hulluseon
27.11.2010
Finski fani wrote:
Tua viimonen lause on hiukan sekava. Hullu on tullu HULLUKSI! O.O
Ei kun mulla on normi päivä
Finski fani
27.11.2010
hulluseon wrote:
Ei kun mulla on normi päivä
Se on se ensimmäänen vaihe hulluutta. Kielletään, että on hullu. Hullu sää oot. Uskommua!
Show hidden message
Nipsuhuuli
27.11.2010 (edit 27.11.2010)
Päätin ottaa, vaikka suurin osa sitä ei haluakaan. :D ¤TSCIHH¤
Finski fani
Nipsuhuuli wrote:
Päätin ottaa, vaikka suurin osa sitä ei haluakaan. :D ¤TSCIHH¤
Mikke tulee ja haccaa sut! Ei ole sotilaallista, ei yhtään. Saappaat kiiltäväksi kivasti Nipsu nyt tekee!
// alapeuvkkua en laittanu, sillä itekkin haluaisin ottaa. Mutta yläpeukkuakaan en anna. Sää et ansaitse peukutusta!
TehBigBunny
27.11.2010
Finski fani wrote:
Mikke tulee ja haccaa sut! Ei ole sotilaallista, ei yhtään. Saappaat kiiltäväksi kivasti Nipsu nyt tekee!
// alapeuvkkua en laittanu, sillä itekkin haluaisin ottaa. Mutta yläpeukkuakaan en anna. Sää et ansaitse peukutusta!
TÄÄLLÄ Ei TiLAPÄiS-Ei-JUOPOT ARVOSTELE MUiTA
El PiNk DeViL
27.11.2010
Skimmin pitää opettaa niistä kunnon juoppoja!
kurppak
Pyöritään siinä -20°C:n hujakoilla ens viikolla. Lahden seudulle lauantaina leirille. Toki onneksi on sisämajoitus, sauna ja vapaa-aikaa.
Finski fani
27.11.2010
El PiNk DeViL wrote:
Skimmin pitää opettaa niistä kunnon juoppoja!
Minä kuule opetin Skimmyä, eiku...
Ac3Way
27.11.2010
kurppak wrote:
Pyöritään siinä -20°C:n hujakoilla ens viikolla. Lahden seudulle lauantaina leirille. Toki onneksi on sisämajoitus, sauna ja vapaa-aikaa.
Ensi vklpna lähden tetsamaan Pyhälle jatimatikki takissa ja sukset jalassa. Ryömin koko matkan takaisin Länsi-Suomeen sukset jalassa ja merkkaan omalla kusella reitin lumeen niin muistaa saman reitin myös ensi vuonna. Toki tässä ei ole mitään siihen verratuna, mitä me PSTK:ssa tehtiin!
vaiski75
27.11.2010
Mun paa on ihan sekaisin.
Maa on nukkunut koko paivan ja ei millaan lahe kayntiin..
Mutta asiaan, mitä piti valehtelemani:
Äskön kävin kaupassa ja ihan oikein autolla kävinkin, kunnes matkan pysäytti sinivalot ja daami punaisen lampun kanssa.
Umpijäässä oleva hiekkatien mutka, jossa minä, Bemari, poliisiauto, iso hinausauto ja yksi Saab (vaikkei se auto olekkaan).
Kun en sitten uskaltanut yrittää kääntymistäkään, niin yritin virittää valaisevaa keskustelua tämän poliisinaisen kanssa.
Bemari kuskilla ikää about 20 ja oli driftannut peräpäänsä Saabin keulaan varsin kivasti, vaikken itse kyllä huomannut autoissa osuma jälkiä..
No anyway, taitaa tulla pientä ajokiellon tynkää pojalle..
Tuomo33
27.11.2010
kurppak wrote:
Ei sitten hirveitä kannata odottaa lahdest ja sen ns.nähtävyyksistä.
Finski fani
27.11.2010
Tuomo33 wrote:
Ei sitten hirveitä kannata odottaa lahdest ja sen ns.nähtävyyksistä.
Täälähän on vaikka mitä! Esim. Minä, ja Litmasen patsas!
Tuomo33
27.11.2010
Litmasen patsashan on kuulema sotkettu jo, joten siinäkään enään mitään nähtävää.
Ac3Way
27.11.2010
Tuomo33 wrote:
Litmasen patsashan on kuulema sotkettu jo, joten siinäkään enään mitään nähtävää.
- Mitä!? Miqqe mee hakkaa ne.
- Kutka?
- Sfinskiläiset
Tuomo33
27.11.2010
En usko että se finski sitä tehnyt on. Mahdolliset syyliset uskoisin löytyvän liipolasta/launeelta.. Tai no mistä minä tiätäisin kun lahtessa enää asu.
Finski fani
27.11.2010
Ei voi olla Kiveriöläiset. Mollaan liian laiskoja. Täälä on vaan Vanhuksia, opiskelijoita, juobboja ja nistejä...
vaiski75
27.11.2010
"Elä Skimmy enään tänä vuonna ole Joulupukkina, koska viime Joulu oli vähän...":http://video.fi.msn.com/watch/video/drunk-santa-caught-on-camera/1jc4rvdpm
DarkWarjo
Mihinkähän lie on mun kuvat.fi:n kuvakansio kadonnu.. jännää..
Ah, no worries.. i got it back... :)