Forum - Off-topic

PPPP

Schimanski76

Schimanski76 25.08.2011

  • 0
Finski fani wrote: Huh. Kokeilin tehä vahvempaa kahvia, ja nyt on hirveä tärinä ja meno päällä. Perkele. Ei pysy paikallaan kyllä yhtään...
Ota pari isoa kuppia lisää.Sillä se kuulemma menee ohi,sanovat.
Finski fani

Finski fani 25.08.2011

  • 0
Schimanski76 wrote: Ota pari isoa kuppia lisää.Sillä se kuulemma menee ohi,sanovat.
Ei sukalla. En saisi illalla unta sitten millään. En muutenkaan oo mikään kova kahvin juoja, niin kofeiini toimii vielä normaalia tehokkaammin...
hulluseon

hulluseon 25.08.2011

  • 1
Naapi on Sfinski kahvinjuonnissa sitten. Nimimerkki, Vatsahaavaa odotellessa.
DarkWarjo

DarkWarjo 25.08.2011

  • 0
hirveetä kittaamista, mulla vasta päivän kolmas kuppi menossa.
sjamy

sjamy 25.08.2011

  • 2
Mullahan vasta kolmas pannullinen...
hulluseon

hulluseon 25.08.2011

  • 0
DarkWarjo wrote: hirveetä kittaamista, mulla vasta päivän kolmas kuppi menossa.
Warjo, Im pettynyt you... ^oli liian vaikia se lontoon kielinen sana^
TeroKortelainen

TeroKortelainen 25.08.2011

  • 0
Hmm, olikohan taas järkeä mukana, kun menin allekirjoittamaan tilauspaperit Securitaksen Verisure-järjestelmästä? Securitaksen kaveri kävi tänään meillä höpisemässä kodin turvajärjestelmistä ja tsekkaamassa palovaroittimet. Itse asiassa talon seitsemästä palovaroittimesta ehkä tärkein eli varsinaisen asuinkerroksen takan lähellä oleva yksilö heräsi testisavuun vasta koestuspainikkeen painamisen jälkeen... Ja ihan itse sain savutella eli myyntimiehellä ei ollut näpit pelissä :| Kotiin tulee nyt sitten kahteen kerrokseen liiketunnistinkamerat, kaksi sarjaan kytkettyä langatonta palovaroitinta (puhuvat Suomea...), ovi/ikkunakytkimet ja lämpöanturilla varustettu summeri keittiöön sekä tarvittavat GSM-vehkeet + muut lelut. Laitteet maksaa asennuksineen sinänsä kohtuulliset vajaat 600 euroa ja kuukausimaksu kaikelle oheistoiminnalle on vähän yli 30 egeä (akkujen vaihdot, vartijakäynnit (myös aiheettomat), tuotetakuu 10 vuodeksi yms.). Jonkun euron kaiketi saa laskettua kotivakuutusta tuon järjestelmän myötä. En sitten tiedä, onko pieni lisämielenrauha tuon arvoista, mutta ehkä sitä turhempaankin menee rahaa? Hitto, mä tyhmä maksan tuosta 10 vuotta vanhasta Primerasta vakuutusmaksuja varmaankin tuon 600 euroa joka vuosi, kun en ole tullut karsineeksi täyskaskoa pois! Se on vaan niin ovelaa, kun asuntolainan lisäksi vakuutukset on Nordeassa ja nekin maksut taitaa mennä about kuukausittain, joten ne ei tunnu niin isoilta. Samalla periaatteellahan noi Securitaksenkin hommat menee eli kuukausimaksuilla kerätään kassaan hilloa... Noh, parin viikon päästä on sitten BB-kamerat nurkissa :)
villek00

villek00 25.08.2011 (edit 25.08.2011)

  • 1
Kortelainen 24/7 palvelu -> tilattu.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 25.08.2011

  • 0
Vielä muutama lisää, niin kassavirta kääntyy oikeeseen suuntaan :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 25.08.2011

  • 0
TeroKortelainen wrote: Hmm, olikohan taas järkeä mukana, kun menin allekirjoittamaan tilauspaperit Securitaksen Verisure-järjestelmästä? Securitaksen kaveri kävi tänään meillä höpisemässä kodin turvajärjestelmistä ja tsekkaamassa palovaroittimet. Itse asiassa talon seitsemästä palovaroittimesta ehkä tärkein eli varsinaisen asuinkerroksen takan lähellä oleva yksilö heräsi testisavuun vasta koestuspainikkeen painamisen jälkeen... Ja ihan itse sain savutella eli myyntimiehellä ei ollut näpit pelissä :| Kotiin tulee nyt sitten kahteen kerrokseen liiketunnistinkamerat, kaksi sarjaan kytkettyä langatonta palovaroitinta (puhuvat Suomea...), ovi/ikkunakytkimet ja lämpöanturilla varustettu summeri keittiöön sekä tarvittavat GSM-vehkeet + muut lelut. Laitteet maksaa asennuksineen sinänsä kohtuulliset vajaat 600 euroa ja kuukausimaksu kaikelle oheistoiminnalle on vähän yli 30 egeä (akkujen vaihdot, vartijakäynnit (myös aiheettomat), tuotetakuu 10 vuodeksi yms.). Jonkun euron kaiketi saa laskettua kotivakuutusta tuon järjestelmän myötä. En sitten tiedä, onko pieni lisämielenrauha tuon arvoista, mutta ehkä sitä turhempaankin menee rahaa? Hitto, mä tyhmä maksan tuosta 10 vuotta vanhasta Primerasta vakuutusmaksuja varmaankin tuon 600 euroa joka vuosi, kun en ole tullut karsineeksi täyskaskoa pois! Se on vaan niin ovelaa, kun asuntolainan lisäksi vakuutukset on Nordeassa ja nekin maksut taitaa mennä about kuukausittain, joten ne ei tunnu niin isoilta. Samalla periaatteellahan noi Securitaksenkin hommat menee eli kuukausimaksuilla kerätään kassaan hilloa... Noh, parin viikon päästä on sitten BB-kamerat nurkissa :)
Meillä oli entisessä kämpässä samanlainen järjestelmä. Eipä sitä tullu muuten käytettyä kun sillon ku oltiin muutama päivä poissa kotoa..
TehBigBunny

TehBigBunny 26.08.2011 (edit 26.08.2011)

  • 0
"Tulossa; ETCC Classic Touring Car Championship":http://youtu.be/RsIxeKluDww?hd=1
Ac3Way

Ac3Way 26.08.2011

  • 1
"Akun & Pellen K.I.E.L.I.K.O.J.E.":http://kielikoje.akuankka.fi/ ^"Tyypillä ei ole kaikki intiaanit kanootissa!"^
hulluseon

hulluseon 26.08.2011

  • 1
Ac3Way wrote: "Akun & Pellen K.I.E.L.I.K.O.J.E.":http://kielikoje.akuankka.fi/ ^"Tyypillä ei ole kaikki intiaanit kanootissa!"^
Luovan kielen maisteri
FINBULLET

FINBULLET 26.08.2011 (edit 26.08.2011)

  • 0
Ei sittenkään mitään.
FINBULLET

FINBULLET 26.08.2011

  • 0
DarkWarjo

DarkWarjo 26.08.2011

  • 0
Hmm.. hilijasta pitelee..
vaiski75

vaiski75 26.08.2011 (edit 26.08.2011)

  • 0
Nukkusin parin tunnin päikkärit, erittäin makeat sellaiset.. Ruoka maistui ihan kohtuu hyvältä heräämisen jälkeen, mutta nyt olla ihan oikeesti pihalla.. Ei ole inkkareita nyt kanootissa, lepakot on kadonnut tapulista jne jne.. // Batmanin paluu on Viroksi, Nahkhiiren takasin tuleminen.. Tuli vain mieleen.. =D E. Voi voi, mä sanoin nukkusin..
teemu1337

teemu1337 26.08.2011

  • 0
Ens viikolla työpaikkaa neuvottelemaan ja mahd. autokaupoille.
FINBULLET

FINBULLET 27.08.2011

  • 2
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/cocaine_spider.gif!
Schimanski76

Schimanski76 27.08.2011

  • 0
Kalastus ja saunominen käy kovasti kulmaan. Kummia lajeja. ^hik^

Write a post

Sign in to post a post.