitä paikkaa korvaa mikään. R.I.P.Surullista, mutta totta.. Sohwissa on tullut vielä käytyä syömässä ja siitä alaspäin vain muutamassa satunnaisesti.. Ticcacoscen paikallisissa tulee käytyä vielä joskus katsomassa kavereita, koska siellähän minä asun..
- 0
No katos prkl. Sohwi puolestaan on mun paikallinen, asun ihan kiveksenheiton päässä (jos vaan kampuksen yli lentää). Lähes viikottainen sunnuntailounaspaikka ja päälle seitinohut ranskalaistyyppinen iltapäivätumu. Mmmmmmm...
- 3
Kohta ne huamaa että ne onkin katonneet -siskokset- veljekset.
- 0
Hmmm, iltapäivätumu.. Nam nam...
Eikun joo..
Nyt päikkäreille, että vanha jaksaa riehua aamuun asti ja yhtään ette siellä huutele..
Sitten juoksemaan ympäri kaupunkia, kivasti..
- 2
Tänään on tarkoituksena juoda kaljaa.
Uskoisin onnistuvani siinä.
- 1
Me ollaan jo eellä! Feat. Sandels!
- 2
Skimmy on jo vinaalissa.
Sanovat että pari välikuolemaa on kerenny tekemään
- 2
Huomenta! Ai tänään on selvästi perjantai, kun setämiehet ja lahtelainen pitkätukka kisaavat kuka sammuu ennen Skimmyä.
- 0
Reservissä!
- 0
hulluseon wrote: Skimmy on jo vinaalissa. Sanovat että pari välikuolemaa on kerenny tekemäänEi ole,Ei ole! Hewletin kova urheilupäivä takana.Mie oon NIIIIIN Sportti-Skimmy täällä Mansessa olevinaan aina. Suu on aivan järjettömän kuiva. Käykää huijaamassa tuolla miun rofiilissa,notta on Lauvantai,niin mie käyn ottamaan heti hyvällä omallatunnolla!
- 0
savulohi wrote: Täälläpä täällä. Etelä-Karjalassakin käyty välillä muutaman vuoden stintti mutta Bar 68 sai palaamaan. Ja sitten ne kapitalistisaatanat rakensi Anttilan sen päälle. :(Kuuskasi oli kyä kiva mesta.Tuoppisankari oli paras.Se oli meitin koti parisen vuotta.
- 0
Schimanski76 wrote: Kuuskasi oli kyä kiva mesta.Tuoppisankari oli paras.Se oli meitin koti parisen vuotta.Kas, sinäkin näiltä nurkilta vaiko? Tuopissa tuli harjoteltua alaikäisenä ehkä vuoden verran ennen kuin tuli 18 täyteen ja kuppila vaihtui legendaariseen Ostarin Helmeen. Kovin pitkään se ei sen jälkeen enää muistaakseni ollutkaan pystyssä... :D