- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Nyypeits, mään!
- 0
El PiNk DeViL wrote: Voi olla porukka aika erilaista viiden vuoden päästä :D Mäki oon sillo jo 18 :DDEi muu muutu kuin porukka vanhenee ja, eipä oikeestaan muuta
- 2
Mun pää on ihan sekaisin, mää oksentaa tovi ja katsoa Machete.
Machete oli kyllä positiivnen yllätys, paljon on pintaa ja toimintaa mustalla huumorilla höystettynä..
- 0
Oli se -55 possu näköjään ilmestyny ladattavaks uudestaan.
Nyt sain sen sitten ladattua hyvä hyvä.
- 0
Eijoo rapula eikä käjet tärise !
- 0
Minä kuulin että joku maalikauppa on kysellyt Bania töihin. Maalin sekottaja on kuulemma hajonnut.
- 0
Valaheita ja panettelluu !
- 3
Viittaan edelliseen viestiini.
- 4
Finski fani wrote: Ilmoitusluontoinen asia; Minä, Finski fani alias Sfinksi, aion olla raittiina uuteenvuoteen saakka tästä päivästä, ja tästä sekunnista lähtien. Panoksia pöytään... ;)pistin ekan alapeukun
- 3
Lupaan olla juomatta tänään kello 18:00 asti, en silti tiedä pystynkö..
- 0
vaiski75 wrote: Lupaan olla juomatta tänään kello 18:00 asti, en silti tiedä pystynkö..Laitetaan notta 17.00 asti ja vähän niin *voi* mennä läpi.
- 1
Hyvä Sfinksi! Tervetuloa ryhtikerhoon! Mie ja Jeesus tuetaan siuta!
Tänään tosin Jesse häippäsee Skimmyn sydämestä hetkeksi,koska viikon askareet ja urheilut on suoritettu mallikkaasti.Saunasta juuri tulin ja nyt alkaa poikain kanssa pämppäys isolla kädellä.Nähdään aamulla kirkossa.
- 5
Hesus ei pääse jeesaan tällä viikolla kun se on Sfäiskin luana ottamassa cuppia.
- 0
Ja nyt alkaa Tampereen levyraati!!!
Rohkeasti pojat aloittivat,jollain wiltun jatsilla.Ei tämä huono ole.
- 2
Schimanski76 wrote: Ja nyt alkaa Tampereen levyraati!!! Rohkeasti pojat aloittivat,jollain wiltun jatsilla.Ei tämä huono ole.SOITA PARANOID ! / Tuhat pistettä Banilta ! // Tais voittaa, häh !
- 0
TehBigBunny wrote: SOITA PARANOID !Laitan,kun on oma vuoro.Kerron pisteet sitten.Woi olla aika huanot.
- 0
23,5 SaiParanoid.
- 2
!http://www.mentalfloss.com/wp-content/uploads/2007/04/wait_ill_fix_it_410.jpg!
Schimanski76 wrote: 1023,5 SaiParanoid.
- 1
Hyvä Liverpool!