hulluseon
23.10.2011
vaiski75 wrote:
Mie en nyt oikeen tiiä..
Tähän liittyy naapurin tyttö, yksi ulkopuolinen ja veljen entinen tyttöystävä..
Saako valita kaikki?
Ai ei, hö..
No, yritän parin seuraavan viikon aikana valita yhden ja kerron sitten kivasti mikä arpa voitti..
Lähetä loput sitten jonnekkin varastoon, jos tulee vastaisuudessa tarvetta.
IL3
23.10.2011
Kylmävarastossa säilyy pidempään, sanovat.
vaiski75
23.10.2011
Tää uusi daami..
Se vinoili mulle päin naamaa ja sanoin, että se on kovin ilkeä..
Niin se pukkasi minua viestillä, jossa luki: Tshihihihii
Mie otan sen!
vaiski75
23.10.2011
vaiski75 wrote:
Tää uusi daami..
Se vinoili mulle päin naamaa ja sanoin, että se on kovin ilkeä..
Niin se pukkasi minua viestillä, jossa luki: Tshihihihii
Mie otan sen!
Komento takaisin!
Tää Turkulainenkin on ihan kiva, siis oikeesti..
Schimanski76
23.10.2011
vaiski75 wrote:
Komento takaisin!
Tää Turkulainenkin on ihan kiva, siis oikeesti..
Sfäde + Kaijanen
Ihkuuuuuu!!!!
vaiski75
23.10.2011
Schimanski76 wrote:
Sfäde + Kaijanen
Ihkuuuuuu!!!!
Polttareissa kuulemma myydään Wunderbaumeja..
^Tshihihihi^
El PiNk DeViL
24.10.2011
Pitäkee jätkät peukkuja, mie meen kohta! :)
Sunsh1ne FI
24.10.2011
sjamy wrote:
Aina olen ollut melko (hirveän) ujo näissä asioissa, on vaan ollut vaikea tutustua tuon kauniimman sukupuolen edustajiin. [...]
[...] tuli tajuttua ettei elämä oo vaan biletystä ja naimista.
En haluais trollata mutta pakko mielenkiinnosta kysyä, miten olet onnistunut yhdistämään nuo kaksi? Miten hirveän ujon miehen elämä voi olla biletystä ja naimista?
DarkWarjo
24.10.2011
Sunsh1ne FI wrote:
En haluais trollata mutta pakko mielenkiinnosta kysyä, miten olet onnistunut yhdistämään nuo kaksi? Miten hirveän ujon miehen elämä voi olla biletystä ja naimista?
Ehkä sjämy meinas et noin niinku toi oikeasti jonku elämään ottaminen ja toiseen luottaminen ujostuttaa, mut biletys ja yhden illan jutut menee?
emt.
Ite olen aika ulospäin suuntautunut, mut hirvee vaikee kyllä oikeesti mennä pyytää keltää edes puhelinnumeroo tms... saks.
sjamy
25.10.2011
Sunsh1ne FI wrote:
Selitin ehkä vähän huonosti, tarkotin tällä että kyllä sitä paskaa pälättää vaikka kenen kanssa ja meno on kova, mutta sitten kun oikeasti pitäis tutustua ja lähestyä on mennyt pupu pöksyyn..
Onneks ei oo enää näihin liittyen huolia ;)
TehBigBunny
25.10.2011
sjamy wrote:
Selitin ehkä vähän huonosti, tarkotin tällä että kyllä sitä paskaa pälättää vaikka kenen kanssa ja meno on kova, mutta sitten kun oikeasti pitäis tutustua ja lähestyä on mennyt pupu pöksyyn..
Onneks ei oo enää näihin liittyen huolia ;)
Kun on jo Jänes housuissa ?
vaiski75
25.10.2011
TehBigBunny wrote:
Kun on jo Jänes housuissa ?
Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Ihaan varmasti en halunnut lukea!
TehBigBunny
25.10.2011
_Ottaa houssut pois_
Onko tämä parempi ?
El PiNk DeViL
26.10.2011
Saapi nähä mitä huominen tuo tullessaan :)