Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

Driver181

Driver181 14.02.2012

  • 0
Hitto nyt riitti mulle toi forzan perseilyfysiikat TTUUUUUUU!!!!!
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 15.02.2012

  • 0
Pötsi sekasin. Ollu maha kipeä koko aamun ettei kouluun ole pystyny menemään.
bizarretrip

bizarretrip 15.02.2012

  • 0
Työt vituttaa.
RauhaMees

RauhaMees 15.02.2012

  • 0
bizarretrip wrote: Työt vituttaa.
Tuu pois sieltä sitten. Se on työturvallisuus riski jos viltuttaa.
Mace

Mace 15.02.2012

  • 0
bizarretrip wrote: Työt vituttaa.
Itteä vituttaa ku ei tunnu saavan mm. kesätöitä...
RauhaMees

RauhaMees 15.02.2012

  • 0
Macela94 wrote: Itteä vituttaa ku ei tunnu saavan mm. kesätöitä...
Sama. Oon hakenu jo aika moneen paikkaan.
TehBigBunny

TehBigBunny 15.02.2012

  • 2
Rayha300 wrote: Sama. Oon hakenu jo aika moneen paikkaan.
Shimmylle, sfiiksiä hoitamaan !
RauhaMees

RauhaMees 15.02.2012

  • 0
Kipeenä :( Ei ole hyvä tämä. Boxillakaa ei oo tekemistä :(
bizarretrip

bizarretrip 15.02.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Tuu pois sieltä sitten. Se on työturvallisuus riski jos viltuttaa.
Työajat epäinhimilliset ja itse työ raskasta ruumiillista hommaa, hyvä yhtälö siis! Nyt vituttaa taas vaihteeksi onlinekisailut, noin puolet starteista johtaa siiihen että peli pitää käynnistää uudelleen :P
KKNGS

KKNGS 15.02.2012

  • 0
Saatana menee hermot tuon sm-vauxhallin kanssa kun ei grippisäätöjä löyry... jos joku ois niin kiva et tekis mulle niin voin maksaa max. 1 miljoonan
Exami

Exami 15.02.2012

  • 0
Yllättävänki helppo auto säätää et pystyy ajaa omalla limitillä helposti. Joka tosin ei viellä tee autosta nopeeta :D, viel olis parisekunttia radassa kirittävää ni olis toivoa top 5 joukkoon.. harmivaa et omat kädet ni ei linjalöydy millään..
KKNGS

KKNGS 15.02.2012

  • 0
mitä säädät siitä enemmän tai vähemmän että se pysyy hanskassa, mutkan jälkee ku vähä kaasua tyrkkää nii VRUUUUUM ja spinnaus
PetuK

PetuK 15.02.2012

  • 0
KingPlayer10 wrote: mitä säädät siitä enemmän tai vähemmän että se pysyy hanskassa, mutkan jälkee ku vähä kaasua tyrkkää nii VRUUUUUM ja spinnaus
Ei ruveta heti tyrkkimään siellä nyt yhtään. Hellästi pehmität kultaasi ni kyllä se siitä lämpiää.
hulluseon

hulluseon 15.02.2012

  • 0
Liian kireet jouset, iskarit, vakaajat tai perä.
KKNGS

KKNGS 15.02.2012

  • 0
PetuK wrote: Ei ruveta heti tyrkkimään siellä nyt yhtään. Hellästi pehmität kultaasi ni kyllä se siitä lämpiää.
Ei nyt aleta siellä bustaamaan minua utelusta perkele :D
Driver181

Driver181 15.02.2012

  • 0
KingPlayer10 wrote: Ei nyt aleta siellä bustaamaan minua utelusta perkele :D
Ehdotan että käyt latinopupun asioilla. Hän tietää näistä paremmin.
Tuomo33

Tuomo33 15.02.2012

  • 0
Itensä piikittäminen on perseestä.. Ja koko ajan kaatumisen tnne kun linkkaa noitten keppien kanssa..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 15.02.2012

  • 0
Driver181 wrote: Ehdotan että käyt latinopepun asioilla. Hän tietää näistä paremmin.
iFix.
KKNGS

KKNGS 15.02.2012

  • 0
PetuK wrote: Ei ruveta heti tyrkkimään siellä nyt yhtään. Hellästi pehmität kultaasi ni kyllä se siitä lämpiää.
tänäänki tuli väännettyä tota mun rautsneitsyttä 3 tuntia mutta ei se tumnu hansikkaassa pysyvän, mutkassa vaikka ei kaasua paina nii lähtee ulvomaan *läppä*= voiko sitä autoa vielä vaihtaa
MehuSukka

MehuSukka 15.02.2012

  • 0
KingPlayer10 wrote: tänäänki tuli väännettyä tota mun rautsneitsyttä 3 tuntia mutta ei se tumnu hansikkaassa pysyvän, mutkassa vaikka ei kaasua paina nii lähtee ulvomaan *läppä*= voiko sitä autoa vielä vaihtaa
Vedäs fordilla, siinä vasta oikeen pirullinen vekotin. Tälläkin hetkellä kylvän ärräpäitä täällä ja toivon peliin toimintoa et saa öljyt otettua pois ja sitte talla pohjaan. Joka päivä eri aikoja, nytkin hyvä jos saan alle 2:05 menemään. V*ttuko ei voi pysyä tasasesti siellä 2:04.5xx paremmalla puolella.

Write a post

Sign in to post a post.