Forum - Off-topic

PPPP

TehBigBunny

TehBigBunny 12.09.2011 (edit 12.09.2011)

  • 0
KAX - NOLLA ! ^Lentis^ // Kolome - Nolla pittäsi voettaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 12.09.2011

  • 0
Come ooooon neljä ottelupalloa ... SYÄN HAKKAA IHAN KAHTAKYBÄÄ !
TehBigBunny

TehBigBunny 12.09.2011

  • 0
JOOO ! Kolome - Nolla. Hiano jengi.
Schimanski76

Schimanski76 12.09.2011

  • 0
Jee! Hyvä Suami!
TehBigBunny

TehBigBunny 12.09.2011

  • 0
Tästä onkin kiva lähteä ... pelaamaan lentistä :)
Tuomo33

Tuomo33 12.09.2011

  • 1
@ Sjamy:n teksi.. Kyllähän se asia on niin, että tuo koulu kiussaaminen pitäis saara kitkettyä kokonaan pois.. Se kyllä jättää jälkensäm jokaseen sen kohdaneeseen.. Oli se henkistä/fyysistä.. Ja yleensä itse kiusaajalla on henkisiä ongelmia, ja purkaa ne muihin.. Ja kaiken kukkuraks tätä kiusaajaa, usein miten on pidetyin henkilö..
savulohi

savulohi 12.09.2011

  • 0
Tuomo33 wrote: @ Sjamy:n teksi.. Kyllähän se asia on niin, että tuo koulu kiussaaminen pitäis saara kitkettyä kokonaan pois.. Se kyllä jättää jälkensäm jokaseen sen kohdaneeseen.. Oli se henkistä/fyysistä.. Ja yleensä itse kiusaajalla on henkisiä ongelmia, ja purkaa ne muihin.. Ja kaiken kukkuraks tätä kiusaajaa, usein miten on pidetyin henkilö..
Se kiusaaja on se "pidetyin" henkilö vain siksi, että se on olevinaan lammen mahtavin ankka eikä useimmat halua joutua sen kynsiin. Mutta pitää olla realisti: mukulat tulee aina nahistelemaan ja niin ne on aina myöskin tehny. En tiedä miten nykyään, mutta minun kouluaikoina jos sitä tapahtui niin silloin ratkottiin homma wanhalla kunnon kahakalla ja tämä käsittääkseni on ollu yleisenä käytäntönä aikojen alusta. Ikäviä juttuja, mutta pelkäänpä että mikään rehtori, opettaja tai valistus ei tätä hommaa pysty ratkomaan. Ihmisluonto ei muutu, tieto vaan kulkee paremmin ja sen takia tämä aihe on nykyään niin usein esillä. Miun pari senttiä.
DarkWarjo

DarkWarjo 12.09.2011

  • 0
savulohi wrote: Se kiusaaja on se "pidetyin" henkilö vain siksi, että se on olevinaan lammen mahtavin ankka eikä useimmat halua joutua sen kynsiin. Mutta pitää olla realisti: mukulat tulee aina nahistelemaan ja niin ne on aina myöskin tehny. En tiedä miten nykyään, mutta minun kouluaikoina jos sitä tapahtui niin silloin ratkottiin homma wanhalla kunnon kahakalla ja tämä käsittääkseni on ollu yleisenä käytäntönä aikojen alusta. Ikäviä juttuja, mutta pelkäänpä että mikään rehtori, opettaja tai valistus ei tätä hommaa pysty ratkomaan. Ihmisluonto ei muutu, tieto vaan kulkee paremmin ja sen takia tämä aihe on nykyään niin usein esillä. Miun pari senttiä.
En mä muista et meil ois ihan tollasta se kiusaaminen ollu ku nykypäivänä... tokihan sitä oli ja kas kummaa osani siitä sain (oudompi etunimi + ylipaino), mut todella harvoin se meni kunnolla fyysiseksi... kyl siin natiaiset karaistuu. Kai se on omat naperot, jos joskus sattuu sellasia siunautuun, pistää harrastamaan itsepuolustuslajeja jo pennusta, jos se opettas vähä suojautuun ja hyvällä lykyllä myös kunnioittaan muita.
Mace

Mace 12.09.2011 (edit 12.09.2011)

  • 0
Samaa kans, itsekin olen peruskoulus tullu kohteeks silloin tällöin koska olin lyhyt :D No, peruskoulusta kun pois on päässy, nii kiusaaminen yms kadonnu, perus vittuilua muilta tulee ja takas samalla mitalla.
TehBigBunny

TehBigBunny 12.09.2011

  • 0
Jäi lentikset välistä ... liijan vähän pelaajia. Voe rä'hmä.
Schimanski76

Schimanski76 12.09.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: Jäi lentikset välistä ... liijan vähän pelaajia. Voe rä'hmä.
Oisit ottana sen oravan mukaan peleihin!
TehBigBunny

TehBigBunny 12.09.2011

  • 0
Sois vaan viänny meijjän pallon.
vaiski75

vaiski75 12.09.2011

  • 1
!http://www.presseurop.eu/files/images/article/CHAPPATTE_greece-euro-down.jpg?1308053811!
hulluseon

hulluseon 12.09.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: Jäi lentikset välistä ... liijan vähän pelaajia. Voe rä'hmä.
Mitäs siä siellä teet? Oot se pallo?
TehBigBunny

TehBigBunny 12.09.2011

  • 0
:( Ilkiästi sanoi. Jäneksen tunteita kovin loukkasi. Nurkassa se nyt nyhjöttää ja itkua vääntää. Yksin. Kylmässä. Tai no ihan lämmintä on kyllä ja onhan miulla sielä se tyyny.
savulohi

savulohi 12.09.2011

  • 0
vaiski75 wrote: !http://www.presseurop.eu/files/images/article/CHAPPATTE_greece-euro-down.jpg?1308053811!
Just meinasin tulla ja kirjoottaa notta ei ole hyvä tämä Kreikka. ^Ja kirjotinkin.^
savulohi

savulohi 12.09.2011

  • 0
hulluseon

hulluseon 12.09.2011

  • 0
!http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS5X0SizpFqhsQcaXKecl7w4qyVcMFUPAjvisFArJz2BUSPOTFG!
Tuomo33

Tuomo33 13.09.2011

  • 0
"Nuke explode":http://www.youtube.com/watch?v=XwmHoWfwHiw&NR=1&feature=fvwp
FINBULLET

FINBULLET 13.09.2011

  • 3
Olipa se kiva kun kuudelta heräsin, Pentu ei antanut nukkua. Polvi on paskana, reisiä kolottaa ja kädessä on iso haava. Auto on pakattu päin vittua, ettekö te osaa mitään? Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään. Turpa kii, Turpa kii! Päin vittua, Hui Hai! Päin vittua, Hui Hai! Turpa kii, Turpa kii! Päin vittua, Hui Hai! Päin vittua, Hui Hai! Turpa kii, Turpa kii, Turpa kii, Hui Hai! Enemmän reisiä, vähemmän vaatetta tai sitten tanssitytöt helvettiin. Missä on TQ, vittu minä tapan sen, se spekkeli pitäisi piestä. Teillä on noussu kusi päähän ja MC on täysi mulkku. Tänne sitä Jallua, soititte päin vittua saundi oli täysin paska. Turpa kii, Turpa kii! Tänne sitä Jallua, Hui Hai! Tänne sitä Jallua, Hui Hai! Turpa kii, Turpa kii! Tänne sitä Jallua, Hui Hai! Tänne sitä Jallua, Hui Hai! Nyt kaikki ylimääräiset ulos, kuski laitetaan nukkumaan! Näpit irti ja sormi pois, tai nyrkillä naamaan leimataan! Turpa kii, Turpa kii! Tänne sitä Jallua, Hui Hai! Tänne sitä Jallua, Hui Hai! Turpa kii, Turpa kii! Tänne sitä Jallua, Hui Hai! Tänne sitä Jallua, Hui Hai!

Write a post

Sign in to post a post.