FRC Jokkis

hulluseon
/

Ja aika-ajon suhteen toivoisin että porukka on valmiina aikaisemmin ja käyvät täällä katsomassa ovatko saaneet hostin nakin vai ei. Säästytään sitten siltä turhalta odottamiselta ja turhautumiselta.

Ja en vieläkään kuulu Jokkis lautakuntaan, ihan vaan huutelen muuten vain täällä.

Nikde
/

Saiko kausien välissä tehä autoon ihan vapaasti muutoksia? Poistaa ja ostaa uutta osaa?

jimmykojootti
/

Voiko Wensseli trophyn saada uudestaan seuraavalla kaudella, jos jatkaa edellistä tarinaa tai tekee uuden?

joonas6
/

joo tota semmonen tuli tossa mieleen että tuossa sivulla missä on noi upgreidit niin mun datsuni on kaasari vehje niin sitä kaasutinta ja sen upgreidejä ei oo hinnoteltu että mitäs sviddua

TehBigBunny
/ /

Samat hinnat (tehot) kun Ignitionissa.

/ Lisätty listaan.

joonas6
/

niin joo se taitaa olla tuo fuel system kun vähän tarkemmin mietti

joonas6
/ /

niin siis ruiskuissa se on kyllä tuo fuel system vastaava kun carbuaretor kyllä niissä kaasari vehkeissä tuo puola ja jamuut virran jakajat ignition osat löytyy

TehBigBunny
/

Meinasin että upgradejen hinnat on samat kun ignitionissa koska siitä tulee about samat tehonlisäykset.

Schimanski76
/

Skimmy taitaa jäädä ensi kaudeksi vielä takseihin ja vasta sen jälkeen siirtyä rekkalesboihin.

Katselin tuossa,että takseihin on tulossa varmaan paljon porukkaa ja osalla kuskeista on rahatilannekin kunnossa eli saa jo hyvää kalustoa käyttöönsä heti ekoissa kisoissa.

Laitetaan nyt kuitenkin pientä kyselyä,että tietää vähän paljonko on porukkaa menossa takseihin/rekkoihin.

Yläpeukku,jos siirryt taksiluokkaan

Alapeukku,jos siirryt rekkaluokkaan

hulluseon
/

Minusta on paljon mukavampi kun on samassa sarjassa enemmän väkeä. Vaikkakin sehän tarkottaa sitä että yhä useampi ajaa ohi. Mutta parempi että takseihin tulee lisää väkeä ja tehdään sitten isommalla porukalla se sarjan nosto. Mielekkäämpää ajamista.

Schimanski76
/

Rekkaluokkaa ei ole kuulemma tulossa vielä,kun sinne ei saa tarpeeksi porukkaa,joten tuo edellisen sivun peukkugalluppi on ihan turha.

Tämä on hieno homma.Saadaan meinaan kivasti porukkaa takseihin ensi kaudelle. :)

joonas6
/

joo minnäe siirryn tuohon taxi sarjaan ja autona toimii etelleen finn datsun eli turpaan tulloo ja kunnolla

BlueMasto
/ /

Juu kyllä siirryn minäki taksi-sarjaan! Ja minähä en mitää autoa vaiha. Laiva tulee ja syö kaikki tällä kaudella.

Kyl ehkä japsit säilyy ku ne menee nii lujaa :)

RauhaMees
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Kolmoskaudella ei tule yhtä ainutta Forza kredua sitten eli olkaa ystävällisiä ja kerätkää omanne poijjes.

Täällä on kivasti rahat

siis saanko mäkin jotai forza kreduja vai mitä tää tarkottaa. (oon ollu varmaan iha sekasin kun näistä on puhuttu)

TehBigBunny
/

325000 kredua.

Laita joku auto AH:n sillä (buyout) hinnalla niin saat kredusi.

Privalla mulle viesti että mikä auto ja mielellään minimissä se 8h ajaksi.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: 325000 kredua.

Laita joku auto AH:n sillä (buyout) hinnalla niin saat kredusi.

Privalla mulle viesti että mikä auto ja mielellään minimissä se 8h ajaksi.

Mä btw. lahjotan ne mun Forssagredut TehLittleBunny:n opintorahoihin (eli banin viinoihin)

vaiski75
/

Mun rahat kanssa Banille kivusta ja kärsimyksestä, se on joutanut niin paljon huutamaan sille Sfäiski-setälle..

Aliboz
/ /

Niin mites se Reiskan laina? Otetaanko kaikki tuotot ensi kisasta pois vai vain se summa minkä lainasin?

e: Ja tosiaan pitäkää rahanne

Kirjaudu sisään vastataksesi.