Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

Koolon Descendens

Koolon Descendens 21.09.2012

  • 0
villek00 wrote: Jos joku haluaa uuden tabletti läppärin testaajakdi, laitakoon mulle yv:nä nimensä ja puhelinnumeronsa. Aikaa vähän yli 3 asti. // edit. Paikat meni jo. EMM
Pääsinkö mä? emm
hulluseon

hulluseon 21.09.2012

  • 0
villek00 wrote: Jos joku haluaa uuden tabletti läppärin testaajakdi, laitakoon mulle yv:nä nimensä ja puhelinnumeronsa. Aikaa vähän yli 3 asti. // edit. Paikat meni jo. EMM
Älä vaan sano että kyseessä on iZen? Tarjosivat mulle ja pienen googlettelun jälkeen selvisi, että kyseessä on kiinalainen keksintö, joka ei todellakaan ole sen 250 € arvoinen mitä väittävät. EMM
Schimanski76

Schimanski76 21.09.2012

  • 1
Schimanski76 wrote: Kivasti menee vapaapäivä kaverin muutossa.Kivasti on 7. kerros ja järjettömän pieni hissi,mihin ei mahdu juuri mitään. :( Emm.
Vilttu mitkä talkoot!Ei varmaan yhtään alle 850kg huonekalua. Antiikkia,antiikkia,mutisin ahtaissa rappukäytävissä hikipäissäni suonet pullistuen kuivin suin. Ihan parhautta on se,että huomenna pitää aamulla mennä muuttamaan toista kaveria. :) Neljäs muutto kolmen viikon sisään.Näistä 3 sellaista,joissa eronneet palaavat takaisin yhteen.Miksei sitä vilttu osata päättää,notta asuuko kimpassa vai erillään.Pitää kimpoilla eestaas isot immeiset.Varmaan vilttuillessaan päättävät erota ja sopia,notta voivat Schimmyä juoksuttaa ympäri kyliä pimeässä syysyössä. Uusi vormulapelikin odottaa muoveissa,sitäkään uskalla enää kokeilla.Siel joutuu varmaan muuttamaan Mikan & Erjan tavarat takaisin Monaköön. Hissitön kämppä,18.kerros. :( Emm.
villek00

villek00 21.09.2012

  • 0
hulluseon wrote: Älä vaan sano että kyseessä on iZen? Tarjosivat mulle ja pienen googlettelun jälkeen selvisi, että kyseessä on kiinalainen keksintö, joka ei todellakaan ole sen 250 € arvoinen mitä väittävät. EMM
Saattaapi tuo olla, tai saattaapi tuolla olemati.. Mutta joo, uskoisin että on :/ Eikai tässä taas muuta.. ^vilttu^
PetuK

PetuK 21.09.2012

  • 1
Schimanski76 wrote: Neljäs muutto kolmen viikon sisään.Näistä 3 sellaista,joissa eronneet palaavat takaisin yhteen.Miksei sitä vilttu osata päättää,notta asuuko kimpassa vai erillään.Pitää kimpoilla eestaas isot immeiset.Varmaan vilttuillessaan päättävät erota ja sopia,notta voivat Schimmyä juoksuttaa ympäri kyliä pimeässä syysyössä. Emm.
Hyviä ovat nämä kaverit, kun pitävät hunsvotin liikkeessä! ^THIHIH^
Rintala

Rintala 21.09.2012

  • 0
villek00 wrote: Jos joku haluaa uuden tabletti läppärin testaajakdi, laitakoon mulle yv:nä nimensä ja puhelinnumeronsa. Aikaa vähän yli 3 asti. // edit. Paikat meni jo. EMM
Peepele... *EMM*
hulluseon

hulluseon 21.09.2012

  • 0
villek00 wrote: Saattaapi tuo olla, tai saattaapi tuolla olemati.. Mutta joo, uskoisin että on :/ Eikai tässä taas muuta.. ^vilttu^
Et kai vaan ollut niin hölömö, että menit vielä suosittelemaan sitä jollekkin kaverille? Meinaan se kapistus on korkeintaan jonkun 80 egen arvonen. Toisaalta jos et ole vielä mitään maksanut, niin peruuta tilaus ja sillä selvä.
Petuk wrote Hyviä ovat nämä kaverit, kun pitävät hunsvotin liikkeessä! THIHIH
Ihan olen samaa mieltä tästä. Ja täysillä.
villek00

villek00 21.09.2012

  • 0
hulluseon wrote: Et kai vaan ollut niin hölömö, että menit vielä suosittelemaan sitä jollekkin kaverille? Meinaan se kapistus on korkeintaan jonkun 80 egen arvonen. Toisaalta jos et ole vielä mitään maksanut, niin peruuta tilaus ja sillä selvä.
Enpä ole mitään tilannut, testiin vain otan.. Palautan heti testin jälkeen :) EM M M
hulluseon

hulluseon 21.09.2012

  • 0
Hmm, jos muistan oikein niin vajaa satku lisää ja saa ihan merkki koneen jos tabloidia kerran mieli tekee. Tai no kun noista mitään älyä, niin minen semmosta hanki. Jos joskus vaikka sen älyttömän telefoonin ostaa ja sillä yrittää näpytellä jotain. Joskus kokeilin semmosta puhe-elintä, mutta en saanut edes näppäin lukkoa pois päältä... EMM
Schimanski76

Schimanski76 22.09.2012 (edit 22.09.2012)

  • 0
hulluseon wrote: Hmm, jos muistan oikein niin vajaa satku lisää ja saa ihan merkki koneen jos tabloidia kerran mieli tekee. Tai no kun noista mitään älyä, niin minen semmosta hanki. Jos joskus vaikka sen älyttömän telefoonin ostaa ja sillä yrittää näpytellä jotain. Joskus kokeilin semmosta puhe-elintä, mutta en saanut edes näppäin lukkoa pois päältä... EMM
Ostin Nokia 8110 (kirvekseltä käytetyn) aikoja sitten.Täs on kaikki ohjelmat. /E ja tämäkään ei ole totta.
Rintala

Rintala 22.09.2012

  • 0
Töihin. ^emm^
Pottae

Pottae 22.09.2012 (edit 22.09.2012)

  • 0
Nyt on halvat "karaokelaitteet":http://www.nettivaraosa.com/autohifi-ja-tarvikkeet/1411994 autoon myynnissä. Emm.
TehBigBunny

TehBigBunny 22.09.2012

  • 2
Krapula.exe running ... Krapula.dll not found. EMMi
Mace

Mace 22.09.2012

  • 1
Pitäs purkaa toi Aamiainen.rar että voisin avata Aamupala.exen.. Ehkä vaan pikaseen Mikro_Hampurilainen.exe. EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 22.09.2012 (edit 22.09.2012)

  • 0
Mikrohampurilainen. Tai microhampurilainen. Tai microaaltouunihampurilainen. Emm.
vaiski75

vaiski75 22.09.2012

  • 0
TehBigBunny wrote: Krapula.exe running ... Krapula.dll not found. EMMi
Krapula.exe running ... Syntax error... Too many open files. .. Minkä viltun takia mulla on Sfiikset, kysynpä vaan?! EMM
Tuomo33

Tuomo33 22.09.2012

  • 7
Enenkuin tempaset jauhelihan kuumalle pannulle, tarkista pakkauksen sisällön määrä, nähden pannun kokoa.. Nyt on jauhelihaa ympä hellaa, vttu. EMM
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 23.09.2012

  • 0
"Tampere Lielahti 11.":http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194768457331/artikkeli/kuinka+paljon+viinaa+kulmillasi+juodaan+katso+eniten+myyvien+alkojen+top+30+.html Parempikin sija ei yhtään ihmetyttäis.
TehBigBunny

TehBigBunny 23.09.2012

  • 0
Miun kolme lähintä Alkoa on yhreksän kärjessä. *TIRSK* ^EMM^
hulluseon

hulluseon 23.09.2012

  • 0
Mie oon kyllä vähän pettynyt tuosta meidän sijotuksesta.

Write a post

Sign in to post a post.