Forum - Off-topic

PPPP

TehBigBunny

TehBigBunny 30.07.2011

  • 0
RaabForRehab wrote: VÄISTÄKEE KU MIE KELLUN!!!
Osu ja ubbos.
hulluseon

hulluseon 30.07.2011

  • 0
RaabForRehab wrote: VÄISTÄKEE KU MIE KELLUN!!!
Kylillä väittivät että sotkeutu jo parkkiksella uimarenkaaseen ja ei löydä tietä ulos sieltä.
vaiski75

vaiski75 30.07.2011

  • 1
Ei pidä hypätä vitosesta pommilla, varskinkin ilman jäänestoa.. Mulla meni vettä hännän alle! // Avaa yhden oluen ja miettii, että miksi..
Alchemist FI

Alchemist FI 30.07.2011

  • 0
Väsyttää.. Oli taas jännä ilta eilen... Nyt tissutellaan "muutama" olut ja myöhemmin ehkä vähän viskiä, nälkäkin ois..
TehBigBunny

TehBigBunny 30.07.2011

  • 0
Taas on tutkittu. "Internet Explorerin käyttäjät muita tyhmempiä ":http://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2011/07/30/internet_explorerin_kayttajat_muita_tyhmempia
FINBULLET

FINBULLET 30.07.2011

  • 0
Chuck Norris nähdään seuraavassa Expendables elokuvassa.
TehBigBunny

TehBigBunny 30.07.2011

  • 0
Jatko-osat on järjestään huonompia. Mietinkin miten on mahdollista tehdä vielä paskempi kuin se eka. Chuck hoitaa tämän homman.
vaiski75

vaiski75 30.07.2011 (edit 30.07.2011)

  • 0
Käkkäri-Teron muksu kasvanut ihan törkeesti.. Okei okei, leikin Stalkkeria taas.. E. Miksi mua edelleen ällöttää tuo Nipsun kieli?!
TeroKortelainen

TeroKortelainen 30.07.2011

  • 3
No niin, ajattelinkin jo, että jos et oo käynyt Naamakirjassa stalkkeroimassa, niin tarttee hakea jäneskivääri sängyn viereen. Nyt tulee vaan perinteisesti letkusta, jos nurkilla näkyy outoja hiippareita!
vaiski75

vaiski75 30.07.2011

  • 3
TeroKortelainen wrote: No niin, ajattelinkin jo, että jos et oo käynyt Naamakirjassa stalkkeroimassa, niin tarttee hakea jäneskivääri sängyn viereen. Nyt tulee vaan perinteisesti letkusta, jos nurkilla näkyy outoja hiippareita!
Bani sanoi, että se on loikkinut siinä Pirkkalan tiellä, juuri sillä vanhalla tiellä joka johtaa Lempäälän Nesteen viereen.. Meidän varmaan pitää ampua sitä, ihan vain esimerkiksi.. Tshihihi...
TehBigBunny

TehBigBunny 30.07.2011

  • 0
HEI ... nyt ei kyllä yhtään ...
TeroKortelainen

TeroKortelainen 30.07.2011

  • 0
vaiski75 wrote: Bani sanoi, että se on loikkinut siinä Pirkkalan tiellä, juuri sillä vanhalla tiellä joka johtaa Lempäälän Nesteen viereen..
Just ajelinkin tänään tuosta pyörällä Herralankoskelle päin ja olikin jotenkin outo tunne...
hulluseon

hulluseon 30.07.2011

  • 3
!http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTn82FAH6pqo0juGbML-hvKcPpSHQkdA7ybJvf_l5c8G_fqiMdE! Siinä se Tero jo juokseekin valmiiksi.
vaiski75

vaiski75 30.07.2011

  • 1
TehBigBunny wrote: HEI ... nyt ei kyllä yhtään ...
Nöyrä anteeksi, ajattelin että olit jo nukkumassa ja minähän siellä olen loikkinut aikoinaan.. Mutta, ajatus maistui silti makealta.. XD Tästä asiasta kolmanteen, kautta nelosen puhaltimeen.. Tuttu tie on tuo Pirkkala - Lempäälä ja jotenkin nousee niskavillat aina pystyyn, kun muistelen kyseistä pätkää.. Olin aikoinaan puolitoista vuotta Pirkkalan lentokentällä töissä ja sieltä töiden jälkeen ajettiin useammin Lempäälään, kuin kotiin Lakalaivaan.. ... Hieno paikka on tuo Lempäälä ja Sfäiskin elämän rakkaus asui siellä, taitaa asua edelleen.. Mutta, se on aivan toinen tarina se.. ... Yhden Daamin kanssa muuten puhuin tuossa viime viikolla. Puhuttiin että mihinkä muutetaan jos mentäisiin Tampereelle töihin... Daami oli ehdottamasti Tampereen keskustan kannalla, minä taas Lempäälän kannalla ja siitähän se riemu repesi..
TehBigBunny

TehBigBunny 30.07.2011

  • 0
Yhtään lisää FRC:läisiä ei kyllä muuta Tamsterin suuntaan !
FINBULLET

FINBULLET 30.07.2011

  • 0
Muutetaan kaikki sinne niin voidaan stalkkailla toisiamme kivasti.
hulluseon

hulluseon 30.07.2011

  • 0
FINBULLET wrote: Muutetaan kaikki sinne niin voidaan stalkkailla toisiamme kivasti.
Muutamia vaihtoehtoja tuossa mietin äkkiä ja en muuta A. Varkaus on jo minulle liian etelässä, tuloo hiki. B. Iisalmi on liian pohjoisessa, tuloo kylmä C. Kuitenkaan ole Partasen leipomoa siinä nurkilla D. No en minä mitään älykästä tähän enää keksi, mutta naputtelinpa nyt kuitenkin.
vaiski75

vaiski75 30.07.2011

  • 1
Muutetaan kaikki Skimmyn työ! Me voitaisiin porukalla Zumbata naapurin setä hermoraunion partaalle ja vuorotellen syötetään Skimmylle Kevyt-Soraa, ettei se turboa liikaa..
TeroKortelainen

TeroKortelainen 30.07.2011

  • 1
Tänne vaan kaikki sekopäät asustelemaan, eiku... Jos nyt poikkeuksellisesti puhutaan vähän asiaakin, niin eipä ole reilun vuoden aikana tullut kaduttua tätä Lempäälään muuttoa tippaakaan. Me kun ollaan molemmat pienehköltä paikkakunnalta lähtöisin, niin betonilähiössä lapsen kasvattaminen ei ollut koskaan tavoitteena, vaikka sinänsä Herwoodissa viihdyttiinkin pitkä aika. Meillä kävi kyllä tosi hyvä tuuri/ajoitus tän talon hankinnassa. Eihän tällä hinnalla (alle wanha miljoona markkaa) saa Tampereen puolelta edes kunnollista rivariasuntoa. Nyt on oma rauha sekä kivasti neliöitä niin talossa kuin pihassakin ja alue vaikuttaa tosi rauhalliselta. Eikä itse talossa ole tullut mitään vikoja vastaan. Onhan tää ollut pystyssä vuodesta 1949 asti, niin ei kai se just nyt happane. Toivottavasti. Ai niin, vastapäätä olisikin yksi omakotitalo myynnissä. Asumispinta-alaa taisi olla 240 neliötä ja tonttia mukavasti reilut 3000 neliötä. Meillä on puolet tuosta, kun tää tontti on pistetty vuosituhannen vaihteessa puoliksi. Mutta riittää tässäkin puskien hoitoa ja ruohonleikkuuta :)
vaiski75

vaiski75 30.07.2011

  • 0
Jep jep.. !http://www.egorazzi.com/.a/6a00d8341c4f0953ef012877601fd3970c-800wi!

Write a post

Sign in to post a post.