Forum - Off-topic

PPPP

hulluseon

hulluseon 13.07.2011

• 0
vaiski75 wrote: Sulla on oikeessa silmässä -3, koska bensalla olet polttanut sen pienoisena Hulluna..
Ei ole ja en ole. Näpit kyllä poltin kun kopasin onko hellanlevy lämmin 7 kuukauden ikäisenä Michelin miehenä.
TehBigBunny

TehBigBunny 13.07.2011

• 0
Pois asiasta ! Tää on PPPP !!
hulluseon

hulluseon 13.07.2011

• 2
No ei sitten. Ei sitten puhuta asiaa ollenkaan. Tästä johtuen !http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR3Wii1CogZ7knGzyqcqyIAT4GzTaLHWqkZdUDykk9kUyzEaRhuNw!
TehBigBunny

TehBigBunny 13.07.2011

• 0
Tämä on hyvä ! Hauki on kala !
Schimanski76

Schimanski76 13.07.2011

• 1
Uusi hauki ja Jänes samassa!
hulluseon

hulluseon 13.07.2011

• 1
Kalakukko on ihan tuttu kaveri mutta kalarusakosta en ole vielä kuullunna.
TehBigBunny

TehBigBunny 13.07.2011

• 0
Ne menee kotiin kasvamaan.
hulluseon

hulluseon 13.07.2011 (edit 13.07.2011)

• 2
Ai joo, ne on alimittasia. /// Ei kun nythän mä vasta hokasin. Avaran luonnon kaamein peto, Jänes, tekstitys sivulla 313, iski jälleen.
AFC Furious

AFC Furious 14.07.2011

• 0
Jos haluut saada autos lentämää osta renault 5 turbo helinä keijulta keiju pölyä ja iloisia ajatuksia le mansin suoralla!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.07.2011

• 0
Tunnen itseni kohtuullisen rikkaaks, tai ainakin tunsin : D Tässä tullut osteltua ties mitä viimepäivinä. Näppis, pyörään uudet tupit ja penkki, Dirt 3, mopoon etuhaarukan stefat, koropala, peili, eturatas ja venttiilinhatut, viel pitäs putki ostaa, uudet harttarit ostin kun vanhat kävi pieneks ja uus kypäräkin varmaa tekis hyvää. Nyt tiedän miltä tuntuu olla köyhä : D
Finski fani

Finski fani 14.07.2011

• 2
El PiNk DeViL wrote: Tunnen itseni kohtuullisen rikkaaks, tai ainakin tunsin : D Tässä tullut osteltua ties mitä viimepäivinä. Näppis, pyörään uudet tupit ja penkki, Dirt 3, mopoon etuhaarukan stefat, koropala, peili, eturatas ja venttiilinhatut, viel pitäs putki ostaa, uudet harttarit ostin kun vanhat kävi pieneks ja uus kypäräkin varmaa tekis hyvää. Nyt tiedän miltä tuntuu olla köyhä : D
Tiedät miltä tuntuu olla köyhä? Kuule, sulla ei ole hajuakaan. En lue itseäni köyhäksi, vain normaaliksi opiskelijaksi, ja mulla on murto-osa tuosta sun tavarasta. Rahat riittää vielä tän kuun ruokaan ja ens kuun vuokraan. Sitten on finito. Onneksi töitä pitäisi olla tiedossa... Tiedän, että tarkoitit olevasi köyhä, kun rahat ovat vähissä, mutta kun on itse joutunut myymään omaa vähää omaisuuttaan, jotta saa rahaa, niin jotenkin vain osuit hermoon tuolla lausahduksella. Ja näitä mun sanomia kun vertaa Haitilaisiin, jotka joutuvat syömään savea(true story) selvitäkseen, tunnen jo itseni kusipääksi, kun valitan näistä asioista. Kiitos, hei. Siihen loppu mun avautumiset... =P
Ac3Way

Ac3Way 14.07.2011

• 2
We all, ass. !http://www.picrandom.com/images/pers.jpg!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.07.2011

• 0
Finski fani wrote: Tiedät miltä tuntuu olla köyhä? Kuule, sulla ei ole hajuakaan. En lue itseäni köyhäksi, vain normaaliksi opiskelijaksi, ja mulla on murto-osa tuosta sun tavarasta. Rahat riittää vielä tän kuun ruokaan ja ens kuun vuokraan. Sitten on finito. Onneksi töitä pitäisi olla tiedossa... Tiedän, että tarkoitit olevasi köyhä, kun rahat ovat vähissä, mutta kun on itse joutunut myymään omaa vähää omaisuuttaan, jotta saa rahaa, niin jotenkin vain osuit hermoon tuolla lausahduksella. Ja näitä mun sanomia kun vertaa Haitilaisiin, jotka joutuvat syömään savea(true story) selvitäkseen, tunnen jo itseni kusipääksi, kun valitan näistä asioista. Kiitos, hei. Siihen loppu mun avautumiset... =P
No en mä nyt kirjaimellisesti tarkottanut olevani köyhä vaan tuntuu että olis kun kulunut rahaa perkeleesti turhaan. Opiskelijalla elämä vasta onkin tiukkaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 14.07.2011

• 0
Ja niillä Haitilaisilla.
vaiski75

vaiski75 14.07.2011 (edit 14.07.2011)

• 0
Ja Juaboilla.. Eikun joo.. Toi opiskeluaika oli itselläkin varsinaista kitumista, pää ei kestänyt asua kotona ja eihän sitä rahaakaan siitä suunnasta tullut.. Tänä päivänäkään ei meinaa maistua ranskalaiset tai makarooni.. Silti monen monena yönä odottelin automaatilla opintotukea, jotta pääsin juoksemaan baariin.. // Raapii mahaansa..
vaiski75

vaiski75 14.07.2011 (edit 14.07.2011)

• 0
hulluseon wrote: Kalakukko on ihan tuttu kaveri mutta kalarusakosta en ole vielä kuullunna.
"Tästä löydät ohjeet.":http://keittokirja.ruokatieto.fi/WebRoot/1041713/Reseptisivu.aspx?id=1130249 Sori, luetun ymmärtäminen ei nyt ihan onnistunut.. Piti olla kaloilla täytetty Jänes.. Pahalta maistuu kumminkin kaikki, ei kannata kokeilla..
TehBigBunny

TehBigBunny 14.07.2011

• 0
Ei ole hyvä tämä ohje !
Finski fani

Finski fani 14.07.2011

• 0
TehBigBunny wrote: Ei ole hyvä tämä ohje !
Miulla on näläkä. Tulistko bani käymään täälä Lahessa, niin pääsisin kokeilemaan yhtä uutta reseptiä?
pokalemestari

pokalemestari 14.07.2011

• 0
Bannittiinko AFC Furious?
TehBigBunny

TehBigBunny 14.07.2011

• 0
@Sfinksi: TAIKINAA VÄÄNTÄÄ SIELLÄ JO ! En tule ! @Pöxxy Kyllä Banittiin.

Write a post

Sign in to post a post.