- 0
Forum - Off-topic
Yleinen v*tutus topic
Mikki ilmeisesti pascana,ei kuulu ku muitten höpötykset ja ei aina edes niitä. Välillä taas toimii pitänee tutkia (laittaa lopullisesti paskaksi).
- 6
Ei ole hyvä tämä hammaslääkäri.
Hammaslääkäri: Nyt vähän sattuu.
Minä: (mietin) Ai saatana!
Hammasälääkäri: No eihän se niin paha ollut :)
Hammaslääkäri: Laitetaan tämmöstä puudutusainetta tähän, tää on tällästä uutta hyvän mansikan makusta. Auttaa tohon kipuun eikä vertakaan tuu enään niin paljoo.
Arvatkaa mille maistuu. BENSALLE! Ei helvetti :D
Kyseessähän oli operaatio hampaan poisto
*Ei* ole hyvä tämä hammaslääkäri.
- 1
Ziposta loppu pensa... Pinkki et juo minun pensoja!!!!
- 0
Tonnin buyoutilla 250GTO!! Ei saatana. Laitan kuva kun siirrän koneelle.
/// Meni vahingossa väärään topikkiin ku olin innoissani XD
- 0
El PiNk DeViL wrote: Tonnin buyoutilla 250GTO!! Ei saatana. Laitan kuva kun siirrän koneelle. /// Meni vahingossa väärään topikkiin ku olin innoissani XDLähetäs mulle joululahja nyt! :D
- 0
Vois laittaa 2k buyoutilla eteenpäin :D
- 0
Järäkyttävän kylymä :(
-13 ja hirviä tuuli, jouluostoksille lähdin sillä asenteella että sielä olisi se -2 :D
Vilu tul.
- 4
TehBigBunny wrote: Järäkyttävän kylymä :( -13 ja hirviä tuuli, jouluostoksille lähdin sillä asenteella että sielä olisi se -2 :D Vilu tul.Neiti. -17.3 Koillistuuli 5m/s 10 kilsan lenkki. ^vilttu miulta irtoo naama päästä^
- 0
14m/s tuuli.
- 0
-19 Eikä tunnu missään.
- 0
-26 ja sortseissa, t-paidassa ja sandaaleissa mennään.
- 2
TehBigBunny wrote: 14m/s tuuli.No täytyy kyä myöntää,että tuo 14m/s voi tuntua aika vistolta lärvissä. Nyt on monena talvena pukannut kovaa tuulta pakkasen sekaan,mikä ei yleensä ole ollut ihan normaalia Suomen säässä.Ihan persiistä on koko tuuli.Hacataan se! Säistä mie vaan horisen,vaikka kaappi on täynnä Jokkisjuomaa.Sinne ja sutena!!!!
- 1
Mie -tinttaan- tankkaan Liidlin Talavioluvella.
- 3
Viltuttaa kun en ostanut tarpeeksi jokkis Karhu 1 L nesteytystä! Ja enemmän viltutti viime yönä kun nostin pakkasesta partsilta jouluolvit sisälle ettei jäädy halki ja tiputin -ajatuksissani- soosissa yhden paskaks. Viltuttaa jo etukäteen kun pakkanen lauhtuu, täytyy mennä imemään jäätyneet tummat oluet pillillä pois parvekkeelta.
- 10
Vituttaahan tuo kun meni kovalevy paskaksi, jossa oli mm. 100gb aikuisviihde-elokuvia.
- 0
!http://static.iltalehti.fi/ulkomaat/oposheidiap2JOB_293_ul.jpg!
- 0
Vituttaa, menetin batlefieldi bad company 2:ssa kaikki aseet, awardit, pinnit, ja levelit :('
Perkele kun vituttaa suunatomasti.
- 1
Tuomo33 wrote: Vituttaa, menetin batlefieldi bad company 2:ssa kaikki aseet, awardit, pinnit, ja levelit :(' Perkele kun vituttaa suunatomasti.Vedin yksinpelin läpi, ja kaikki katos yhtäkkiä jossai vaihees... no, ei nii paha kuitenkaa. E: Ja noi EA:n servut on TÄYSIN paskat! Jos on EA:n :D
- 0
JeeJee, viikko sitten ostin riippulukon kitaraceissiin (kotelo). Se ei ole mikään tavallinen lukko vaan Abloy Classic. Toisen avaimen annoin isälle ja toisen pidin ittelläni. Yllätys yllätys, nyt ei toista avainta löydy mistään. Asiaa helpottaa vielä se, että isä lähti kuukaudeksi Sveitsiin. Hämärästä muistista eilenillalta että tyttöystävä sanoi että minulta tippui avain (ei ollut kiinni avainnipussa) paikallisessa kauppakeskus Pasaatissa pyöriessäni. Jostain syystä en reagoinut tapahtuneeseen, vaan jatkoin annoin olla.
Chapter 2: klo 8:41 Vilttu! Vaikka miten taivuttaisi ja vääntäisi, kotelo ei ole auetakseen. Hajottaakaan ei viitsi, tuollanen kotelo kun pitäisi erikoistilata ja hinnat pyörivät reilu 200€.
Mitä mä teen???
- 1
1.Menet sinne kauppakeskuksen kassalle tai Infoon ja kysy,onko kukaan löytänyt ja palauttanut avainta.Tai soita sinne ja kysy.Tai sitten joku on saattanut toimittaa sen suoraan löytötavaratoimistoon.
2.Jos ei löydy,niin keissi messiin ja lukkosepän pakeille.
3.Usko jatkossa,jos tyttöystävä sanoo,että sulta putosi avain?