- 0
Forum - Off-topic
Yleinen v*tutus topic
Eikä vituttanu yhtään aamulla kävellä tuola tuulessa ja vesisateessa töistä kotia, ku pyörän takarengas oli tyhjä.
- 0
Enää ei paljoo ketuta, mut ei oikeesti voi olla jotku tollassii.. Väittää asioita joista ei tiedä, ja sitten perustaa "tietämyksensä" wikipediaan tai johki sivulle missä lukee sanan "merkitys".. ei *ttu oikeesti..
- 0
Nyt on viikonloput niin perkeleen tylsiä, kun lähti noi sm-sarja ja cockkis...
^kun ei ole vielä ikää juoda...^
- 0
KingPlayer10 wrote: Nyt on viikonloput niin perkeleen tylsiä, kun lähti noi sm-sarja ja cockkis... ^kun ei ole vielä ikää juoda...^Sama fiilis sm-sarjan osalta ^Tohon en kommentoi mitään^
- 0
Vilttu myöhästyin bussista, nyt pitäs odottaa 1,5 tuntia seuraavaa bussia.
- 0
Naurattaa vähän nää Blockerin tähän topikkiin postaamat viestit. Kaikki on siitä, että bussi lähtee vasta tunnin - kahen päästä. Ei ole kyllä suuri asia. (vai sekotanko johonki muuhun?)
"Sama miäs? =P ":http://www.youtube.com/watch?v=5QoATbEETXU
- 0
No toisaalta tiedän tunteen, eihän toi mikään iso asia ole, eikä ketuta enää sillo ku istuu jo seuraavas bussissa. Mutta itte oon muutaman kerran saanu venata seuraavaa ku myöhästyny edellisestä, ja aina kun olis kotonaki parempaa tekemistä ku venata koulussa jotai bussia...
Ei mulla muuta
- 0
RealBlocker wrote: Vilttu myöhästyin bussista, nyt pitäs odottaa 1,5 tuntia seuraavaa bussia.Kannattisko opetella lähtee ajoissa pysäkille? ;)
- 0
DarkWarjo wrote: Kannattisko opetella lähtee ajoissa pysäkille? ;)En tajunnu kattoa kelloa kun maalasin tuoleja. Jos oisin lähteny 1-2 minuuttia aikasemmin oisin kerinny..
- 0
RealBlocker wrote: En tajunnu kattoa kelloa kun maalasin tuoleja. Jos oisin lähteny 1-2 minuuttia aikasemmin oisin kerinny..Joo, sattuuhan sitä kaikille, mut tosiaan muistelin et ei ollu eka kerta ku tääl mainitsit :)
- 1
V*ttu, kun v*tuttaa muiden v*tutus. V*ttu!
- 0
- 1
Miuta viltuttaa,kun Eissiä viltuttaa muiden viltutus.
- 0
-Nonii, päivän vitutus saavutettu.. neljä viikkoa repussa kulkenu eräs paperi joka pitäs viimestää tänää palauttaa.. sitte helevetti eilen justii otin sen repusta pois ku katoin päivämäärää ja unohtuhan se tietenki kotii. Sitte kun 13 pääsen nii kotiin. 14 kotona, paperi mukaan ja 14:30 bussilla takas, 15:10 perillä ja viedä paperi, sitte taas 15:20 bussilla takas kotii, ja sitte jälkeen neljän kotona. Elikkä 2h saan ravata bussilla edes takas vain sen helevetin lapun takia jonka juuri eilen jätin kotii.. vittu ku vituttaa, aina sama juttu.-
Ens kerralla palautan sen lapun ennen kuin oon sitä saanukkaa.
Edit: Posti kulkee :D
- 0
Kivasti ekan kerran päivityksen jälkeen koitin mennä liveen, niin piti lukea uudet säännöt... Eihän siinä muutaku isoveli mun rofiilin joskus kauan kauan sitte tehny ja en tiiä salista ni mitäs mää niitä sit luen... No nyt vaan koittamaan että saanko vaihettua uuden saliksen
- 1
11 aikoihin piti ottaa pienet n. tunnin päiväunet. Heräsin äsken. Ttu.
- 1
Joku Xbox live... taas 1.1.2012 loppuu mulla Live... Eikä jaksais ostella lisää.
Tässä asiassa PS network kyllä vie.
- 8
Macela94 wrote: Joku Xbox live... taas 1.1.2012 loppuu mulla Live... Eikä jaksais ostella lisää. Tässä asiassa PS network kyllä vie.Mutta kenen kanssa siellä pelaa? Ja mitä? ;)
- 1
RealBlocker wrote: En tajunnu kattoa kelloa kun maalasin tuoleja. Jos oisin lähteny 1-2 minuuttia aikasemmin oisin kerinny..Jäi vielä kaivelemaan, että saitko maalattua mitä piti? :)
- 0
RaabForRehab wrote: Mutta kenen kanssa siellä pelaa? Ja mitä? ;)Vaikka kenen, ja Forzaa että Bäfä kolmosta... jos sen ostan. Jännästi peukkuja sun kommentis. ;)