Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

savulohi

savulohi 20.07.2012

  • 1
vaiski75 wrote: Ilakoin liian aikaisin.. =( Vapaa viikonloppu rutistui huomiseen iltaan asti kestäväksi ja mulla olisi ollut hirveä hinku sinkoilla pitkin Jykylää, mutta ei.. Onhan mulla kumminkin tämä ja huominen aikaa, plääh.. Kippis ja aloitetaan "tällä.":http://www.youtube.com/watch?v=WjotX1Bw4xg
No hyi helevetti, oisit varottanu että soon Zen Cafeta. Samuli Putron kusisen luikutuksen tahdissa mikä tahansa vituttaa vaan entistä enemmän.
vaiski75

vaiski75 20.07.2012

  • 0
savulohi wrote: No hyi helevetti, oisit varottanu että soon Zen Cafeta. Samuli Putron kusisen luikutuksen tahdissa mikä tahansa vituttaa vaan entistä enemmän.
Laskin kyllä ihan sen varaan, ettet klikkaisi sitä.. Nöyrä anteeksi..
savulohi

savulohi 20.07.2012

  • 0
Saat anteeksi. ;)
Mace

Mace 21.07.2012

  • 0
Macela94 wrote: !http://i.minus.com/ibp5o8KbJ59thS.PNG!
Taas niinku 10-30min välein.
Mace

Mace 21.07.2012 (edit 21.07.2012)

  • 0
!http://www.springair.de/images/articles/3/32/328/38167-0_5.jpg! V*ttu mitä paskaa. Ei olis pitäny ostaa. Expertiltä tietysti.
DarkWarjo

DarkWarjo 22.07.2012 (edit 22.07.2012)

  • 0
vilttu ku mielialaki hyppii... ensin ihan jees.. sit alkaa vituttaa ja ahistaa... ja väsyttää... ärsyttää... ja ärsytän jo itse itseänikin, taidanpa painua nukkumaahan. Ja mitä tulee maken kuvaan... kajareis oikein JVC mut bassossa JVD?!?!?!
FINBULLET

FINBULLET 22.07.2012

  • 0
Noi Macelan tapaset kotiteatteripaketit on perseestä.Joskus aikoinaan ostin LG:n kotiteatteripaketin ja oli kamalaa kuraa.
Mace

Mace 22.07.2012 (edit 22.07.2012)

  • 0
1. Laitan ton paskan päälle -> Levyasema aukeaa 2. Levyasemaa ei voi sulkea napilla -> Joutuu käsin työntään 3. Vaihtaa radiosta vaikka auxiin -> Levyasema aukeaa taas 4. Laittaa levyn sisään -> "Loading.." ja mitään ei kuulu 5. Säätää bassoa, ei minkään moisia eroja (-5 -> +5 menee säädöt, sense?) 6. Bassosta ei muutenkaan juuri mitään kuulu 7. Takabalanssit päin persereikää, toisesta kuuluu paljon enemmän. 8. Takabalanssien säädöt samat ku bassossaki, olemattomat. 9. Sammuttaa koko paskan -> Levyasema aukeaa pari senttiä 10. Jouduin kirjottaa tän uudelleen koska: !http://i.minus.com/iOBCwdDwrF52F.PNG! Ostin Expertiltä tos vähän aikaa sitten, "uusi, käyttämätön, pari vuotta vanha malli, ei takuuta, mutta jos jotain vikaa samana päivänä nii saa tuoda takasi" Viikko meni ja sitten alko noi viat, kuittiki oli jo sopivasti menny aivan valkoiseksi, kulunu pois. Ja netistä kun plärää, niin selviää että ei ole "pari vuotta vanha malli" vaan about 10 vuotta vanha. Hieno laite tämä JVC TH-A25. Sinne meni 150€ "Täältä ostettu, ei hajukaa mikä video":http://www.youtube.com/watch?v=3jNvbXW6tzU&noredirect=1 E: Mutta ihan olematon asia, jos mietitään mitkä asiat elämässä oikeesti viltuttaa, kunhan kerroin. Että mitä tuubaa täs tulee, paranee mennä nukkuun.
kurppak

kurppak 25.07.2012

  • 0
Ei perhana, nyt tuo vanha luotettava X360 elite alkoi sitten kaatuilemaan. Ei kellään sattuis olemaan nurkissa vanhanmallin boksia tai jotain parannuskeinoa tohon? Siksi vanhanmallinen kun täällä Hyvinkäällä mulla on toinen boksi ja kovalevyä pystyy sitten kivasti siirtelemään.
joonas6

joonas6 25.07.2012

  • 0
Lähet lähimpään gamestoppiin ja sieltä ostat käytetyn ei maksa varmaan paljoo kun täällä myyvät 120G HDD kanssa alta satkulla noita käytettyjä: Tai sitten huutonet?
vaiski75

vaiski75 25.07.2012

  • 0
kurppak wrote: Ei perhana, nyt tuo vanha luotettava X360 elite alkoi sitten kaatuilemaan. Ei kellään sattuis olemaan nurkissa vanhanmallin boksia tai jotain parannuskeinoa tohon? Siksi vanhanmallinen kun täällä Hyvinkäällä mulla on toinen boksi ja kovalevyä pystyy sitten kivasti siirtelemään.
Lupaan huomenna muistaa kysyä, mitä se sun Boxi tekee.. Jos en muista, niin potkaise minua viestillä tai jotain..
vaiski75

vaiski75 26.07.2012

  • 0
Pomolta huudot ja pascamyrsky alkoi justiinsa, miten hienoo tämä on.. Kysynpä vaan? Ai niin, Sfäde oli kyseessä joten ei tässä mitään baniikkia ollutkaan..
zapekk

zapekk 27.07.2012

  • 0
Olin menossa kiristään ketjuja Hususta ja ihmettelin, että mitä vittua akseli hieman heilaa ja mutteri pyörii tyhjää... Kivasti semmonen palikka hajalla siellä takaswingin sisällä. Ihhaanaa.
jEsm0

jEsm0 27.07.2012

  • 0
vilttu vajaa kuukaus jäljellä liveä
Mace

Mace 30.07.2012 (edit 30.07.2012)

  • 0
Tilasin viimeviikolla koneen osina Verkkokaupasta... katoin että kaikissa on saatavuus "heti" ja sitten tilasin. No, spostia tulee että menee 2-5 viikkoa että kotelo saadaan postitettua, ei sitten ollukkaa "heti". Ymmärrän tän, eivät ole reaaliaikasia. Vaihdoin siis toiseen koteloon. Tänään tuli sitten postiin paketti, ja hain kaikki. Yllätys yllätys, virtalähde oli väärä, 430W Corsairin pistivät 500W Corsairin sijaan... pienoinen vitutus siis. Joutuu nyt ton sitten postittaan takas ja taas venaan uutta. Tämmöstä siis Verkkokauppa.comissa asiointi.
vaiski75

vaiski75 30.07.2012 (edit 30.07.2012)

  • 0
Vilttu! Unohdin tilittää Tuomolle sitä Ruoho-rahaa.. (Paneudun tähän kohta, vaikkakin summastakin näyttää puuttuvan pieni siivu..) // Verkkokauppa on kyllä ihan asiallinen paikka ja yleensä hyvä palvelu.. Ne vaan myy aika törkeesti, joten kukaan ei oikeen pysy kärryillä saldoissa ja vahinkoja sattuu..
Tuomo33

Tuomo33 30.07.2012 (edit 30.07.2012)

  • 0
Edelleen ei mitään kiirettä Vaiski.. Maksat vaikka ensiviikolla.. Miula ei ole kiire sen perään.. Verkkokauppaa en itse henk kohtasesti suosittele.. Kerran kaveri tilasi CE pelin, ja sai normaali version.. Jaa vitutuksen aihe? Pitkästä aikaa nilkka vituilee, joten sitä paranelessa oluella.
Mace

Mace 31.07.2012

  • 0
Dodi, poweri postitettu... sitte venaileen että mitä yllätyksiä seuraavaks tulee..
FINBULLET

FINBULLET 31.07.2012

  • 0
Mulla ei oo pahaa sanottavaa Verkkokauppa.comista. Homma toiminut hyvin.Nää on tapauskohtasia tämmösseet jutut.
Mace

Mace 31.07.2012

  • 0
Kyllähän se näin on, Jimm'sissä käyny sama juttu..

Write a post

Sign in to post a post.