Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Huomatkaa kaikki tämä.
Auton osien merkkiä ei saa itse valita. Kirjatkaa ylös se merkki mikä pelissä lukee. Jos on väärän merkkisiä osia niin ilmoittakaa Jokkis-käyttäjälle niin katsotaan.
Vain renkaissa saa itse päättää mitä merkkiä ne ovat.
Pitäkää myös huoli että autossa on oikeat osat. Joissain autoissa ei tuo matematiikka auto + osat = väärä PI.
Autoon ei laiteta mitään extraa eikä vaihdella osia jos niitä ei ole ostettu ja ilmoitettu. Tämä on nyt kaikille selvä ja jos tapauksia ilmenee niin sitten riipaistaan raha & piste -rangaistuksia tai suljetaan vaan sarjasta.
Tämä on hyvä huomautus.
Kannattaa katsoa tuolta oma autosi-ketjusta oman auton tiedot ja tarkastaa,että kaikki osat ovat oikein eikä mitään ylimääräistä ole unohtunut autoon esimerkiksi osia testaillessa.Samassa kannattaa myös tarkastaa,että PI on oikein niillä osilla.
Skimmykin tarkastaa.
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Tämä on hyvä huomautus.
Kannattaa katsoa tuolta oma autosi-ketjusta oman auton tiedot ja tarkastaa,että kaikki osat ovat oikein eikä mitään ylimääräistä ole unohtunut autoon esimerkiksi osia testaillessa.Samassa kannattaa myös tarkastaa,että PI on oikein niillä osilla.
Skimmykin tarkastaa.
Ei niitä osia testata ne vedetään tunteella hatusta ja toivotaan parasta!
!http://www.picturesof.net/_images_300/a_rabbit_being_pulled_out_hat_royalty_free_080817-013443-570047.jpg!
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Huomatkaa kaikki tämä.
Auton osien merkkiä ei saa itse valita. Kirjatkaa ylös se merkki mikä pelissä lukee. Jos on väärän merkkisiä osia niin ilmoittakaa Jokkis-käyttäjälle niin katsotaan.
Vain renkaissa saa itse päättää mitä merkkiä ne ovat.
Pitäkää myös huoli että autossa on oikeat osat. Joissain autoissa ei tuo matematiikka auto + osat = väärä PI.
Autoon ei laiteta mitään extraa eikä vaihdella osia jos niitä ei ole ostettu ja ilmoitettu. Tämä on nyt kaikille selvä ja jos tapauksia ilmenee niin sitten riipaistaan raha & piste -rangaistuksia tai suljetaan vaan sarjasta.
Mie vähän uppaan tätä Banin viestiä,jos on jäänyt näkemättä.
Skimmyn Volkkarin osat/PI tarkistettu tänään.Kaikki oli oikein.
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Päivittääkö kukaan nyt noita pisteitä ja rahoja,kun Baniikki on -lusimassa- lomilla?
Banilla on -varmasti- joku kämmentietokone mukana, millä se kivasti -päivittää- lukee hesarin..
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
TehBigBunny wrote:
- Rahat
Sijoituksista tulee rahaa seuraavasti, joka luokalle erikseen siis:
- 100€
- 80€
- 60€
- 40€
- 20€
+50 € jokaisesta sijasta Taksi- ja Rekkasarjassa.
Kilpaillessa alemman luokan lobbyssä rahat ja mahdolliset bonukset puolitetaan. Kilpaillessa ylemmän luokan lobbyssä saa kertaluontoisen 100 € bonuksen, ei siis molemmista kisoista.
Oonko ymmärtänyt nyt oikein, että taksi ja rekkamiehet sijoilla 1-5 saavat 50€ enempi kuin moposarjalaiset. Onkos tuota alemmassa lobbyssä kilpailemista otettu koskaan edes huomioon? Tuli vaan näin mieleen kun tuota katselin.