KKNGS
17.12.2013
Alkaa jo vähä hatuttamaan tämä youtube. Yritin kommentoida räyhän videoon, mut sit kun yritin sitä postata, tommonen ilmesty:
YouTube wrote:
Olet jo kirjautunut sisään. Kirjaudu sisään jotta voit kommentoida. Sinun pitää ensin kirjautua ulos.
joonas6
23.12.2013 (edit 23.12.2013)
Perkele.
Olen ajanut volvolla ehkä semmoisen kilometrin verran, ja auto on kohta lunastuksessa.
Mökillä seisoi kuukauden, niin sinä aikana oli tuotu pihaan hiekka kuorma.
Oikealla perässä vekki ja puskuri rullalla.
Nyt seisonut auto korjaamon pihassa kaksi viikkoa.
Vasen kylki sisässä.
On joku saatanan autofit myyjän tyttö ystävä pakulla pakittanut kylkeen.
Ovessa ja etulokarissa hirvee vekki....
SAATANA.
Aaperi001
26.12.2013
Fm4 levy halki (kyynel).
Selkeesti halvennus myynneistä uusi hommattava (tai sitten hommaan elämän), koska uusi boksi ja uusi vorza ei tue fanatecciä...
Ja kyllä, nyt sain vasta tietää.
Aaperi001
26.12.2013
Hyllyltä tuli tavaraa päälle, koska oli kotelon päällä, koska dvd muodossa ollut elokuva oli xbox konsolissa sisällä.
RauhaMees
02.01.2014
Koht kyll suatana saa riittää tää. Tänääki unohi töissä mikä tietokone oli sanana. Tiesin mistä laitteesta oli kyse, mutta en löytäny pääkoppani syvyyksistä tietokone sanaa. (Olen tietokonekaupassa töissä)
Eihä mulla tuu näitä tilanteita ku joka ketun päivä ainakin kerran kaks.
Yks juttu hieman jänskättää myös on se että en oo muistanu viime tiistaista lähtien yhtään mitä viime maanantaina on tapahtunu. Täys blackout.
Onneks meen näistä asioista puhumaan lääkärin kanssa ens viikolla.
Ei mulla muuta ketutusta tähän väliin.
HLR Juggernaut
08.01.2014 (edit 08.01.2014)
KELA käsitelly samaa hakemusta nyt alun neljättä kuukautta... rupiaa vituttamaan.
TTJK107
08.01.2014
Rayha300 wrote:
Koht kyll suatana saa riittää tää. Tänääki unohi töissä mikä tietokone oli sanana. Tiesin mistä laitteesta oli kyse, mutta en löytäny pääkoppani syvyyksistä tietokone sanaa. (Olen tietokonekaupassa töissä)
Eihä mulla tuu näitä tilanteita ku joka ketun päivä ainakin kerran kaks.
Yks juttu hieman jänskättää myös on se että en oo muistanu viime tiistaista lähtien yhtään mitä viime maanantaina on tapahtunu. Täys blackout.
Onneks meen näistä asioista puhumaan lääkärin kanssa ens viikolla.
Ei mulla muuta ketutusta tähän väliin.
Rayhalla on siis alzenheimer, ei suatana...
RauhaMees
08.01.2014
TTJK107 wrote:
Rayhalla on siis alzenheimer, ei suatana...
Googletin ton alzenheimerin ja............. O_O
RauhaMees
08.01.2014 (edit 08.01.2014)
Edit: Vois varmaankin tutkia mitä vetää naamariinsa. Tuo sanojen unohtelu on harvinainen sivuvaikutus noissa lääkkeissä mitä vetelen naamariini.
KKNGS
08.01.2014
Rayha300 wrote:
Edit: Vois varmaankin tutkia mitä vetää naamariinsa. Tuo sanojen unohtelu on harvinainen sivuvaikutus noissa lääkkeissä mitä vetelen naamariini.
S'ootki ollu aina erikoistapaus
Finski fani
08.01.2014
Rayha300 wrote:
Mulla on tuota ilman lääkkehiä. Sanoja unohtelee yksinkertasimmissakin asioissa. Alzheimeria esiintyy suvussa isolla prosentilla, joten innolla odottaen +50v. muistikuolemaa. =/
RauhaMees
09.01.2014
Kävin lääkärissä ja sano ettei noi mun sanojen unohdukset oo lääkkeestä. Hän sanoi, että todennäköisesti saan joka päivä pieniä kohtauksia jotka aiheuttaa muistin menetyksen.
Nyt tuota mun lääkitystä nostettiin näiden juttujen takia ja muutenki että on turvallisempaa olla briteissä.
sjamy
09.01.2014
Räyhä, onko sulla käyny niin, että oot ollu tekemässä jotain, ja yhtäkkiä huomaat pari tuntia kuluneen ilman muistikuvaa? Kaverilla on epilepsia ja kertoi tämmösestä ja myös tuosta sanojen unohtelusta. Myös jostain säikähtelystä puhui, liittyen tuohon "ajan katoamiseen"
RauhaMees
09.01.2014
Mulla on nyt kerran viikossa ollu 5-10min blackoutteja. Tänään just puhuin hoitajan kanssa että mulla on noita. Sano että mulla on yleistyvä epilepsia.
Suurin riski tässä on se, että mun kohtaukset on ns. Snap-kohtauksia, jotka tulee vaa yhtäkkii. En tunne mitää ihmeellistä ennen sitä enkä voi ennakoida niitä.
HLR Juggernaut
10.01.2014
Justiisa laskeskelin, että mulla on viikossa 160 tuntii niin ettei oo yhtään mitään tekemistä, tästä tosin voidaan vähentää se 60-70 tuntii nukkumiseen, mut siltikin jää se noin 90 tuntia tylsyyttä viikkoon...
Otetaan vastaan rakentaviia (ja edullisia) ehdotuksia.
Tuomo33
12.01.2014
Sunnuntain viettäminen sairaalassa,
Voiko muuta tarvita....
sjamy
12.01.2014
HLR Juggernaut wrote:
Justiisa laskeskelin, että mulla on viikossa 160 tuntii niin ettei oo yhtään mitään tekemistä, tästä tosin voidaan vähentää se 60-70 tuntii nukkumiseen, mut siltikin jää se noin 90 tuntia tylsyyttä viikkoon...
Otetaan vastaan rakentaviia (ja edullisia) ehdotuksia.
Mun viime talvi-kesä meni samoissa merkeissä, viikossa oli noin 100-120h tyhjää, kun nukkuminenkaan ei onnistunut. Aika tuli kulutettua pitkälti youtubettajia seuratessa ja pelaillessa, siihen sivuun 3D-mallinnuksia ja photoshoppia. Ja ettei kroppa mennyt ihan rappiolle, treenasin kahvakuulalla pari tuntia päivässä, salille (tai muuallekaan) asti ei jaksanut vaivautua. Koneellakaan ei kyllä jaksa loputtomiin istua.