Forum - Off-topic

PPPP

PetuK

PetuK 16.12.2011

  • 1
"Onks tää sitä riftinkiä?":http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/pelottava-tilanne-autotiella-venajalla-tallentui-videolle---oijoijoijoi/art-1288435897829.html
Finski fani

Finski fani 16.12.2011

  • 0
Alchemist FI wrote: Alkossa oli hienoja litran jekku pulloja jossa oli pullon muotonen metallikotelo. Pitihän semmonen sit ostaa :D näyttää hienolta tossa hyllyllä ku vieressä on vielä 1,5 litran jekkupullo :D
Eikös se ole 1,75 se suurin pullo? Kuinka iso on se metallikotelossa oleva? Son ainoo koko mikä multa puuttuu...
Mudinski

Mudinski 16.12.2011 (edit 16.12.2011)

  • 0
Finski fani wrote: Eikös se ole 1,75 se suurin pullo? Kuinka iso on se metallikotelossa oleva? Son ainoo koko mikä multa puuttuu...
"Alkossa oli hienoja *litran* jekku pulloja jossa oli pullon muotonen metallikotelo." :) Ei ole tullut itselle vastaan isompaa jekkua kuin tuo 1.75l Edit: Ja ny tekee sitten ihan vitusti mielli Jekkua... NAM !
Alchemist FI

Alchemist FI 16.12.2011

  • 0
Oiskohan se mun iso pullo sit ollu ton 1,75.. Ja Finski se oli sen litran, niinku tohon aikasempaan kirjotinkin :D
qwertydq

qwertydq 16.12.2011

  • 0
Itel tullu keräiltyä noita jekku tarpeita, hyllyssä on 3 metallikoteloa ja toistakymmentä erikokoisia pulloja mitä on tullut tyhjennettyä. Ja on parasta juomaa! ja 1.75l on suurin koko.
Alchemist FI

Alchemist FI 16.12.2011

  • 0
Mulle tuli toi isoin pullo tulijaisina virosta ja on vielä täynnä.. mutt on kyllä hyvää juomaa piti tänäänkin korkata toi pullo minkä alkosta ostin, oluen kera rupes sen verran vituttaan, vaikka huomenna on ilta vuoro...
Finski fani

Finski fani 16.12.2011

  • 0
Oho, katos joo sanoitkin sen että on litran. =P No sittenhän mullakin on kaikkia kokoja. Nuita 1,75l:n puteleja on pari, toinen vielä täysi. On kyllä jumalten juamaa se tämä. =)
Mudinski

Mudinski 16.12.2011 (edit 16.12.2011)

  • 0
Mitenkäs on... Meneekö Jekku kurkusta alas itsenäisenä vai vaatiiko jotakin lantrinkia kanssa ? Ja jos lantringin kanssa, niin mitä on tämä lantrinki teillä ? Perus Jekkubattery ja Jekkukola linja ?
Finski fani

Finski fani 16.12.2011

  • 0
Useimmiten itsenäisenä, mutta kesäsin drinkkinä on hyvää juuri batteryn kanssa. Pieni tippa jäätelön sekaan on myös ihan hyvää... ;)
vaiski75

vaiski75 16.12.2011

  • 0
Mudinski wrote: Mitenkäs on... Meneekö Jekku kurkusta alas itsenäisenä vai vaatiiko jotakin lantrinkia kanssa ? Ja jos lantringin kanssa, niin mitä on tämä lantrinki teillä ? Perus Jekkubattery ja Jekkukola linja ?
Ihan vain sellaisenaan olen juonut, silleen ulkoviileenä.. Mutta.. Cola juomat sopii sekaan sopivasti..
Alchemist FI

Alchemist FI 16.12.2011

  • 0
Yleensä menee jekku ihan ittenään pakste kylmänä, mut batteryn kanssa on kans tullu juotua ja se on hyvää kanssa.
Alchemist FI

Alchemist FI 17.12.2011

  • 0
Jos täälä on ramopunkin ystäviä niin suosittelen Jari Marjalan; Yy-kaa-koo-nee: Ramopunk kirjaa, loistava kirja joka sitoo yhteen suomen ramopunk bändit. Ittellä on vielä muutama sivu jäljellä kirjasta,mut tähän asti oon kyllä nauttinu lukemastani...
zapekk

zapekk 17.12.2011 (edit 17.12.2011)

  • 0
Kaveri (192 cm 100kg 17v) veti ekan kerran kännit ja saatiin nauraa, kun otti 9 tölkkiä pirkan kolmos-olutta ja ambulanssilla peijakseen, kun ei saanut sen isovanhemmatkaa sitä kotii. Sitten sen isovanhempien volvosta loppu akku ja työnnettii se K-kaupan parkkipaikalle. :) Mikä ilta. Ja sitten piilotettii sen loput kaljat ja ku mentii hakee niit nii oli vilttu pöllitty. :(
Finski fani

Finski fani 17.12.2011 (edit 17.12.2011)

  • 1
Kannattaa opetella omat rajansa. Enkä minä ainakaan alkais häirittee omia isovanhempia missään humalatilassa... =)
Alchemist FI

Alchemist FI 17.12.2011 (edit 17.12.2011)

  • 0
Finski fani wrote: Kannattaa opetella omat rajansa. Enkä minä ainakaan alkais häirittee omia isovanhempia missään humalatilassa... =)
Näin on, eikä sitä kyllä kehtaiskaan... Ku yritti vanhenmiltakin salata tommoset ylilyönnit..
Mudinski

Mudinski 17.12.2011

  • 0
Muistuu niin hyvin mieleen yksi laivareissu... Sanoin viellä kaverilleni että "sillä tapaa otetaan että jokainen pääsee omin voimin hyttiin". Noh... Laivaan astuttiin klo 18.00 pienissä sievissä jo, ja samantien tax-free mestaan hakemaan lisää ilolientä näin alkuun... Muutamat hytissä ja sitten baariin. Siinä 19.00 aikaan kaveri oksentaa baarin sohvalle ja me kannettiin se hyttiin... Kehtaskin viellä sanoa että oli muuten hauskaa niin kauan kunnes vintti pimeni... Se on kans sellaista tuo laivalla ryypiskely että rahaa saa meneen kaiken mitä lompakosta löytyy...
Finski fani

Finski fani 17.12.2011

  • 0
Laivalla pitää joko mennä buffettiin ja henkailla sielä ties kuin kauan tai just tax-freestaä osta juamat. Baarit laivoilla on ihan pirun kalliita.
hulluseon

hulluseon 17.12.2011

  • 1
Finski fani wrote: Baarit laivoilla on ihan pirun kalliita.
Se vaan tuntuu persaukisista siltä. Siks mie en sinne menekkään :(
hulluseon

hulluseon 17.12.2011

  • 0
Söin niin pirusti että vyö ratkiaa. EM.... Eihän tämä ookkaa se Ei mulla kellekkään mitään muuta ketju.
iMakau

iMakau 17.12.2011 (edit 17.12.2011)

  • 0
Mudinski wrote: Muistuu niin hyvin mieleen yksi laivareissu... Sanoin viellä kaverilleni että "sillä tapaa otetaan että jokainen pääsee omin voimin hyttiin".
Teillähän kusi homma heti alkuun. Laivalla kun ollaan, eikö koko homman nimi ole, ettei kuulu omaan hyttiin edes joutua. Ainakaan yksin ;)

Write a post

Sign in to post a post.