Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

savulohi

savulohi 11.08.2013

  • 0
jimmykojootti wrote: Juu, no pitääpä koittaa suunnitella tuommosta jossen saa tuota kiinni jumiutunutta levykelkkaa avautumaan.. :D
Voiveitsen kärjellä kivasti väännät siitä kelkan yläreunasta ejectin painon perään niin aukeaa.
TTJK107

TTJK107 11.08.2013

  • 0
savulohi wrote: Voiveitsen kärjellä kivasti väännät siitä kelkan yläreunasta ejectin painon perään niin aukeaa.
Suosittelemma.
jimmykojootti

jimmykojootti 11.08.2013

  • 0
Avasin ton levyaseman, ja hammasratasta neulalla työntämällä sen saa auki, mutta käsin saa kyllä voimalla v'ääntää. En sitte löytäny mikä mahtais olla vikana, mutta kahtellaan nyt sopisko yksään nuista kolmesta asemasta tohon boksiin toimimaan.
zapekk

zapekk 12.08.2013

  • 0
Muuten sanoinis, että heivaa boksi vittuun ja osta tietokone mutta saitanan Forzat on vain sille. Enää en itse pelaa muuta, kuin Forssaa boksilla. Muuten hyödytön kapine pöydällä pölyttymässä.
jimmykojootti

jimmykojootti 12.08.2013

  • 0
Onhan mulla tietokone, ja sillä pelailenki enemmän ku boxilla. Mutta GTA V:n takia pakko saada ees yks boksi toimiin. Ja koska joudun itte rahottaan nää harrastukset, nii boxi on sairaasti halvempiki.. No nyt sain ton kunnolla toimiin ku vaihdoin levyasemien piirilevyt päikseen :3 Ei vituta enää, ja jos joku tarvii varaosia boxiin, ni mulla on niitä läjäpäin.. :D
villek00

villek00 17.08.2013

  • 0
Vaimokkeen *kovat* hammaskivut.. Saa nähdä onnistuuko tiistaina lähtö Englantiin :/
DonRandom

DonRandom 17.08.2013

  • 0
villek00 wrote: Vaimokkeen *kovat* hammaskivut.. Saa nähdä onnistuuko tiistaina lähtö Englantiin :/
Leka auttaa... Joko pajavasaratyyppinen, tahi sitten sellaanen Alkosta saatava :)
RauhaMees

RauhaMees 03.09.2013

  • 0
Ei kettu mä taas sanon! Ei nää koulun informaation kulku taaskaan toimi ja nyt mä oon 2 tuntii liian aikasin koululla. Ei suatana mä sanon taas!
Mace

Mace 03.09.2013

  • 0
Ei nyt suoranaisesti 'tuta, mutta harmi sinänsä.. "IS":http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288595378967.html
Alchemist FI

Alchemist FI 03.09.2013

  • 0
Ei nyt vituta, mut aiheensa puolesta sopii varmaan parhaiten tähän topikkiin.. Yks elämäni tärkeimmistä ihmisistä, Vaarini kuoli tänään ja siittä asti kun kuulin siitä on kyyneleet virrannut. Mutta ainakin vaarin kivut loppuivat jotka ovat olleet aika pahoja monta kertaa vaari on pyytänyt että antaisivat hänen kuolla vaan mutta aina se on taistellut taas ittensä parempaan kuntoon... Suuri suru tällähetkellä.
villek00

villek00 03.09.2013

  • 0
Voimia Alchemistille kovasti, ei ole hyvä tämä tunne :(
hulluseon

hulluseon 03.09.2013

  • 0
Osanottoni Alchemistille
PetuK

PetuK 03.09.2013

  • 0
Voimia ja jaksamista Alchemistille
KKNGS

KKNGS 22.10.2013

  • 0
Nyt rupee jo pikku hiljaa "vituttamaan":http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288612046933.html nämä kaupungin säästötoimet. Kouvola varmaan kohta hankkiutuu velkasaneeraukseen, vähän niinkun se USA:n kaupunki miltä loppu rahat kesken...
RauhaMees

RauhaMees 22.10.2013 (edit 22.10.2013)

  • 0
KingPlayer10 wrote: Nyt rupee jo pikku hiljaa "vituttamaan":http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288612046933.html nämä kaupungin säästötoimet. Kouvola varmaan kohta hankkiutuu velkasaneeraukseen, vähän niinkun se USA:n kaupunki miltä loppu rahat kesken...
Toi viduttaa jopa mua. Täällä päin ei myöskään ole hirmuisesti rahaa, mutta silti pitää rakentaa koirapuisto(jossa käy 2 koiran ulkoiluttajaa) ja hevoskylä joka on vuoden olon jälkeen kohta konkurssissa vähäisen asiakas määrän takia. Tiet on schaissena kun ei oo muka rahaa ja pari muutaki juttuu on päin piersettä. // Kouvola veti kyllä pahemmaks...
KKNGS

KKNGS 22.10.2013

  • 0
Rayha300 wrote: Toi viduttaa jopa mua. Täällä päin ei myöskään ole hirmuisesti rahaa, mutta silti pitää rakentaa koirapuisto(jossa käy 2 koiran ulkoiluttajaa) ja hevoskylä joka on vuoden olon jälkeen kohta konkurssissa vähäisen asiakas määrän takia. Tiet on schaissena kun ei oo muka rahaa ja pari muutaki juttuu on päin piersettä. // Kouvola veti kyllä pahemmaks...
joo tossa eilen just puhuin kaverin kanssa siitä kun meilläki ammattikoulussa on sellanen halli missä on 18 autonosturia ja sit vielä välejä mihin mahtuu autoja, ja sit koko vitun hallissa on yks (1) pulttipyssy. Eikä oo rahaa ostaa uutta. Sekään ei toimi kunnolla. Logistiikkapuolelta tulee kuulemma rekan pulttipyssy lainaan.
KKNGS

KKNGS 22.10.2013

  • 0
ja sit vielä sivubugi kaupan päälle
DarkWarjo

DarkWarjo 22.10.2013

  • 0
Ja taas lähtee.... Yks etäisempi kaveri oli sit eilen lähteny ajasta ikuisuuteen. Vaikka ei tosiaan läheinen kaveri ollu, ni kyllä se silti riipaisi kun uutisen kuulin.. paska vuosi, sanokaa minun sanoneen. Liian moni tuntuu täälläkin jonkun menettäneen..
KKNGS

KKNGS 25.10.2013 (edit 25.10.2013)

  • 0
Nyt ette vittu ole oikeesti tosissanne? "Autoliiton Helsingin osasto esittää pyöräilijöille suunnattuja rekisteröinti-, katsastus- ja vakuutusmaksuja. Polkupyöräilijöiltä haluttaisiin kieltää myös musiikkiaparaattien kuuntelu ajon aikana":http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288613455684.html Nyt vittu oikeesti Suomen valtio, kohta pitää muuttaa pois...
Mace

Mace 25.10.2013

  • 3
Voin kuvitella tilanteen jossa Pete 7v ajaa polkupyörällänsä pitkin pihoja ja poliisit pysäyttää tarkistaaksensa onko vakuutukset maksettu ja Peten 20" pyörä katsatettu.

Write a post

Sign in to post a post.