PPPP
El PiNk DeViL
12.07.2011
FIN xxDRIFTERxx wrote:
Ei kauheesti huvita lähteä mopolla ajelemaan ku maija ja sivariauto tuolla ettii mun mopoa..
Mitäs sä nyt oot tehny? : D
hulluseon
12.07.2011
Kävit sä kysymässä, notta etittäkö työ minun mopoa?
El PiNk DeViL
12.07.2011
Ettei vaan olisi mennyt poika karkuun..
hulluseon
12.07.2011
Poliisi on ystävä, ei sitä tartte pelätä. Tuovat kotio jos pyytää nätisti. Tai kaatuilee lauvantaina torilla nätisti. Skimmy ja Sfäiski kerto.
^Thihihiihiihi^
hulluseon
12.07.2011
Rillumarei
FIN xxDRIFTERxx
12.07.2011
Sain tohon Derbiin ton teharin. Ekaks takkusin mont tuntii sen kaa ja sit ku sain sen toimimaan niin: Voi ^saatana^ miten kova ääni.. No aattelin silti lähtee käymään kaverin luona ku se just oli saanu uuden mopon. No siin pihas piti vähä kumia grillata niin naapuri sit kerkes soittaa poliisit perään. Olin tulos kotia päin niin maija tulee vastaan ja kerkesin just ennemmin kääntymään jonku pysäköidyn rekan taakse. Sit jatkoin matkaa niin siellä puskan takana seisoo Skoda Octavia siviiliauto kyttäämäs ja poliisi seisoo vieres. No ei siinä sit auttanu ku ajaa vieres olevan autokaupan pihaan ja oottaa että se lähtee siitä. 25min meni niin se lähti ja pääsin kotia.
Kaveri vaa varotteli ettei sit oo ihan hiljasempia putkia muttemmä tollasta odottanu.. Huomenna pitäs mennä 20km matka johonki rippikoulujuttuu. Ei auta kun Derbillä mennä :)
Finski fani
12.07.2011 (edit 12.07.2011)
Mistä tiädät, notta naapurit soitti poliisit sun perään? Kai ne nyt sun himassa osaa odottaa, jos ne sua oikeesti ettis... Hiaman vainoharhaselta kuulostaa...
Ja miksi pistää pärinäputki johonkin mopoon? Imo jos lähtee ääntä, pitää olla moottorilla kokoa ja tehoa yhtä lailla...
FIN xxDRIFTERxx
12.07.2011
Koska kyseinen naapuri tuli melkein pihaan asti kyttäämään ja soitti viimetalvena poliisit kun kaveri ajeli tiellä mönkijällä ees taas. Se siviiliauto oli pysäyttäny kaverin pv:n joka oli tullu samasta suunnasta kun mä ja käskeny sen huudattaa sitä ja sitte sanonu että homma selvä eikä ollu ees testannu sitä vaikka kulkee 85km/h. Putken taas hankin sen takia että ton Derbin saa kulkemaan rajottamattomalla CDI:llä ja 14/64 väleillä tolla putkella 90km/h, en äänen takia. Nyt on tosin melkein vakiovälit ja menee sen 62-64km/h eli verorajan alle.
FIN xxDRIFTERxx
12.07.2011
Nytkö sitte tuli hiljaisuus =DDDD
hulluseon
12.07.2011
EI! Nyt moralisoin minä.
Ajoin nuorempana itsekkin kyllä. Mutta asiaan.
En tosiaankaan ymmärrä mikä helevetin into on kierrättää niitä perkeleen vinkuleluja? Paikallaan, tai sitten pilkkiä kaasulla liikennevaloissa ja töpsäytellä kaikki kaksitahti savut pyörimään ilmaan josta ne kantautuvat autoihin, asuntoihin jne ihmisten haisteltaviksi. Ajellaan liikenteessä kuin kuolemattomat ja poltetaan rengasta jossain teollisuusalueen kätköissä. Ja sataprosenttisen varmasti sitä lol jotain pillurallia pitää ajaa keskellä yötä ja mielellään kymmenen samalla tavalla parkuvaa sirkkeliä peräkkäin ja samaa korttelia ympäri. IHMISET KÄYVÄT TÖISSÄ NIIN NIIDEN PITÄÄ SAADA NUKKUA SAATANA!!! Ostakaa monttupyörät ja painukaa radalle esittämään niitä temppujanne perkele.
savulohi
12.07.2011
hulluseon wrote:
EI! Nyt moralisoin minä.
Ajoin nuorempana itsekkin kyllä. Mutta asiaan.
En tosiaankaan ymmärrä mikä helevetin into on kierrättää niitä perkeleen vinkuleluja? Paikallaan, tai sitten pilkkiä kaasulla liikennevaloissa ja töpsäytellä kaikki kaksitahti savut pyörimään ilmaan josta ne kantautuvat autoihin, asuntoihin jne ihmisten haisteltaviksi. Ajellaan liikenteessä kuin kuolemattomat ja poltetaan rengasta jossain teollisuusalueen kätköissä. Ja sataprosenttisen varmasti sitä lol jotain pillurallia pitää ajaa keskellä yötä ja mielellään kymmenen samalla tavalla parkuvaa sirkkeliä peräkkäin ja samaa korttelia ympäri. IHMISET KÄYVÄT TÖISSÄ NIIN NIIDEN PITÄÄ SAADA NUKKUA SAATANA!!! Ostakaa monttupyörät ja painukaa radalle esittämään niitä temppujanne perkele.
My name is Rökt Lax and I approve of this message.
MrD St Jimmy
12.07.2011
^Syy miksi en halunnut mopoa.
Finski fani
12.07.2011
Pirun mormoonit, ko tulee häirittemään. Hirveitä tekosyitä latelin niille, notta lähtis pois. Pyykkivuoro on kohta, lähen stadiin pariks viikoks, hiaman nuhakin on... Ei saatana, mikään ei saa niitä lähtemään...
Driver181
12.07.2011
TO THA XBOX LIVE
vaiski75
12.07.2011 (edit 12.07.2011)
Minun Setät viritteli mopoja..
Minä virittelin mopoja..
Minua nuoremmat viritteli mopoja..
Nykyäänkin ne virittelee mopoja..
Miksi näin tapahtuu, niin en aio edes uhrata ajatusta siihen ja totean että näin se vain on..
...
Se että herään naapurin konevaihdon kokeneeseen mönkijään päiväunilta, niin kiristääkö pantaa?
KYLLÄ! Tuntuu että se "panta" painaa silmämunat poies mun päästä..
Entäs onko sillä sitten hauska ajaa?
KYLLÄ! Yhtään ei muista enään niitä päiväunien raiskauksia..
Finski fani
12.07.2011
"Tuohan on ihan toteuttamise kelpoinen idea...":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011071214045132_uu.shtml
Mudinski
12.07.2011
Jaa-a... Tuossa yhdessä vanteessa on sellainen 5cm viiru lipassa... sen verran syvä että hiomalla en jaksaisi lähteä sitä kadottamaan. Mahtaakohan olla jotakin keinoa jolla sen saisi siististi korjattua ?
pokalemestari
12.07.2011
Finski fani wrote:
Tuohan on ihan toteuttamise kelpoinen idea...
15 EUROA/ TUNTI!!!!!!!!!
!http://www.hauskat.net/hauskoja/wtf.jpg!
DarkWarjo
12.07.2011
veikkaan et jos mie oisin kerjäämäs.. palkka olis -15€ ... dämn.. muuten lähtisin tohon hommaan.
hulluseon
12.07.2011
pokalemestari wrote:
15 EUROA/ TUNTI!!!!!!!!!
Wuan?