- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Huamenna varmaankin luvassa pieni reissu Poriin. Vähän Kekkeniä pelaamaan isojen poikien kanssa.
- 1
Olen veri mats iloinen, kamera toimii ja tytöt tykkää kun on iso putki.
...ja on niin perkeleen kallista...
D300s + 50mm f/1.2
(ISO: 800, Valotus: 1/20, Aukko: f/1.2, Polttoväli: 50mm)
!http://sjamy.1g.fi/kuvat/2011/DSC_0537%20kukat%20bokeh.jpg/_small.jpg!
D300s + 70-200mm f/2.8 VR II
(ISO: 800, Valotus: 1/320, Aukko: f/4.0, Polttoväli: 200mm)
!http://sjamy.1g.fi/kuvat/2011/DSC_0508%20mese.jpg/_small.jpg!
"Galleriaan":http://sjamy.1g.fi/kuvat/2011/ lisää kun ehdin lisäämään.
- 0
Tiedättekö mitään paikkoja Saksassa jossa kannattais käydä? Ite nyt tiedän muutamat automuseot; BMW, Mersu ja Porsche. Bemarin on Munchenissa ja loput Stuttgartissa. Hampurissa taas on maailman isoin rautatiepienoismalli joka kiinnostais kyllä kans. Berliinissä taas on sellanen automuseo/näyttely/talli (Meilenwerk) jossa voi autoaan pitää hyvässä jemmassa 150€/kk ja sinne on vapaa pääsy kaikille.
- 0
Latetzki wrote: Tiedättekö mitään paikkoja Saksassa jossa kannattais käydä? Ite nyt tiedän muutamat automuseot; BMW, Mersu ja Porsche. Bemarin on Munchenissa ja loput Stuttgartissa. Hampurissa taas on maailman isoin rautatiepienoismalli joka kiinnostais kyllä kans. Berliinissä taas on sellanen automuseo/näyttely/talli (Meilenwerk) jossa voi autoaan pitää hyvässä jemmassa 150€/kk ja sinne on vapaa pääsy kaikille.Nyyrpuurinki
- 3
jimmykojootti wrote: NyyrpuurinkiJos ei radalle mene ajamaan niin se on varmaan turha mennä sinne sitten.
- 0
Mä tarvin Petukkia tänne ja pian!
Ensin mä olin, että mitä nämä puhuu ja olenko mä muka oikeasti puhunut samaa kieltä aikoinaan?
Enhän mä näitä tajua nyt yhtään, kaikki on yhtä simmottis ja san sää "sydeemejä"..
Mä olen ihan kokoajan suu auki ja WOOT?
Nyt Petukki Naantaliin ja lähet Sfäiskille tulkiksi, palkka 8. markkaa tunti..
- 0
Nyt en millään pahalla tarkoita, mutta Sfäiski on taas esimerkkinä.
Tyhmältähän tämä taas kuulostaa, mutta nykypäivän nuoriso ei arvosta millään tavalla omaa murrettansa. Halutaan vain puhua silleen ihkusti.
Mikäs helevetin kohtaus tämä nyt on? No onneksi pitkäripanen aukiaa kohta niin saataan illaksi kunto kohdalleen.
- 0
Ei osaa Petu Naantalin murretta. Onkos sillä jotain tekemistä Ruåttin kanssa?
- 0
Menisiköhän sitä?
a) Juoksulenkille
b) Pyörälenkille
c) Uimaan
d) Kaljakauppaan
e) Pyörälenkille kaljakaupan kautta uimaan ja kahtelemaan perseidä
Jotain pitäisi keksiä.Tänne sisätiloihin hajoaa.
Edit/ Valitsen EEEEEEEN!
- 0
Schimanski76 wrote: Menisiköhän sitä? a) Juoksulenkille b) Pyörälenkille c) Uimaan d) Kaljakauppaan e) Pyörälenkille kaljakaupan kautta uimaan ja kahtelemaan perseidä Jotain pitäisi keksiä.Tänne sisätiloihin hajoaa.Mä hain kylmän oluen ja... ... Kohta lähetään poikain kanssa juottolaan ja sieltä katsomaan strippareita.. Sfäiskillä on hymy kuin pistolapiolla lyäty, tästä ei päivä parane.. E. Eikä Sfäiski osaa enään mitään murretta, asunut liian monessa paikassa ja liian kauan..
- 2
FRC:n murre.
- 2
TehBigBunny wrote: FRC:n murre.Mie haukun vieraat ja Skimmy kaluaa luut. Ei tarvita koiraa täällä.
- 1
FRC:n murre, ekana tulee mieleen eri versioita näistä: "lähtee ku jänes lymöstä" ja "se saapi letcusta piähän" ja "VÄISTÄKÄÄ!"
- 2
Olin tuskassa ja sain letkusta.
- 0
Sfäiskin ohjeen mukaan avasimme boksin veljen kanssa tässä aamusella ja katselimma aikammo. Sitten paineilmalla pyyhkäisimme pölyt hevonkuuseen. Nyt ehkä tämä laitos taas pelaa. Saapas nähtä kuin käy.
- 2
hammeredhuoh wrote: Olin tuskassa ja sain letkusta.Olin perjantaina Tuskassa ja sain letkusta ja vasen jalka vieläkin niistä betonikivistä kipeänä. Oli kyllä huonoin Tuska missä olen käynyt. Bändit oli hyviä, mutta ne päällekkäisyydet ja Suvilahti olivat ihan syvältä.
- 0
Onneksi ei ole ihan kauhea rapula.
Eiku onpas.
... vilttu.
- 0
Hooning is not a crime.
- 0
Väsyttää.. Kiva reissu oli. Pixeliturpaan tuli.
- 2
TehBigBunny wrote: Onneksi ei ole ihan kauhea rapula. Eiku onpas. ... vilttu.Bani! Älä jää tuleen makaamaan! ^rakspokstsuptsihihihihihi^