Forum - Off-topic

PPPP

Tuomo33

Tuomo33 12.11.2011 (edit 12.11.2011)

  • 0
"Tientukkijakortit poijes tälläsiltä ääliöiltä!":http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/poika-rysaytti-humalassa-mopoautolla-toisen-auton-peraan---tallaista-jalkea-tuli/art-1288427708020.html
Schimanski76

Schimanski76 12.11.2011

  • 0
Pure Black40 wrote: Elikkä Hirvonen ajaa sitten ens kaudella patongilla... "Linkki":http://www.iltasanomat.fi/ralli/loeb-paljasti-hirvosen-tallin/art-1288427823408.html
Uuttahan tämä ei ole,mutta mieleen tulee aina,notta miksi. Hirvonen rattimies ollut aina. Oisko siinä pohjalla "Nyt on ainoa mahis ottaa Lööpistä mittaa,kun sama auto alla."
villek00

villek00 12.11.2011

  • 0
Pure Black40 wrote: Elikkä Hirvonen ajaa sitten ens kaudella patongilla... "Linkki":http://www.iltasanomat.fi/ralli/loeb-paljasti-hirvosen-tallin/art-1288427823408.html
Vaika onkin tattimies, ei pärjäis jokkiksessa, eikä täkäläisessä SM:ssä..
TeroKortelainen

TeroKortelainen 12.11.2011

  • 0
Ootkos Ville nähnyt kyseisen kaverin otteita jokkisauton ratissa?
Schimanski76

Schimanski76 12.11.2011

  • 0
villek00 wrote: Vaika onkin tattimies, ei pärjäis jokkiksessa, eikä täkäläisessä SM:ssä..
Jokkiksessa pärjää vaan FRC:n miehet ja Schimmyn eno. Muilla kunto ei kestä,sanovat.
villek00

villek00 12.11.2011 (edit 12.11.2011)

  • 0
TeroKortelainen wrote: Ootkos Ville nähnyt kyseisen kaverin otteita jokkisauton ratissa?
Enpä ole, Rallicrossista vain puhuvat, mutta en tiiä siitäkään :D Mutta täällähän ei Rallia eikä Rallicrossia tunnetusti ajeta.
Schimanski76

Schimanski76 13.11.2011

  • 5
Huomenna on Isänpäivä. Pitää soittaa ukolle. Tekstata ainakin. Hengissä keikkuu,hieno mies,liian vähän asiaa.Pilluhuumorin suomen mestari on tämä Skimmyn isämies.Ihan parasta läppää laittaa.Wanhan liiton rakennusmestari. Ja ihan hirviä pukki,66v.(Aina ollut järjettömän hyvä maku naisten suhteen,sen perinyt) Vuoden välein meillä on asiaa toisillemme. Huonosti olen pitänyt välejä,Faijakaan siinä ole ihan paras. Terassia sille naputtelin toissa vuonna vapaa-aikana kesäpaikalla pari päivää. Ukko tuli Tsadista Letukalla keskellä viikkoa,veti kirvesmeeskamat ylleen ja tuli messiin.Hurja oli säätö.40-luvun naulareppu ja rakennuspilluhuumorin top 5 heti alkuun.Tolkuton hiki. Kysyin sen Mimmiltä puhelimessa,että mites nyt kun ette tulleet samaan aikaan? "Oli niin tohkeissaan,kun Simo siellä rakentaa,notta otti kuulemma pari päivää vapaata." Laatuaikaa,sanovat. :) Oli se kyllä ihan parasta.
djrunkkari

djrunkkari 13.11.2011

  • 1
helsinki huuteloo mua muuttaan sinne tammikuus hmm
djrunkkari

djrunkkari 13.11.2011

  • 1
AHHAH :DD jollain loppu huumori noihin mun turhiin ääniviesteihin :DD poisti kaverilistalta :'(
hulluseon

hulluseon 13.11.2011

  • 1
djrunkkari wrote: AHHAH :DD jollain loppu huumori noihin mun turhiin ääniviesteihin :DD poisti kaverilistalta :'(
Aika tylsiä ovat kyllä. Tai sitten soon minun vika kun kehotin härkkimään immeisiä niillä soundboardeilla...
DarkWarjo

DarkWarjo 13.11.2011

  • 1
djrunkkari wrote: AHHAH :DD jollain loppu huumori noihin mun turhiin ääniviesteihin :DD poisti kaverilistalta :'(
Joo, voisit keksiä parempia, toi viimesin oli suht heikko ;)
djrunkkari

djrunkkari 13.11.2011

  • 0
:'D
vaiski75

vaiski75 13.11.2011

  • 1
djrunkkari wrote: AHHAH :DD jollain loppu huumori noihin mun turhiin ääniviesteihin :DD poisti kaverilistalta :'(
Hyvin sä oot vetänyt, rohkeesti vain samoilla linjoilla..
TehBigBunny

TehBigBunny 13.11.2011

  • 1
djrunkkari wrote: AHHAH :DD jollain loppu huumori noihin mun turhiin ääniviesteihin :DD poisti kaverilistalta :'(
Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa.
RauhaMees

RauhaMees 13.11.2011

  • 0
djrunkkari wrote: AHHAH :DD jollain loppu huumori noihin mun turhiin ääniviesteihin :DD poisti kaverilistalta :'(
Mäkin mietin että mitä se DJ siellä riehuu :D
IL3

IL3 13.11.2011

  • 0
Pure Black40 wrote: Elikkä Hirvonen ajaa sitten ens kaudella patongilla... "Linkki":http://www.iltasanomat.fi/ralli/loeb-paljasti-hirvosen-tallin/art-1288427823408.html
EEEEIIIIH!!! Ehdin jo elätellä toivoa et ois piässy suomalainen Volkkaria käskyttämään.. :( Tähän suruun ei auta ku se et joku fiksu, tyylikäs ja komea lataa etusivulle pläjäyksen hyvännäkösiä kuvia neloskoppasesta Golfista.. Itsehän en nyt pääse, joten joku joka itsensä tuntomerkeistä tunnistaa ni "kipinkapin"!
IL3

IL3 13.11.2011

  • 1
Laitetaan vahinko kiertämään! !http://media.riemurasia.net/albumit/m00/531411842.gif! Yrittäkääpä siinä nyt sitten johonkin keskittyä, prkele!!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 13.11.2011

  • 0
IL3 wrote: EEEEIIIIH!!! Ehdin jo elätellä toivoa et ois piässy suomalainen Volkkaria käskyttämään.. :( Tähän suruun ei auta ku se et joku fiksu, tyylikäs ja komea lataa etusivulle pläjäyksen hyvännäkösiä kuvia neloskoppasesta Golfista.. Itsehän en nyt pääse, joten joku joka itsensä tuntomerkeistä tunnistaa ni "kipinkapin"!
Latvala vois olla jees volkkarin leivissä :) Emot viiltelee vitutukseen, IL3 laittaa vitutukseen Golffien kuvia foorumille :D
FINBULLET

FINBULLET 15.11.2011 (edit 15.11.2011)

  • 0
TehBigBunny

TehBigBunny 15.11.2011

  • 0
Ihan sekaste tää PPPP. Mie sain Äppletä mailin, spammiksi luulin kunnes vähän internettiä luin. Vaihtavat miun iPad nanon uuteen ( miun on 'ekaa sukupolvea' ). En edes muistanut sellaista omistavani.

Write a post

Sign in to post a post.