Katotaan ensin miten ne saa noi kolarit toimimaan niillä.
Perinteisesti DLC-autot on ollut aika hyviä joten se täytyy myös huomioida.
// Volovo ainakin mukana koska se on kunnossa.
Katotaan ensin miten ne saa noi kolarit toimimaan niillä.
Perinteisesti DLC-autot on ollut aika hyviä joten se täytyy myös huomioida.
// Volovo ainakin mukana koska se on kunnossa.
Varikko-Sanomat tuo Forssa-viihteen tinkimätön äänenkannattaja tarjoaa -50€- 75€ ! jokaisesta sarjaan mukaan rekrytoidusta kisaajasta. Palkkio maksetaan kun uusi kuski on osallistunut ensimmäiseen kisaan.
Uuden kuskin tulee ilmoittaa tämä rekrytoija kun ostaa auton. ( tai vastaavalla selkeällä tavalla )
Moposarjassa jatkavia on aikankin 17.
( Eivät tietysti ole niitä aktiivisimpia kisaajia, mutta kuitenkin)
pittäisköhän munki wollella osallistua.
Saako autoa virittää kesken kauden niin, että se pysyy alkuperäisessä sarjassa??
Kyllä saa, auton siis pitää pysyä sarjassa koko kauden.
Pitää vaan muistaa että osia ei voi myydä ja että niitä saa poistaa korkeintaan kaksi ja poistaminen maksaa vähän.
Muistakaa että jos saatte kavereita liittymään mukaan Varikko Sanomat palkitsee siitä ei vain 50€ vaan 75€ stipendilla !
(Maksetaan kun uusi kuski on ajanut ensimmäisen kisansa)
Mie ilmotan Hammeredhuon sarjaan, saa sitten itse ilmoitella millä autolla lähtee.
Kysäsen että mistä noi ylimääräiset rahat mulle ym. tuli? Tuleeko ne jotenkin sijoituksista vaimitähän?
Se 80 oli menny väärälle kaverille.
Rotors & Compression... Onko ilmaista päivittää... jooko? Listalla ei ole hintaa. :)
Eikö ne vastaa nuita Cämssejä ?
No teknisesti vastaa enempi mäntiä... Ei tähän wankeriin saa muuta ku tuon. Nokkia ei oo eikä moottorin kuutioitakaan pysty kasvattamaan.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Se 80 oli menny väärälle kaverille.
Väärästä kurkusta.korjasin.
Meinasin noin tehon lisäyksen suhteen ne vastaa Camssejä eli pistetään sama hinta niille vaikka näyttävät monimutkaisemmilta jutuilta.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Meinasin noin tehon lisäyksen suhteen ne vastaa Camssejä eli pistetään sama hinta niille vaikka näyttävät monimutkaisemmilta jutuilta.
Juu kuulostaa asialliselta ratkaisulta.
Tuolta löytyy taustatarina autosta ja itse kuskista!
Vähän väärä topikki mutta rahat on jo tilitetty.
Monta kautta jokkis vielä elää?
Öööö, televisio oikeudet on tehty vuoteen 3075, että imua tuntuu olevan
Ainakin pari kautta uskoisin. Ensi kaudella voi tehdä tiukkaa Rekkasarjan kanssa koska mun mielestä sarjassa pitää olla vähintään 8 kuskia jotta se ajettaisiin. Sehän meinaisi sitä että kaikkien Taksipoikien pitäisi siirtyä uuteen luokkaan.
Rekkasarjan yläpuolelle saa ainakin vielä pari luokkaa. Rallisarja ja sitten The Jokkis.
Eikös rajat ollu 4 (taxiin)ja 9(Rekkikseen)?
Juu.
Siis ajettua kisaa.
Hyvä hyvä! Meneekö noi 2 seuraavaa kautta vorssa kolmosessa, vai ehtiikö nelonen tulla väliin?
Epäilen että jos nelonen ehtii ilmestyä, niin joku ratkaisu siihenkin löytyy.
Kirjaudu sisään vastataksesi.