- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Kyllä.Meinasin tippua sohvalta kun räsähti.
EMM
- 0
Perjantaina alkaa (tai no, onhan tuo pakkailu jo alkanut) tapahtua. Vkl:n yli täyttä laukkaa, luulisin. Uuvven siivous, pikku fiksiä (=ainakin vanhaa lattiaa pois ja uutta tilalle, yhden kopin maalaus) ja kamojen ajo siihen päälle. Ihan vaan parilla peräkärryllä. Tässä mitään vuokrata tai palkata. Ite tehrään, prkl :) Ja sitten tietty vielä pienet lähtösiivot päälle. Eiköhän tuossa kulu tunti jos toinenkin...
Eli Turkku --> kauemmas Turkku. Tai oikeastaan vois melkein sanoo, että Turkku --> lande.
-EMM-
Eiku onpas. Sais vilttu sentään olla sitten satamatta!!
Nyt EMM
- 0
Mihis päin se Petu on muuttamassa kun landelle muka menee?
Offtopic. EMM
- 0
Eipä noita Turkkuksi laskettavia landealueita kai hirveästi ole. On sit jo omia kuntiaan melkeinpä kaikki.
Niijuu, vastauksena kysymykseesi: Patis.
^EMM^
- 0
_^Thihihiihihhi^_
p>. *EMM*
- 0
Pitää muuten tämä paikkansa. Vai että Paattisille. Hyvät uima kuopat siellä ;)
EMM
- 3
No nyt soon minun vuoro epäillä Petun lääkitystä. Tulee tilaisuus muuttaa Turusta pois, ja jätkä käyttää sen muuttamalla Turkuun?
!http://www.robinschicks.com/wp-content/uploads/2011/05/FancyMixedNuts.jpg!
^EMM^
- 0
DarkWarjo wrote: Näkyilee muuten siellä. Seiskan jo tunnetkin, huutelet vaa siellä et "WAAAARJOOOOOOOO!" :D EMM :DHieno juttu, no samaa sinne suuntaan. toivottavasti ei sada paljoa vettä.. EMM
- 1
Uusi ja ensimmäinen iPad.
Emm.
- 0
RaabForRehab wrote: Uusi ja ensimmäinen iPad. Emm.iPad on kiva :) Emm
- 0
savulohi wrote: No nyt soon minun vuoro epäillä Petun lääkitystä. Tulee tilaisuus muuttaa Turusta pois, ja jätkä käyttää sen muuttamalla Turkuun? ^EMM^Noh, noh. Eipäs huuvvella sieltä takarivistä. emm
- 0
Edelleen huutelen, viäläkin löytyy ylinmääräinen lippu Tuskaan 30.6 Lauantaille..
Lipusta ei tarvi mitään maksaa, jos ei itse halua.
EMM
- 1
Välilehdissä on fm.netin kisamaaliosio auki -> hauskasti lukee tuolla otsikossa *Race Liver...*. Semmosen kun sais!
^EMM^
- 0
Exami wrote: Hieno juttu, no samaa sinne suuntaan. toivottavasti ei sada paljoa vettä.. EMMmie varmaan myös kiusaan seiskaa radalla, luultavasti nopeusajossa ja varttia käyn koettaa.. tosin se liimarata o iha hanurista kun streettikumi meinaa olla liponen siel.
- 0
DarkWarjo wrote: mie varmaan myös kiusaan seiskaa radalla, luultavasti nopeusajossa ja varttia käyn koettaa.. tosin se liimarata o iha hanurista kun streettikumi meinaa olla liponen siel.Liimarata? eikai nyt sentään? Kalajoen lentokenttä joka vuotinen ihana hiekkarata jossa kellään ei oo pitoo :)
- 0
Pistin tilaukseen uudet Sennheiserit, kun vanhat Razerit alkaa olemaan häjyllä hapella.
EMM
- 0
DarkWarjo wrote: mie varmaan myös kiusaan seiskaa radalla, luultavasti nopeusajossa ja varttia käyn koettaa.. tosin se liimarata o iha hanurista kun streettikumi meinaa olla lipponen siel.Mie korjaan :))
- 2
En saannut kiinalaista lounaaksi.
Koska rakennustekniikka.
!http://i.minus.com/iJCEaRDi1OvJB.jpg!
EMM
- 0
Taitaa olla omistajan vaihto menossa :D