Tuomo33
31.01.2011
TehBigBunny wrote:
Aika paha, silti mun frendin naapurilla on piano ja sielä asuu joku joka yrittää soittaa "Für Eliseä(jos joku ei muka tiedä)":http://youtu.be/LQTTFUtMSvQ eikä vilttu opi sitä koskaan. Tai sitten se on vaan vilttumainen naapuri.
/ Huomatkaa tuo vinkki tuossa linkin päällä.
Miulla oli sama ongelma aikoinaan, kun kämpäsin kaverin luona lahdessa.
MrD St Jimmy
31.01.2011
hammeredhuoh wrote:
Joku saatanan naapuri on laittanut bändin kasaan ja nyt opettelevat soittamaan argh
Sen siitä saa kun ei itse luukuta metallia kaiuttimista :D
vaiski75
31.01.2011
Ei tuossa vaiheessa mennä mitään huomauttelemaan tai keskustelemaan, hoidetaan homma aikuismaisesti ja järkevästi.
Mennään johonkin alan musicshopitiin ja ostetaan kunnon rumpusetti, sitä sitten hakataan kotona apinan raivolla aina kun vähänkin on tilaisuutta..
Yölliset soitot on kumminkin kielletty järjestys-säännöissä, joten semmosia ei harrasteta..
E. Ma oon taas jossain viltun kuumeessa, mä en tajua ja tää ei ole enään edes jännää..
superiorjerde
31.01.2011
Halvemmalla pääsee jos kuuntelee musiikkia vaan kovalla.
hammeredhuoh
31.01.2011
Hih hih hii mukavasti lopetti naapuri musiikin soiton ja nyt on koston aika!
Mudinski
31.01.2011
Boxista vissiin lukupää särkenä ihan just...
El PiNk DeViL
08.02.2011
Voi sitä pitkästä aikaa sitten kanssa ihmistä vituttaa.
vaiski75
08.02.2011
Kauhee olo ja kuumemittari tapissa, sekä dedä ihan tukossa..
Ei viltuta, mutta levyn tuhlaaminen TDU.hun harmittaa suunnattomasti..
Ei ne suuret asiat, vaan ne pienet näemmä..
superiorjerde
08.02.2011
Tuli seurakunnalta lappua et pitäis seuraavan viikon lauantaina mennä kerää rahaa johonki kauppaa..
hammeredhuoh
08.02.2011
Saatana kun se ruoka ei pysy sisällä.
hammeredhuoh
08.02.2011
LORD HOPO wrote:
Krapula?
Ei ei ihan. Jos syön jotain niin noin 10minan päästä alkaa nousee pikkasen kerrallaan ulos. Tätä on siis jatkunut jo noin kuukauden.
FINBULLET
08.02.2011
Närästääkö?Mua närästi meinaan suht pitkään.Sit ku närästys loppu onneksi niin toikin loppu.
hammeredhuoh
08.02.2011
LORD HOPO wrote:
Närästääkö?Mua närästi meinaan suht pitkään.Sit ku närästys loppu onneksi niin toikin loppu.
Aika harvoin. Närästys lääkkeitä kokeiltu on heti ensimmäisenä ei mitään apua. Ruualla ei ole myöskään väliä oli kalaa, kanaa, possua, salaattia, perunaa, makaroonia, omenaa, porkaanaa tai vaikka jugurttia.
Ac3Way
08.02.2011
Nipsu on ekoihiminen, kierrättää omat ruoat. :peukku: