Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

Pure Black40

Pure Black40 24.12.2011

  • 0
Pieni WTF-momentti nyt käynnissä... Tossa veljen boksilta vilkasin omaa profiilia, ja siellähän lukee "last online 16 hours ago", ja F1 2011 kuvakkeet ym. näkyy siinä, elikkä ei ole xbox.cominkaan online tämä... Tilanteen omituiseksi tekee se, että ite olen ollut viimeksi boksilla 20. päivä. Ja telkun ja boksin töpselit oli lähtiessä otettu pois seinästä, eli joku on oikeasti yrittänyt pelata... Joulun rauhaa ja vilttu.
Pytzi

Pytzi 25.12.2011 (edit 25.12.2011)

  • 0
- ^säädin taas jotain väärin vilttu^
Pytzi

Pytzi 25.12.2011

  • 0
ei tullut pitkiä kalsareita ei :( // verkkokaupasta tilasin vuoren liveä niin tulikin 4800 miccisoftaa ... ^liveä kyllä halusin^
Pure Black40

Pure Black40 25.12.2011 (edit 25.12.2011)

  • 0
Pure Black40 wrote: Pieni WTF-momentti nyt käynnissä... Tossa veljen boksilta vilkasin omaa profiilia, ja siellähän lukee "last online 16 hours ago", ja F1 2011 kuvakkeet ym. näkyy siinä, elikkä ei ole xbox.cominkaan online tämä... Tilanteen omituiseksi tekee se, että ite olen ollut viimeksi boksilla 20. päivä. Ja telkun ja boksin töpselit oli lähtiessä otettu pois seinästä, eli joku on oikeasti yrittänyt pelata... Joulun rauhaa ja vilttu.
-Last online 41 min ago... Jos 'minua' vielä näkyy onlinessa niin pommittakaa saatana partyinveillä- -ja spämmeillä niin lopettais saatana... Ite kun tosiaan pääsen kotia vasta ensi vuoden puolella.- -Tod. näk. serkun poikaystävä pelaamassa siellä, msp:t on onneksi vielä tallella.- Nyt on nykyinenkin boksi siirretty 'Konsolit, jotka edellyttävät salasanaa kirjauduttaessa' ja Live ID salasana vaihdettu... Katotaan miten tilanne edistyy...
Finski fani

Finski fani 25.12.2011

  • 1
Pure Black40 wrote: Last online 41 min ago... Jos 'minua' vielä näkyy onlinessa niin pommittakaa saatana partyinveillä ja spämmeillä niin lopettais saatana... Ite kun tosiaan pääsen kotia vasta ensi vuoden puolella. Tod. näk. serkun poikaystävä pelaamassa siellä, msp:t on onneksi vielä tallella.
Etkö sää voi soittaa niille, notta ei käytä niitä pisteitä. Eihän sillä nyt mitään väliä ole jos tag:iä käyttää, kuhan ei perseile...
Pure Black40

Pure Black40 25.12.2011 (edit 25.12.2011)

  • 0
Finski fani wrote: Etkö sää voi soittaa niille, notta ei käytä niitä pisteitä. Eihän sillä nyt mitään väliä ole jos tag:iä käyttää, kuhan ei perseile...
Nou puhelinnumero, eikä äitikään näytä välittävän asiasta. Noh, nyt on tuo edittihomma tehty niin katotaan ny... // Niin ja ei sekään 100% varmaa ole että profiili on oikeissa käsissä...
Finski fani

Finski fani 25.12.2011 (edit 25.12.2011)

  • 0
-Onnistuuko se niin, notta vaihat Xbox.com:n kautta vaikka tagiin linkitetyn sähköpostiosotteen tai/ja salasanan. Pitäskö sillon Boxilla tehä jotain osote-päivityksiä tai jtn.?- Aa, olitkin sen jo tuola ylempänä tehnykin...
Pure Black40

Pure Black40 25.12.2011

  • 0
Se kaikkein ärsyttävin juttu tässä vaan on se että ite pääsee boxille vasta viikon päästä. :D
RaabForRehab

RaabForRehab 25.12.2011

  • 1
Macela94 wrote: Vaikka kenen, ja Forzaa että Bäfä kolmosta... jos sen ostan. Jännästi peukkuja sun kommentis. ;)
Hain kyllä vastalausetta tolle pleikan communitylle. Sitä ne ihmeeset varmaan on peukaloinu..
KKNGS

KKNGS 25.12.2011 (edit 25.12.2011)

  • 3
Tässä nyt tunti autettu pytziä saamaan rbr toimiin... Täs ois muutama lainaus pytziltä: "Mistä ton utorrentin voi ladata"? "kummasta downloadista mää painan kun tos on kaks samaa?" "Mul ei oo WinRaria" "Mul ei oo painttia koneella" "Mihin mä tallensin sen jutun minkä mä äsken latasin, räyhä?" Ja sitten jouluna kävi näin: Pytzi tuli skypeen ja melkein itkuisella äänellä sanoi: *MIKS MÄ EN SAANU PITKIÄ KALSAREITA!?* tää ei ehkä kuulu tänne, mut täältä tää nähään... ^ja kyllä mua vähä vituttaa^ Muilla on program files, Pytzillä on program fails...
Zolvi

Zolvi 26.12.2011

  • 0
Voi perkele ku osaa väsyttää. Autonrattiin ja kohti tamperetta, ei sitten huvita yhtään.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 26.12.2011

  • 2
Kannatti ostaa pikkujäbälle Stigan rattikelkka, kun lumesta ei ole tietoakaan ja viime yön ylin lämpötila Tampereella oli ollut jouluiset +7,4 astetta. Niin, olipa pieni yllätys, kun silmäilin Stigan mukana tullutta ohjelappusta: suositeltu alaikäraja 7 vuotta!!! Kyllä on mennyt holhouksen puolelle, jos ei alle kouluikäisenä paranisi kelkkailla.
FINBULLET

FINBULLET 26.12.2011

  • 0
Vittuuuuuuuuuuu kun kaatuu taas kaikki päälle.PERKELE!!!!!!
KKNGS

KKNGS 27.12.2011

  • 0
Ihmettelin, kun accountilla on 20 microsoft piztettä, ja sähköposti on itzaccount2@hotmail.co.uk Oisko jollain apuja
Finski fani

Finski fani 27.12.2011

  • 0
KingPlayer10 wrote: Ihmettelin, kun accountilla on 20 microsoft piztettä, ja sähköposti on itzaccount2@hotmail.co.uk Oisko jollain apuja
Jaa sun tilillä? Jos et oo ite nuita pistäny, niin ainova mahollisuus on notta se on hakkeroitu. Vaihat uuen sähköpostiosotteen, jos ei onnistu niin soittelet vaan tukeen. =)
KKNGS

KKNGS 27.12.2011

  • 0
joo pitää varmaa soittaa: Meen boxin sivuille ja laitan sen mun sähköpostin=Pelaaja on joku UnbiddenJarl37
Pure Black40

Pure Black40 27.12.2011

  • 0
Edellisiin liittyen; tossa mun profiilissakin näkyvässä kuvassa lukee sitten 27.12.2011, eli oisko mitenkään mahdollista että tuo ottaa jostain webbisivustosta ton tai jostain, kun msp:t on vielä tallella eikä Live ID:täkään ole sorkittu, eikä ainakaan näyttäis olevan hakkeroinnin merkkejä. Itsehän siis vaihdoin äskettäin Live ID:n niin ei sitä takas enää pysty vaihtaa :/ Mutta ei varmaan kannatakkaan.
KKNGS

KKNGS 27.12.2011

  • 0
joo, mulla noi mspt: ostin 4200 -->season pass 2400 -->1800-->nyt 20
Driver181

Driver181 27.12.2011

  • 0
Voi saatana tätä myrskyä vittu
Mace

Mace 27.12.2011

  • 0
Driver181 wrote: Voi saatana tätä myrskyä vittu
Plääh.. täällä on sellasia semikovia puuskia, muttei muuten mitenkää erikoinen ilma. Parempi kai näin, ei sentää sähköt mene.

Write a post

Sign in to post a post.