FRC Jokkis

hulluseon
/

Reiska tarjoaa 250€ luottoa uusien/käytettyjen autojen ostajalle.

Summa, 300€, kuitataan seuraavan kisan osallistumispalkkiosta.

Eli seuraavan kisan osallistumispalkkio menee korkoihin. Muuta maksua ei jää. Jos saa samasta kisasta sponsori rahaa, ne saa kokonaan itselleen.

Muuta kantaa en ota tuohon luottokorttiin.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: 325000 kredua.

Laita joku auto AH:n sillä (buyout) hinnalla niin saat kredusi.

Privalla mulle viesti että mikä auto ja mielellään minimissä se 8h ajaksi.

joo mä tota rahaa kyl tarvikin, kun ei mistää sitä meinaa saada paljoa nopeesti. nytkin on 10 kredua jäljellä.

PetuK
/

Koskas se autovalinta pitikään olla päätettynä?

TehBigBunny
/ /

Huomenna pitää olla ilmoitettu jos vaihtaa Mopo -> Taksi.

Luokan sisällä toimii tuo seuraava sääntö ->

JA MUISTAKAA AUTON INFON PITÄÄ OLLA PÄIVITETTY 30MIN ENNEN KISAN ALKUA.

Pure Black40
/

Vorssakredut saa reiska pitää tällä kertaa ihan itsellään, kun vasta joskus sunnuntaina ehdin seuraavaksi boxille.

TehBigBunny
/

Nipsu, Sami ja Capo ainakin ottavat rahansa tai tulee turpaan.

Muutkin voisivat omansa ottaa mulle jää silti ihan tarpeeksi.

MrD St Jimmy
/

Ainiin mullakin taitaa olla tota rahnaa kertynyt. Täytyypä tässä pistää tänään tai huomenna shaibaa storefrontille.

hammeredhuoh
/

Voikos joku minulle forzassa maalata Ruohonleikkurin/vasaran? Hienosti koristaisi mummon autoa.

DarkWarjo
/

Anteeksipyyntönä siitä että en kisaan osallistunu kävin runoilemassa tekosyyn profiiliini, eli Warjo ja jokkisvolle part 959 löytyy sielt ;)

PetuK
/

Kuuluuko renkaiden leveyden pudotus myös niihin max 2 poistoon? Ajattelin vain, kun ei se kuitenkaan mitään maksa.

TehBigBunny
/

Ei kuulu, renkaita, leveyttä/seosta sekä vanteita saa vaihtaa ilman extrakustannuksia eikä niitä lasketa tuohon kahteen vaihtoon.

Pure Black40
/

Jos fyrkkaa riittää, onko mahdollista pitää kahta autoa omassa tallissa?

hulluseon
/ /

Eipä taida olla.

/// Tosin tuossa katselin sääntöjä läpi, niin minun silmään ei missään vaiheessa osunut sellaista pykälää joka estää useamman omistamisen. Toisaalta itse olen tuonne kommenttiin laittana Nipsulle tuossa tauolla että pitää myydä vanha pois, ennen kuin voi toista autoa huutaa. Eli kyllä se nyt loppujen lopuksi olla shillalaella että vain yksi auto mahtuu Jokkis staran talliin egon lisäksi.

TehBigBunny
/

Kai sen vanhan pitää voi mutta jos ajaa uudella autolla niin sillä pitää sitten jatkaa kausi loppuun, eli ei vaihdella autoa kisasta toiseen.

TehBigBunny
/ /

Haetaan yhtaä/kahta Jokkis-vastaavaa korvaamaan wanha.

Tehtävään kuuluu Jokkis-sarjan pyörittäminen, nykyisten vapaaehtoisten kanssa.

Hullu, SO, playermanager.

Capo, Da, playermanager

Koo, Ville, Moposarjan pistelasku.

TehBigBunny
/

Lisäys sääntöihin.

Kauden päätteeksi Mestari/t joutuvat myymään autonsa. Joko auton arvon mukaan Reiskalle© tai sitten jos joku toinen kilpailija haluaa ostaa sen auto voi siitä lähettää tarjouksen Jokkikselle, tässä on hyvä mahdollisuus saada auto halvalla.

Myyjä saa vain arvon verran rahaa, väliraha menee Reiskan kuluihin.

Schimanski76
/

Onko nuo fyrkkatilanteet aina pakko ilmoittaa tuolla oma autosi-ketjussa,jos autoon ei ole mitään muutoksia?

Eikös ne käytettävät rahat ja kaikki tulot näy ihan selvästi tuolta kuukle.doksista muutenkin. Turhia viestejä meitin mielestä.

TehBigBunny
/ /

Ei ole. Niiden päivittämistä ei myöskään tarvitse ilmoittaa, helpottaa upgradejen seuraamista.

TehBigBunny
/ /

Kyllähän sinne aikankin yhden luokan ( Jokkisäijät ) saa ... mutta ... tulee kesä ja sitten tuloo uusi Forssa.

hulluseon
/ /

Viltut ole, sotkin läikytin ja huutelin ihan omiania.

TehBigBunny
/

Huomatkaa kaikki tämä.

Auton osien merkkiä ei saa itse valita. Kirjatkaa ylös se merkki mikä pelissä lukee. Jos on väärän merkkisiä osia niin ilmoittakaa Jokkis-käyttäjälle niin katsotaan.

Vain renkaissa saa itse päättää mitä merkkiä ne ovat.

Pitäkää myös huoli että autossa on oikeat osat. Joissain autoissa ei tuo matematiikka auto + osat = väärä PI.

Autoon ei laiteta mitään extraa eikä vaihdella osia jos niitä ei ole ostettu ja ilmoitettu. Tämä on nyt kaikille selvä ja jos tapauksia ilmenee niin sitten riipaistaan raha & piste -rangaistuksia tai suljetaan vaan sarjasta.

Kirjaudu sisään vastataksesi.