Forum - Off-topic

PPPP

Mace

Mace 30.10.2011 (edit 30.10.2011)

  • 0
Jännää, ajattelin että kun toi Windows seiska ei oikein tässä koneessa tahdo pelittää, niin asennan takaisin XP:n, kuvittelin (taas) että joku pari tuntia menee... Mutta Meni helevatan kauan ottaa kaikki tärkeä talteen.. sitten asentaa XP sitten asentaa kaikkia helevatan ajureita ja virustorjunta kuraa... ja netit pelaan yms.. Vieläkin säädän ajureitten kanssa... klo 15:00 alotin. // Viekään ei äänet kuulu, vaikka kaikki ajurit on, ja kaiuttimet täysillä, seinässä kiinni, virta päällä, johto koneessa, volumet täysillä, ei mutea... Edit: Just, oli jossai asetuksissa että "no sound" laitoin "Windows default" nii alko pelittään.. ..ketä kiinostaa edes :D
vaiski75

vaiski75 30.10.2011

  • 0
Kivahan tuo oli lukea, että muillakin on tietokoneen kanssa ongelmia.. :D Täällä on taas ihan jotain muuta, siis ton yhden tietokoneen lisäksi.. Tuo Ketun perhana käy tahallaan ärsyttämässä, tuota naapurin narunpäässä olevaa koiraa. Se sitten haukkuu vähintäänkin aamuun asti, kunnes siitä ei tule enään ääntä pihalle. Jos tää vielä jatkuu pitkäänkin, niin jommasta kummasta on tehtävä rukkaset.. Kyllä se yksi ilta menee, mutta joka ikinen yö ei kiitos.. Sain äskön kaksi tekstiviestiä. Toisessa luki, Apina! ja toisessa oli kysymys: Haluatko leikkiä lääkäriä tänään.. Totesin että nyt on puhelin rikki ja laitoin siitä virrat poies.. Mie en halua mennä töihin huomenna!
Schimanski76

Schimanski76 30.10.2011

  • 3
Mie Sfäde arvaan. Tuo eka tekstari tuli Banilta ja jälkimmäinen Hullulta?
Exami

Exami 30.10.2011

  • 0
Hassua mulla toimii paremmin Win7 ku XP, nopeammin, parempi ajurituki, yms.
Mace

Mace 30.10.2011

  • 0
Sulla on varmaa pikkasen uudempikin kone kuin mun 7 vuotta vanha :D
TehBigBunny

TehBigBunny 30.10.2011

  • 1
Telkkari - tietokone Fudis - ameriikkalainen aikalisäkäsipallo Aina välillä ihmettelen miksi noi jätkät pukkaa palloa, miksi ei ota sitä palloa kiinni. Jänes 0.9 Beta.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 30.10.2011 (edit 30.10.2011)

  • 0
"Yksi harvoista siisteistä asioista joka tulee Japanista.":http://www.youtube.com/watch?v=jwZE6hWsPMg
Exami

Exami 30.10.2011 (edit 30.10.2011)

  • 0
Macela94 wrote: Sulla on varmaa pikkasen uudempikin kone kuin mun 7 vuotta vanha :D
Njoo mulla on 2kpl Dell Latitude D630 läppäreitä toisessa XP ja toisessa Win7, nää nyt on vuodelta 2007, eli ei ihan uusia kumpikaan, itekki yllätyin et win7 pyörii paremmin ku winxp..
Tuomo33

Tuomo33 31.10.2011

  • 0
Kellään kiinostusta ostaa lippuja 12.11 Kotiteolisuuden keikalle, tuonne finlandiaklupille? Lippuja näilä näkymin 4 kipaletta , ja hintaa yhdelle 20e Ohtaa yhteyttä jos on.
TehBigBunny

TehBigBunny 31.10.2011 (edit 31.10.2011)

  • 0
Sopimusehtojen mukaan EA:lla on *täysi oikeus tarkkailla ja analysoida pelaajien järjestelmätietoja ja käyttää niitä omiin tarkoituksiinsa*, muiden muassa markkinointiin. Tätä tarkoitusta varten EA on kehittänyt vakoiluohjelman, jonka kautta pelitalo kerää tietoja itselleensä. EA ottaa itselleen *oikeuden jakaa tietoja yhteistyökumppaneilleen, joita ei ole kuitenkaan tämän tarkemmin yksilöity*. GameStar-pelilehden haastatteleman oikeusoppineen Thomas Schwenken mukaan EA rikkoo Saksan lakeja. Pelitalo ei ole suostunut kommentoimaan asiaa. Saksan Amazon-verkkokaupassa peli on arvioitu erittäin huonoksi peliksi. Tapauksesta löytyy tiivistelmä Overclock.net-sivustosta. _( Baffeli 3 )_
Mace

Mace 31.10.2011 (edit 31.10.2011)

  • 0
-Ei nähtävää-
Latetzki

Latetzki 31.10.2011

  • 0
!http://27.media.tumblr.com/tumblr_lsqaykHkvP1qex4r5o1_500.png! !http://24.media.tumblr.com/tumblr_lsqaykHkvP1qex4r5o2_500.png!
vaiski75

vaiski75 31.10.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: Sopimusehtojen mukaan EA:lla on *täysi oikeus tarkkailla ja analysoida pelaajien järjestelmätietoja ja käyttää niitä omiin tarkoituksiinsa*, muiden muassa markkinointiin. Tätä tarkoitusta varten EA on kehittänyt vakoiluohjelman, jonka kautta pelitalo kerää tietoja itselleensä. EA ottaa itselleen *oikeuden jakaa tietoja yhteistyökumppaneilleen, joita ei ole kuitenkaan tämän tarkemmin yksilöity*. GameStar-pelilehden haastatteleman oikeusoppineen Thomas Schwenken mukaan EA rikkoo Saksan lakeja. Pelitalo ei ole suostunut kommentoimaan asiaa. Saksan Amazon-verkkokaupassa peli on arvioitu erittäin huonoksi peliksi. Tapauksesta löytyy tiivistelmä Overclock.net-sivustosta. _( Baffeli 3 )_
Kiitos vinkistä ja olihan siellä lukemista, kivasti. Yhtään ainutta EA-peliä ei tule enään meidän koneeseen ja muutama kokee kivan uninstall-komennon.. Wuhuu, mä pelaan Peggleä!
djrunkkari

djrunkkari 31.10.2011

  • 1
ovikello soi. "meillä olis myynnis karkkia ja keksiä" "öö ei kiinnosta"
Exami

Exami 31.10.2011

  • 0
djrunkkari wrote: ovikello soi. "meillä olis myynnis karkkia ja keksiä" "öö ei kiinnosta"
damn, meikälle ei tuu ikin noita, niil on yleensä ne parhaat keksit ja karkit myynnissä! ostasin luultavasti jokakerta jotain :D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 31.10.2011

  • 0
djrunkkari wrote: ovikello soi. "meillä olis myynnis karkkia ja keksiä" "öö ei kiinnosta"
Jotain luokkaretkelle rahaa kerääviä nuorukaisia? : D Mä muistan kun meidän piti myydä hiekkaa sillon XDDD
Exami

Exami 31.10.2011

  • 4
El PiNk DeViL wrote: Jotain luokkaretkelle rahaa kerääviä nuorukaisia? : D Mä muistan kun meidän piti myydä hiekkaa sillon XDDD
Karu lapsuus ku hiekkaa joutuu myydä :D
hulluseon

hulluseon 31.10.2011

  • 2
El PiNk DeViL wrote: Mä muistan kun meidän piti myydä hiekkaa sillon XDDD
SANTANA! Soon minun pisnes! SKIMMY! Huuvvot nyt heti parvekkeelta ja klapin kanssa!!
TeroKortelainen

TeroKortelainen 31.10.2011

  • 0
djrunkkari wrote: ovikello soi. "meillä olis myynnis karkkia ja keksiä" "öö ei kiinnosta"
... ja meillä kävi eilen illalla jotain lähiseudun pikkujätkiä huutelemassa "Kaakki tai kepponen". Emäntä meinasi saada slaagin, kun oven avaamisen jälkeen pimeyden keskellä poijjaat valaisi yhtäkkiä fikkareilla naamareitaan ;) Jotenkin sopivasti liiketunnistinvalaisin oli ehtinyt sammua siinä ovikellon soiton jälkeen, kun nämä oli jäänyt odottelemaan "uhriaan"...
FINBULLET

FINBULLET 31.10.2011

  • 3
vaiski75 wrote: Kiitos vinkistä ja olihan siellä lukemista, kivasti. Yhtään ainutta EA-peliä ei tule enään meidän koneeseen ja muutama kokee kivan uninstall-komennon.. Wuhuu, mä pelaan Peggleä!
Nyt meni EA boikottiin.

Write a post

Sign in to post a post.