MehuSukka
27.02.2012
El PiNk DeViL wrote:
Ai lomalla..?
Ainiin joo teikäläisillä on nyt jo hiihtoloma... facepalm
Mulla alkaa tän viikon jälkeen.
El PiNk DeViL
27.02.2012
MehuSukka wrote:
Ainiin joo teikäläisillä on nyt jo hiihtoloma... facepalm
Mulla alkaa tän viikon jälkeen.
Ja nuilla etelän pojjiillahan oli jo viimeviikolla :D
RauhaMees
27.02.2012
El PiNk DeViL wrote:
Ja nuilla etelän pojjiillahan oli jo viimeviikolla :D
Jep. ja täällä koulun penkillä taas riehumassa. Onneks nyt on puol tuntii vapaata :D
MehuSukka
27.02.2012
Itellä puolitoista tuntia tässä koulun läppärillä aikaa hillua hypärillä, on näitä perkleitä kolmena päivänä viikossa. Onneks vitosjaksossa loppuu tiistaina ja perjantaina 10:40
Mace
27.02.2012
Ittellä alko hiihtoloma viime torstaina, ja vielä tämän viikon.
^hiih^
vaiski75
28.02.2012
Kauheesti on maalailumotivaatio kateissa..
kurppak
28.02.2012
Kauheesti on opiskelumotivaatio hakusessa. Ei meinaa oikein nämä separoituvat integraalifunktiot napata.
savulohi
28.02.2012
vaiski75 wrote:
Kauheesti on maalailumotivaatio kateissa..
Sama. Ois loma ja aikaa ja kaikkee mutta ei viihti raapustella edes SM-autoon oikeaa vannelogoa.
El PiNk DeViL
29.02.2012
Mikähän helvetti mun vortsaan ny taas on iskeny, yritän laittaa tallentamiani desingejä johonkin autoon niin jää jumittamaan tähän tallennuskohtaan.. Lataa lataa lataa ja lataa vaan...
Toisellakin Forzalevyllä kokeilin eikä silläkään edennyt yhtään sen pidemmälle..
savulohi
29.02.2012
El PiNk DeViL wrote:
Mikähän helvetti mun vortsaan ny taas on iskeny, yritän laittaa tallentamiani desingejä johonkin autoon niin jää jumittamaan tähän tallennuskohtaan.. Lataa lataa lataa ja lataa vaan...
Toisellakin Forzalevyllä kokeilin eikä silläkään edennyt yhtään sen pidemmälle..
Vähän se haiskahtas syystä taikka toisesta korruptoituneelle design-tiedostolle. Kahtoppas dashboardin memory-osiosta pelitiedostot ja poista se missä näkyy joku merkki moisesta tapahtumasta. Designit varmaan häviää, mutta voit koittaa vaikka giftata jollekin mitä pystyt ja pyytää lähettelemään sitten takaisin.
savulohi
29.02.2012
Ok, sit en osaa kyllä sanoa. Onko se yks ainut design mikä jumittaa ja muut toimii normisti?
El PiNk DeViL
29.02.2012
savulohi wrote:
Ok, sit en osaa kyllä sanoa. Onko se yks ainut design mikä jumittaa ja muut toimii normisti?
YESH!! Toimii! Muutama sekunti meni kuuklettamiseen ja syy löytyi..
Jostain syystä multiscreen vaan pois päältä niin johan toimii taas :)
FIN xxDRIFTERxx
03.03.2012
Vituttaa. Ryssin eilen GTA IV:n levyn. Boxi kaatu ja naarmutti tuon levyn. Ei mitenkään syvät naarmut, pätkäsee aina keltaseen ROCKSTAR logoon, Fairya ja hammastahnaa on kokeiltu eikä auta. Mikäs nyt neuvoksi? Olis nyt ees pari viikkoo saanu viel pelata ennenkun tulee ajelukelit ja GTA V julkaistaan.
savulohi
03.03.2012
FIN xxDRIFTERxx wrote:
Vituttaa. Ryssin eilen GTA IV:n levyn. Boxi kaatu ja naarmutti tuon levyn. Ei mitenkään syvät naarmut, pätkäsee aina keltaseen ROCKSTAR logoon, Fairya ja hammastahnaa on kokeiltu eikä auta. Mikäs nyt neuvoksi? Olis nyt ees pari viikkoo saanu viel pelata ennenkun tulee ajelukelit ja GTA V julkaistaan.
Novus! Punasella pullolla on muutamat änärit elvytetty.
FIN xxDRIFTERxx
03.03.2012
Saakohan tuota mistään täältäpäin vai pelkästään tuolta vantaalta?
sjamy
03.03.2012
FIN xxDRIFTERxx wrote:
Jos mahdollista, niin asenna se joltain toiselta levyltä sun kovolle, sillon se ei käytä levyä kuin ihan alussa tunnistukseen. Itse tein Halo 3:n kanssa näin.
El PiNk DeViL
03.03.2012
Pitääkö Mikko mun lainata zitä että saat azennettua sen? :D