Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

Schimanski76

Schimanski76 09.06.2012

  • 1
Pottae wrote: Toinen sija kolahti. Ihan jees kisat oli.
Hyvin olet lyönyt porukkaa käkättimeen.Mahtoi niitä ketuttaa,kun saivat tytöltä daijuun. :) EMM
vaiski75

vaiski75 09.06.2012

  • 1
Pottae wrote: Toinen sija kolahti. Ihan jees kisat oli.
Onnea Potta!
Pottae

Pottae 09.06.2012 (edit 09.06.2012)

  • 3
Schimanski76 wrote: Hyvin olet lyönyt porukkaa käkättimeen.Mahtoi niitä ketuttaa,kun saivat tytöltä daijuun. :) EMM
*tyttö kengurulta! !http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT5dbYIN1YoWGOw6zUb6Vy_YPu68SnHLwc9HaqEVf7wXn_UjYgAtey1aRJE!
RaabForRehab

RaabForRehab 09.06.2012

  • 1
Huomasin, että mä en oo ottanut vielä ölppää. Lähden siis keskustaan metsästämään Coronaa, Carlsbergiä ja Stellaa. EMM
vaiski75

vaiski75 09.06.2012

  • 0
Jumalauste, mulla loppuu kohta tupakit!? Ei auta Pantera tähän vaikka hyvältä kuullostaa.. .. Ihan kohta iskee Baniikki.. .. Eikä laiteta niitä käpyjä grilliin, ainakaan lihan paisto vaiheessa.. Pahoja kaasuja tulee sieltä kun se käpy alkaa palamaan.. EMM..
Capo26RS

Capo26RS 09.06.2012 (edit 09.06.2012)

  • 0
vaiski75 wrote: Jumalauste, mulla loppuu kohta tupakit!? Ei auta Pantera tähän vaikka hyvältä kuullostaa.. .. Ihan kohta iskee Baniikki.. .. Eikä laiteta niitä käpyjä grilliin, ainakaan lihan paisto vaiheessa.. Pahoja kaasuja tulee sieltä kun se käpy alkaa palamaan.. EMM..
Pahoja kaasuja, sanonko mä mistä niitä tulee, hä! Kyl lihat menee ritilälle vasta hiilosvaiheessa. Mitä pahoja kaasuja? Mä en oo kuulutkaan tommosesta. E// olinhan mä kuullutkin käpykaasuista . Vaimoehdokas tiesi ja oli luullut että mäkin tiedän asian ja nyt tiiänkii.
Capo26RS

Capo26RS 09.06.2012

  • 1
RaabForRehab wrote: Huomasin, että mä en oo ottanut vielä ölppää. Lähden siis keskustaan metsästämään Coronaa, Carlsbergiä ja Stellaa. EMM
Hienosti huomattu. Ja ennenkaikkee hienosti reagoitu!
vaiski75

vaiski75 09.06.2012 (edit 09.06.2012)

  • 0
Capo26RS wrote: Pahoja kaasuja, sanonko mä mistä niitä tulee, hä! Kyl lihat menee ritilälle vasta hiilosvaiheessa. Mitä pahoja kaasuja? Mä en oo kuulutkaan tommosesta.
Kävyssähän on pihkaa ihan viltusti, ei näy ulospäin joo.. Mutta on on ja on, sillä ne sitoo ne "terälehdet" kiinni.. Pihka on sama kuin hartsi, niinkuin teoriassa.. .. Pascaa tavaraa ihmisruumiille kaikissa muodoissa.. .. Ihan piccuhetken tarvitsee Sfäde, niin muistan kemiallisen kaavan koko pascalle.. EMM.. // Ei nyt sittenkään jaksa rasittaa päätä, koska kalja..
hulluseon

hulluseon 09.06.2012

  • 0
vaiski75 wrote: . Skimmy ja Bani on mun idoleita!
Ihan on läpi mädät nämä idolit. EMM
Schimanski76

Schimanski76 09.06.2012

  • 0
Huomasin ettei Sfäiskillä ole edelleenkään sukkia jalassa. Voin siis ottaa ihan rauhassa 2 kossuvissyä,mikä on muuten juomista parhain! EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 09.06.2012

  • 0
Jouvvun tassottelemaan konjamiinilla. Koska Schimmy. EiMullaMuuta
vaiski75

vaiski75 09.06.2012

  • 0
Ei saitama.. Mä oon jo soittanut parikymmentä tyyppiä läpi ja kukaan niistä ei ole maisemissa.. Mulla on yksi tupakki jäljellä ja enhän mä itse pääse edes kauppaa lähelle.. .. Ei, ei ole Banin syy.. .. Eikun.. Elämä on kaunis asia ja sillä mennään eteenpäin.. Eikun, mä haluun tupakkiaskin.. EMM..
joonas6

joonas6 09.06.2012

  • 0
Kävin kylillä lohella ajelemassa EMM
Schimanski76

Schimanski76 09.06.2012

  • 1
Yksi video vielä etusivulle lisää,niin lähtee tuo pari päivää silmiä jumittanut herkkuperse poijjes. emm. :)
savulohi

savulohi 09.06.2012

  • 0
Lol joku milffi. Tshihihh Mieron tiellä on tämä lohes. EMM
FINBULLET

FINBULLET 09.06.2012

  • 0
Suosittelen kaikille sriracha chili maustekastiketta. EMM
villek00

villek00 10.06.2012

  • 1
Meni pöytäkoneesta (ainakin) näyttis eilen särki, sattaa olla että jottain muutakin mennyt, kun vähän nihkeästi käy.. Ja appivanhempien koneesta kanssa mennyt jottain särki, tosin se ei mua niin haittaa.. Ja ehkä tämän voisi siirtää jotenkin tuonne häppines puolelle, koska voipi olla että kasaan omasta raadosta + appivanhempien raadosta heille koneen, ja ostatan mulle uuden :D Olikohan mulla muuta.. Hmm.. Eipä kai, eli EMM
Schimanski76

Schimanski76 10.06.2012

  • 0
Teki hyvää vetästä kalsarikänöt! Nyt on vähän rapala,mutta kiva sellainen. Pää on tyhjä ja vatsa murisee lupaavasti.Taidan syyvvä koko päivän! emm.
Mace

Mace 10.06.2012

  • 0
Pikkasen houkutteleva tämä uusimman Splintterin "traileri":http://www.youtube.com/watch?v=wYGoFH6bWXg Kaikkia aiempia osia pelanneena vähä harmittaa että ei ole enään niin samanlainen kuin aiemmat... mutta hyvältä silti vaikuttaa.
Pottae

Pottae 12.06.2012

  • 0
!http://i.minus.com/jb0GMdcWFagn8a.jpg! EMM.

Write a post

Sign in to post a post.