Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

Schimanski76

Schimanski76 03.06.2012

  • 1
hulluseon wrote: Paha mees on Hulli, hyvin tiedän sen. EMM
*Paha Hulli & Banin Enkelit* Hieno tanssiorkan nimi on se. Ekaa hittiä teille just veistän.
hulluseon

hulluseon 03.06.2012

  • 0
Schimanski76 wrote: Ihan srasistinen svitsi oli tämä.
Jatketaan samalla huononmaun linjalla. Kaksi miestä oli tietöissä 1950-luvulla syrjäisemmässä osassa Suomea. Lopulta miehet tylsistyivät odottelemaan panostajia ja alkoivat aikansa kuluksi heitellä lekaa pitkin tietä leikkimielisessä kisassa. Paikalla sattui kävelemään mustalaispoika ja miehet alkoivat houkutella sitäkin mukaan kilpailuunsa. Poika lopulta erittäin vasta hakoisesti heittikin ja leka lensi tämän heiveröisen pojan käsistä paljon pitemmälle mitä miehet olivat heittäneet. Miehet alkoivat tivata onko pojalla joku oman tyylinen taktiikka. Poika vain tokaisi lähtöä tehdessään: "Isä neuvvo et heitä kaikk työvehkeet mahollisimman etäs" Mutta koska emme ole srasisteja, jatkamme alkuperäiskansan mollaamista seuraavassa joka on tosi tapahtuma viime talvelta. Kuten muutamat teistä muistavat, olin Rotatorin järjestämällä kurssilla Tampereella ja sinne oli tullut väkeä ympäri Suomea. Parhaimmat naurut saatiin, kun Etelä-Karjalasta tullut asentaja kysyi kurssia vetäneeltä paljasjalkaiselta Hämäläiseltä jotain tyyliin: "Oot sie missään vaiheessa sitten kokkeillut tai testannu tuota aparaattii?" "Öö, tota noi nii.." EMM
Finski fani

Finski fani 03.06.2012

  • 0
Facebook is down! =O It's total anarchy in here! Run fo' yo lives!
vaiski75

vaiski75 03.06.2012

  • 8
!http://drewzelblog.files.wordpress.com/2007/11/bunny-cheez.jpg?w=500!
Eeegac

Eeegac 03.06.2012 (edit 03.06.2012)

  • 5
!http://img687.imageshack.us/img687/3630/tkkii.png!
Koolon Descendens

Koolon Descendens 03.06.2012

  • 0
Huomasin just et Project CARS tulee myös konsoleille, olen iloinen.
TehBigBunny

TehBigBunny 03.06.2012

  • 0
Heitettiin rautakankea kaverin talon savupiipusta alas. EMM
hulluseon

hulluseon 03.06.2012

  • 0
TehBigBunny wrote: Heitettiin rautakankea kaverin talon savupiipusta alas. EMM
Oliks Schmmy jumissa siellä piipussa? EMM
IIPPONEN

IIPPONEN 03.06.2012

  • 1
Nyt on sitten juhlittu valmistujaisia Höökkiksen kanssa :) oon ollu perjantaista asti virallisesti Helikopteriasentaja :) nytten meno jatkuu kesätöissä ja tammikuussa armyyn. Emm
villek00

villek00 03.06.2012

  • 0
IIPPONEN wrote: Nyt on sitten juhlittu valmistujaisia Höökkiksen kanssa :) oon ollu perjantaista asti virallisesti Helikopteriasentaja :) nytten meno jatkuu kesätöissä ja tammikuussa armyyn. Emm
Koskas tuut autokaupoille? =)
IIPPONEN

IIPPONEN 03.06.2012

  • 0
villek00 wrote: Koskas tuut autokaupoille? =)
Joskusehkäentiedä :)
hulluseon

hulluseon 04.06.2012

  • 0
Kylläpä nukutti hyvästi. EMM
MehuSukka

MehuSukka 04.06.2012

  • 0
Kohta lyyän E3 tulille. Ääni jo kuuluu mut kuva ei näy, ääni sannoo notta painakaa puuta, alkaa 5 min päästä. Ihan kivasti. EMM
Mace

Mace 04.06.2012

  • 0
Täälläki kivasti kattelen, [mielipide]Halo ei oo kans muuttunu sitte yhtää... [/mielipide]
vaiski75

vaiski75 04.06.2012

  • 1
Noh noh.. Teiltä unhohtui jotain.. "Tässä linkki tuohon E3 Live näkymään.":http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html
MehuSukka

MehuSukka 04.06.2012 (edit 04.06.2012)

  • 0
HIII kohta tulloo Horisontti. Hyvin jännäh tuo Kinectin puhesysteemi esim. Splinterissä. / JEES soratietä = rallia vedämmä
Mace

Mace 04.06.2012 (edit 04.06.2012)

  • 0
Uuh, ihan hyvältähän se näytti... enään se ajettavuuus... mmm.. nannaa. :) E: Täytyy kattoa juutuubista myöhemmin tarkemmin uudestaa :) Tuleeko tuolla muuta tosta, vai oliko se siinä? Semikokone "trailer" -pätkä. *Edit2: Harmi kun Rockstar ei näihin raahaudu, eikä varmaan raahaudu nytkään?*
villek00

villek00 04.06.2012

  • 2
Soratiet + Yöajo = Toimii!
MehuSukka

MehuSukka 04.06.2012 (edit 04.06.2012)

  • 0
Pelottavan NFS-tyyliseltä näytti, ProStreet tuli melkeen mieleen tuosta ku ajovat "radalla". Kuhan eivät sörki sitä handlingiä, lapset taas kuitenki itkeneet ku eivät ossaa ja liian vaikeeta nii pakko tehä arkkaadeshittiä. Demoa odotellessa.. E/ Ei tosiaan raahaudu Rockstari näihin, ei oo ollu aikoihin jos ikinä, eikä oo nytkään.
warcryFIN

warcryFIN 04.06.2012

  • 0
Ihan hirveeltä schaibalta näytti ton perusteella kyllä... Demoa on kokeiltava, mutta ei tuo minun tyyliinii muutenkaan oikeen sovi. Enemmän rata-automiehiä olen. Eli hyllyyn taitaapi jäädä.

Write a post

Sign in to post a post.