Forum - Off-topic

PPPP

FINBULLET

FINBULLET 21.07.2011

  • 2
Jänisten naisten saanti !http://pics.kuvaton.com/kuvei/do_you.jpg!
DarkWarjo

DarkWarjo 21.07.2011

  • 0
Naiset... ei, ei oo kyl yhtää ny meikäläisen juttu.. ei voi ymmärtää...
Finski fani

Finski fani 21.07.2011

  • 3
DarkWarjo wrote: Naiset... ei, ei oo kyl yhtää ny meikäläisen juttu.. ei voi ymmärtää...
Ei kyllä munkaan... Onneksi meillä on toisemme!
DarkWarjo

DarkWarjo 21.07.2011

  • 2
Finski fani wrote: Ei kyllä munkaan... Onneksi meillä on toisemme!
Kyllä.. Vittu ku noist ottas selvää et mitä ne oikee haluaa... tarttis olla niinku Mel Gibson et osais lukee niiden ajatuksia... prkle.
Finski fani

Finski fani 21.07.2011

  • 3
Sehän siinä onkin. Ei ne itekkään tiiä mitä ne haluaa. Ne tietää vaan mitä ne ei halua. Pitäs olla niinko Sfäiski. Nappaa kainaloon jonkun neitosen, näyttää sille minkalaisen soraenkelin on tehny viimeyönä, ja oli se nainen minkälainen tahansa, niin se on myyty...
Mudinski

Mudinski 21.07.2011

  • 3
Finski fani wrote: Sehän siinä onkin. Ei ne itekkään tiiä mitä ne haluaa. Ne tietää vaan mitä ne ei halua.
Suomessahan on suhteellisesti eniten sinkkunaisia muistaakseni verrattuna muihin EU-maihin ? Minkäköhän takia ? Liian vaativia. Eihän mekään vaadita liikaa. Eihän ?
Finski fani

Finski fani 21.07.2011

  • 1
Minä en ainakaan vaadi liikoja. Kunhan on järkevä ihminen, niin... Ei prkl. Siitähän se johtuu... =P
Finski fani

Finski fani 21.07.2011

  • 1
Piru ko alko tekee mieli sikaria... Ei mulla muuta... =)
RaabForRehab

RaabForRehab 21.07.2011

  • 0
villek00 wrote: Vihdoinkin kotona.. Koko päivän saanu leikkii taksia :) Tosin ei haittaa, rahaa tullu mukavasti yli 100e verran, ja huomenissa tulee vielä 200e + 2TB kovalevy :)
No niistähän sä sitten mukavasti....???
Mace

Mace 21.07.2011 (edit 21.07.2011)

  • 0
MIstähän sais (ostamalla) kaikki tai lähes kaikki Tekniikan Maailman "Mallivuosi" lehdet? Mulla on yks kappale (20E - 05 Mallivuoden 2006 autot) E: Tekniikan Maailman sivuilta saa kaikki normaalit numerot, muttei näitä mallivuosia. Edit2: Siis muutaman Tekniikan Maailma "Automaailma" -lehden löysin Huuto.netistä, mutten ala kyllä sieltä tilaileen, eri myyjiltä yms.. Sitte ku löytää hyvän niin "vain nouto, Espoo" Helvetti ku voi olla vaikeata saada näitä.
PetuK

PetuK 21.07.2011

  • 1
villek00 wrote: Vihdoinkin kotona.. Koko päivän saanu leikkii taksia :) Tosin ei haittaa, rahaa tullu mukavasti yli 100e verran, ja huomenissa tulee vielä 200e + 2TB kovalevy :)
Nyt kivasti ilmoitetaan paikalliselle taksiasemalla, nin kivasti tulevat Villeä morjestamaan. Suattaapi niillä pari letquu olla mukana :)
villek00

villek00 21.07.2011 (edit 21.07.2011)

  • 0
RaabForRehab wrote: No niistähän sä sitten mukavasti....???
Kyl jos tuo kaverin lupaama 200e nyt tulee tilille, kun koitin soittaa kaverille, ja sen puhelin oli jäänyt McDonalds Forumiin, joten nyt pitäis ruveta selvittelemään missäpäin mies itse liikkuu :) Mutta Raab, jos sitä rahaa en saa, juodut odottamaan seuraavaa hetkeä :)
PetuK wrote: Nyt kivasti ilmoitetaan paikalliselle taksiasemalla, nin kivasti tulevat Villeä morjestamaan. Suattaapi niillä pari letquu olla mukana :)
Antaa tulla, tunnen täkäläisiä, ja kuljettelin sukulaisia + yhtä humalaista kaveria, josta kerroin tossa ylempänä :D
FINBULLET

FINBULLET 21.07.2011

  • 2
”Kohottakaamme malja naisille. Heidän kanssaan ei voi elää, mutta ei heitä voi tappaakaan ja sanoa sitten naapureille, että he ovat muuttaneet ja elättävät itsensä strippareina.” ~Dr. House
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 21.07.2011

  • 1
Salamit iskee taivaalta. Työt oli työmaalla ison pressuteltan sisällä siivoomassa kun salama iski siihen. Oli kuulemma hieno valoshow tukiputkissa.
Pottae

Pottae 21.07.2011

  • 0
Namskis. Pitkästä aikaa kiva pelailla Vutis Manageria. Ei täs muuta.
vaiski75

vaiski75 21.07.2011

  • 0
FINBULLET wrote: Jänisten naisten saanti !http://pics.kuvaton.com/kuvei/do_you.jpg!
D. Go home ^SE ON TEITIN LUKITTU VAIHTOEHTO^ EI tulla mun tontille pitämään mitään Galluppia, varsinkin kun mulla on yksi projekti vähän vaiheessa.. HUS, menkää kotionne siitä!
Mace

Mace 21.07.2011

  • 0
Juuri sato vettä, nyt ärsyttävän hiostava ilma...
DarkWarjo

DarkWarjo 21.07.2011

  • 4
"bani ja sfäiski ajeli vähä dirtiä":http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=82293
IIPPONEN

IIPPONEN 21.07.2011

  • 0
toimiiko muilla live?
Tuomo33

Tuomo33 21.07.2011

  • 0
Toimii toimii.. Sie yht äkkiä,v vuan katosit pelistä

Write a post

Sign in to post a post.