Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

Finski fani

Finski fani 27.10.2011

  • 2
El PiNk DeViL wrote: Tänää löyty elämäni ensimmäine reikä hampaasta : D 2.12 olis porausta.. Kannattaako ottaa puudutusta vai ei?
Jos hammas ei ole kuallu, niin puudutus todellakin, kerran sulle ei ees maksa mitään...
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.10.2011 (edit 27.10.2011)

  • 0
Finski fani wrote: Jos hammas ei ole kuallu, niin puudutus todellakin, kerran sulle ei ees maksa mitään...
Oli mun mielestä aika pieni reikä, tai ainakin niin sano. Kuulemma siinä rajalla että joutuu poraamaan.. 3 vai 4 pientä reijänalkua oli mut sanottii että niitä ei tarvi porata jos pesee hampaita hyvi. /// Ehkä mä kestän ilman puudutustakin kun pari liikahammasta (rautahammasta) on poistettu ja en ole ottanu puudutusta. Vai voiko verrata hampaan poiston kipuun tuota poraamista? Tosin pahempi kun tulee ääni ym mutta kivultaan.?
Mudinski

Mudinski 27.10.2011 (edit 27.10.2011)

  • 0
Mikä siinä puudutuksessa on ettet haluaisi sitä ? Edit: Miksi muuten vettä pitää aina silloin sataa, kun pitäisi tehdä pihalla kauppoja ?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.10.2011

  • 0
Mudinski wrote: Mikä siinä puudutuksessa on ettet haluaisi sitä ? Edit: Miksi muuten vettä pitää aina silloin sataa, kun pitäisi tehdä pihalla kauppoja ?
Saattaa kuulostaa vähä tyhmältä että "iso mies" ei tykkää piikeistä. Se on suurin syy : D En oo mikää piikkien ystävä (ja en puhu nyt kevareista : D)
Tuomo33

Tuomo33 27.10.2011

  • 0
Kyllä se kannattaa puudutus ottaa.. Miulla on suurikipukynnys, mutta tuo hammalääkärissä käynti on aina yhtä tuskaa. Vaikka se puudutus nyt maksaakin, niin mielummin mie sen otan että jotenkin auttaa kestämään..
Mudinski

Mudinski 28.10.2011

  • 0
Selkäänpuukotus. Selkäänpuukotus vielläpä sukulaiselta. Vittu mä revin sen pään irti seuraavan kerran kun näen hänet...
Exami

Exami 28.10.2011

  • 0
Paskapv duunissa, isoja ongelmia. jekkupullo auki nyt.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 28.10.2011

  • 0
El PiNk DeViL wrote: Kannattaako ottaa puudutusta vai ei?
Varmasti toi puudutuksen tarve on kovin yksilöllistä, mutta nyt syksyn mittaan, kun multa on noita pienempiä reikiä paikkailtu, niin en ole ottanut puudutusta. Siinä menee kuitenkin useampi tunti sitten kieltä purressa ja muutenkin sössöttäessä, niin mieluummin kestää ne hetkelliset tuntemukset perusporauksessa. Sinänsä noi suun puudutukset on tosi huomaamattomia, kun viime viikolla piikittivät viisauden hampaan poiston yhteydessä vissiin kolmella eri puudutteella. Noh, tuolloin oli muutenkin jo särkyä suussa, niin en huomannut pistoja ollenkaan :) Pari vuotta sitten juurihoidon yhteydessä oli kyllä sitten v-mäisempi tapaus, kun joutuivat törkkimään avatun hampaan kautta puudutusta suoraan juurikanavaan, kun ei meinannut kipu loppua millään. En suosittele eli jättäkää ne energiajuomalitkut ja muut kauppaan ja peskää hampaat tunnollisesti!!!
Draghar

Draghar 28.10.2011

  • 1
Ugh!
Tuomo33

Tuomo33 28.10.2011

  • 1
Tein ruokaa, meni jokseenkin vituiksi.. Nälän ollessa kova söin kuitenkin, ja nytten maha ei tykkää.. Mitä tästä opinkaan? Elä tee ruokaa, kun on helvetin väsynyt olo : /
vaiski75

vaiski75 28.10.2011 (edit 28.10.2011)

  • 2
Miekin haluan kirjoittaa tänne! Tässä on nyt koko päivä harmittanut, joten puretaan sitä jotenkin luettavaan muotoon ja tämähän itseasiassa alkoi jo heti yöllä.. Puhuin yhden daamin kanssa viime yönä liian pitkään, siis todellakin liian pitkään.. Menin aamulla omasta mielestäni liian myöhään töihin, koska edellinen lause. Mini-Me soitti aamulla kun olin päässyt töihin, että läksyt on unohtunut tekemättä ja ei varmasti mene viiden minuutin päästä menevään taxiin.. Minä soittaa Taxiin ja sanoa että ei hae Mini-Me. Haen Mini-Meen omalle työpaikalle ja sehän sitten teki ne läksyt siinä ja sen jälkeen vein sen kivasti kouluun.. Huoh.. Töissä mun piti perehdyttää yhtä henkilöä, uuteen työhön.. Juuri sitä kaveria, jota vihaan kaikkein eniten.. Huoh.. Mulla on neljäs päivä menossa mun Champix kuurissa ja hyvin on mennyt, mutta tupakka maistuu entistä paremmalta.. Huoh.. Tapasin uuden tulevan pomoni ja Tsiisus että mulla kiehahti ja en jaksanut peitellä sitä.. Huoh.. Sain tekstiviestin, jossa ehdoteltiin pussailua ja tää on se nainen joka aiheuttaa kolmannen muailman sodan jos kosken.. Huoh.. Sain töistä tarpeekseni ja karkasin melkein heti ruokatunnin jälkeen.. Jesh.. Mun piti tänään mennä toisille treffeille yhden daamin kanssa ja toimintahan oli sitten sen mukaista.. Suihku, parta poies, siistit vaatteet, tuoksua ja sitten odottelemaan kärsimättömästi.. Noh.. Ilta meni liian pitkälle sattuneista syistä, joten yhdessä tuumin peruttiin koko tapaaminen.. Pieni pettymys ja sovittiin uusi heti huomiselle, mutta.. .. Tää Daami ei oikeen osaa tuoda itseänsä julki, siis kertoa omin sanoin missä mennään. Tiedän sen ajatukset, mutta se ei oikeen osaa kertoa.. Tiedän myös, että siellä saattaa olla jokin oikeasti pätevä syy ja asia olisi hyväksyttävissä.. Mutta.. Nyt mulla pyörii tää pussailua ehdotteleva daami mielessä, koska se kertoo aina kaiken mitä sen päässä tapahtuu tai mitä se haluaa.. Tsiisus.. Nyt pyörii myös tuo Zattwy mielessä pahasti, miten se voi ja voisinko ehkä jotenkin auttaa.. Hups.. Kauheesti tuli sfäde blokiin asiaa.. PS. Skimmy on mun idoli..
sjamy

sjamy 29.10.2011

  • 3
Älkää unohtako skypeä päälle ennen romanttista iltaa ja sen huipennusta... 4 hengen kaveriporukka linjan toisessa päässä sai kuunneltavaa... Hieman meinaa nolottaa :D
vaiski75

vaiski75 30.10.2011

  • 0
WINDOWS VISTA on Saatanasta! Minkä tahansa muun käyttiksen omaava kone toimii mun kotiverkossa ja ilman mitään ongelmia. Niin tuo paska ei, asetukset rukattu kolmeen kertaan ja ei.. ^Avasin jo ikkunan, niin se saa luoda ihan oman verkkonsa pihalla..^
Mace

Mace 30.10.2011

  • 0
Hmm.. hinkkasin xboxia nettiin varmaa tunnin ja käyttis oli Windows 7, sitte meni hermot, asensin takaisin Windows XP:n ja kaikki pelaa paljon paremmin. Ymmärrän, Vista on täys haittaohjelma, paskin Windows ever.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 31.10.2011 (edit 02.11.2011)

  • 0
Olkapää muljahti tänään jotenkin ihmeellisesti kun oli peli. Toivottavasti ei oo mitää vakavaa vaa pieni joku osumasta tullu rasitus. Se ihmetyttää että kipu ei tullu heti vaan pelin jälkeen, johtuu varmaan siitä jos juoksee etukenossa suoraa toista päin ja hartiasuojat "takertuu" toisiinsa.. Vilttujen vilttu jos se on jotain pahempaa kun pieni kipu. Jos ei tän viikon aikana lähe kipu niin varmaan pakko mennä näyttämää lääkäriin.. Miks aina telon itteni : D /// Ainiin, "tää":http://www.youtube.com/watch?v=UFPA02lRXFM unohtu : D
Finski fani

Finski fani 31.10.2011 (edit 31.10.2011)

  • 1
Pelaaksie jotain ameriikkalaista käsimunaa? Paranemisia!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 31.10.2011 (edit 31.10.2011)

  • 0
Finski fani wrote: Pelaaksie jotain ameriikkalaista käsimunaa?
Se ei oo käsimunaa mutta amerikkalaista jalkapalloo kyllä. Vittumaisin puoli lajissa että itsensä telominen on kohtuullisen yleistä mutta se on silti paras urheilulaji! Se ihana tunne kun saat purkaa vihan vastustajaan ♥
TehBigBunny

TehBigBunny 31.10.2011

  • 3
El PiNk DeViL wrote: Se ei oo käsimunaa mutta amerikkalaista jalkapalloo kyllä. Vittumaisin puoli lajissa että itsensä telominen on kohtuullisen yleistä mutta se on silti paras urheilulaji! Se ihana tunne kun saat purkaa vihan vastustajaan ♥
MuumilimuRaget™ ?
hulluseon

hulluseon 31.10.2011 (edit 31.10.2011)

  • 0
TehBigBunny wrote: MuumilimuRaget™ ?
!http://agent-oo8.webs.com/angry%20baby.jpg!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 31.10.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: MuumilimuRaget™ ?
Ei ollu rageä lähelläkää :D Sit elli huutaa jos olkapäässä on jotain vakavampaa..

Write a post

Sign in to post a post.