Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

TehBigBunny

TehBigBunny 22.05.2011

  • 0
Miun internetit on vaan pualtoistamekaa. Elisa on paska maa.
pokalemestari

pokalemestari 22.05.2011

  • 0
Ihunat vanteet joita hamusin ovat jo myyty muualle. YHYHYYY!!!
TehBigBunny

TehBigBunny 22.05.2011

  • 0
Twitterissä luki notta: @SfaiskiSevenFive: Ostin ihunat vanteet. Halvalla.
vaiski75

vaiski75 22.05.2011 (edit 22.05.2011)

  • 1
TehBigBunny wrote to Sfäiski: Mä kävin pupeltamassa Pökäleen Tojosta penkin päälliset, toivottavasti se ei huomaa.
Kiinni jäit!
pokalemestari

pokalemestari 22.05.2011

  • 0
vaiski75 wrote: Kiinni jäit!
JUMALAUTA!! Ei ole minun carinassa penkin päällysiä. Söi ne kokonaan! Ja palan kuskin penkkiäkin maistunut. LETKUSTA SAAPI IHAN KOHTA.
TehBigBunny

TehBigBunny 22.05.2011

  • 2
Toi oo mikään Jänes, soon VASIKKA !
vaiski75

vaiski75 22.05.2011 (edit 22.05.2011)

  • 3
Ne nauraa mulle päin naamaa. Naapurin tyttö nauroi mulle ja sen "yllätys" poikaystäväkin nauroi. Eilinen Taxi-kuskikin soitti ja nauroi, olin kuulemma pitänyt aikamoisen palopuheen matkan aikana ja harjoitellut vonkaamista ääneen. Kaupassa näin kaverin, joka oli eilen mukana kuljettamassa Sfäiskiä kotiin ja se vasta nauroikin. Olin apinoinut illan tilanteet lävitse, sekä muutama pakollinen imitaatio ja sitten nukahtanut peukku pystyssä?! Yksi daami laittoi mulle naamakirjassa "LOL" viestin, mitähän mä sillekkin olen matkinut? No niin, nyt Banikin nauraa.. Mukava tyyppi on Sfäiski, silmistä päätellen.. Ei noista silmistä mitään näe, nehän on ihan turvoksissa..
TehBigBunny

TehBigBunny 23.05.2011

  • 3
Näin vilauksen Man vs. Food ohjelmaa, ny on taas kauhia mässäilyhimo.
jasamy

jasamy 26.05.2011

  • 1
Ho hoo. Kaks vuotta sitten naureskelin vuotta vanhemmalle serkulle kun se valitteli kaljuuntumista ja arvatkaapa mitä? no totta helvetissä nyt ruvetaan itsekkin olemaan siinä pisteessä ettei kovin montaa hiustenleikkuu tyyliä jää itsellekkään valkattavaksi :-(
Schimanski76

Schimanski76 26.05.2011

  • 1
jasamy wrote: Ho hoo. Kaks vuotta sitten naureskelin vuotta vanhemmalle serkulle kun se valitteli kaljuuntumista ja arvatkaapa mitä? no totta helvetissä nyt ruvetaan itsekkin olemaan siinä pisteessä ettei kovin montaa hiustenleikkuu tyyliä jää itsellekkään valkattavaksi :-(
Miulla ei tuota ongelmaa ole vielä esiintynyt ja tuskin esiintyykään.Tukka kasvaa vähän liiankin nopeasti.Isäukko on 66 vuotta ja sillä on komiasti vielä tukka päässä,joten jos geeneihin on luottaminen,niin eiköhän meitsilläkin karvat päässä pysy. Kun näkee pitkästä aikaa lapsuuden kaiffareita,niin kyllähän niillä karkeasti arvioiden 32,34%:lla on jo "kattoluukku tanakasti raollaan".Tuollaisilla 35-40 vuotiailla. Jos miulla lähtisi tukka harvenemaan,niin vetäisin suoraan kaljuksi.Se olisi kiva kesällä. Ainiin,tämä on viltutus topic.Mikähän miuva nyt ketuttaisi.No se vähän kenkuttaa,kun nuo jalankulkijat ei osaa kävellä siinä omalla kaistallaan,vaan aina pitää väkisin tunkea 4 rinnakkain pyöräkaistalle. Ihan perseestähän tuo on sinänsä koko Mansesterin keskustapyöräily.Sellain ois hyvä,notta autot pois,ihmiset pois,pelkkä Skimmy saa jäädä. OK,vähän voin tinkiä.Naispuoleiset ihmiset saa kävellä,kesäisin,minihameessa.
hulluseon

hulluseon 26.05.2011

  • 0
Schimanski76 wrote: OK,vähän voin tinkiä.Naispuoleiset ihmiset saa kävellä,kesäisin, -minihameessa- ÄLÄSTI.
Ihan kivasti pikkusen viksasin
vaiski75

vaiski75 26.05.2011 (edit 26.05.2011)

  • 1
jasamy wrote: Ho hoo. Kaks vuotta sitten naureskelin vuotta vanhemmalle serkulle kun se valitteli kaljuuntumista ja arvatkaapa mitä? no totta helvetissä nyt ruvetaan itsekkin olemaan siinä pisteessä ettei kovin montaa hiustenleikkuu tyyliä jää itsellekkään valkattavaksi :-(
Samaa mieltä Skimmyn kanssa. Jos tulee nahka kurkkimaan, niin rohkeesti vain kaikki pois ja thats it.. Yhdelle hyvälle kaverille aikoinaan huomautin sen hiustenleikkuusta ja erittäin kauniisti ilmaisin asian. Ei tykännyt, ei puhuttu kahteen viikkoon ja hiukset on edelleenkin. Toisen hyvän kaverin kanssa aina keskusteltiin tämä hiustenlähtö takkahuoneessa ja molemmat oltiin aina samaa mieltä, se on sitten rohkeasti kaikki pois.. Kas kas, kaveriltahan sitten alkoi ne hiukset lähtemään oikeasti ja eikä se ollutkaan enään niin rohkeasti leikkuun kannalla. Pari vuotta osasin potkia asiasta ja nyt se on ihan rohkea nahkapää ja erittäin tyytyväinen. Taisi jopa sanoa kiitos jonkun saunareissun jälkeen.. Mutta siihen asiaan: Kalju on Jees! Sitten se Viltutusasia: Kuuntelin tänään autossa WASP.ia, Mini-Me kyydissä ja hymyilin kuin pistolapiolla naaman lyöty. Mini-Me sanoi, että meidän pitäisi varmaan puhua pimpistä?! En hymyillyt enään ja mä en enään koskaan kuuntele WASP.ia..
DarkWarjo

DarkWarjo 26.05.2011

  • 0
Itellä oli kans junnuna heviletti ja alko huomaan hienoista ohenemista sit... nyt sit jo about 18vuotiaasta asti lähes koko ajan ollu kokonaa kalju, äkkiä siihen tottu, tosin heviletin jälkeen tuli jonku aikaa viel sellasia hassuja haamutunteita et ois letti silmillä tai suussa :P
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 26.05.2011

  • 0
Tullut ihan selvästi isäänsä ; )
vaiski75

vaiski75 29.05.2011

  • 0
"Voi, Aziz the Combat Fighter!":http://www.youtube.com/watch?v=CFAYdhMCHyo&feature=related Ajattelin keittää äskön kunnon kahvit, mutta eihän siellä mitään puruja ollut jäljellä ja eipä sitä kauppaankaan päästä vielä.. =(
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.05.2011

  • 1
VIttuku pitää puunata huonetta ku viimestä päivää, tänään on kotona esittely ja pitää mennä johki. Toivottavasti tää on kohta ohi ja alkaa vittumaisempi juttu, eli muutto. Onneks sekää ei kestä kauaa.
Schimanski76

Schimanski76 29.05.2011

  • 2
Strömsö on kesätauolla. :(
Finski fani

Finski fani 30.05.2011

  • 1
4 tuntia 40 minuuttia töissä. 2:lta tunnilta ja 15:ltä minuutilta palkka. Aikus kiva. Ja sain selville kuinka paljon yötyö-lisät on. Ei ole se sama, mitä oli viime paikassa, eli 50%. Ehei. 33 senttiä. Pikkasen viltuttaa. Tunti palkka on noin 8 ja puol euroa. Kun joudun tekee nuin paljon ylitöitä JOKA kerta, niin teoriassa tuntipalkaksi tulee abouttiarallaa 4 euroa... Hmm... Taitaa olla loparit edessä ja uuden työn haku. Jos ei löyvvy uutta työtä, niin pääsen ainaskin FRC-miittiin! =)
hulluseon

hulluseon 30.05.2011

  • 0
Aika herseestä, pakko myöntää. Ilmeisemmin olet postinjako hommissa?
Finski fani

Finski fani 30.05.2011

  • 0
Juuri näin. Puhelin on käessä, ja valmistaudun soittamaan ja eroamaan para-aikaa....

Write a post

Sign in to post a post.