Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

Alchemist FI

Alchemist FI 11.07.2013

  • 0
Nyt on Kans täälä yritys lopetta polttelu, Viime viikonloppuna tuli juodessa poltettua sitä ennen reilu viikko ilman ja nyt taas sit lauantain jälkeen ollu ilma. EMM
Mace

Mace 11.07.2013 (edit 11.07.2013)

  • 0
Ite en oo kun kokeillut ja en jääny koukuttimeen. Vaikka kaikki ympärillä olevat ihmiset pääosin polttavat.
Zolvi

Zolvi 12.07.2013 (edit 12.07.2013)

  • 0
Ite kerkesin polttamaan 12 vuotta tupakkia. Viimmesen vuoden aikana meni töissä kaks maxi askia tupakkia ja 1-2 tupakkia jäi aamuksi, että pääsee hakemaan lisää huoltoasemalta. Alkas viltuttamaan aamuinen rykiminen ja hengenahdistus. Lopetin polttamisen seinään ja en käyttäny mitään laastareita, pillereitä tai mitään muutakaan. Nyt oon yli 6 vuotta ollu polttamatta ja ei tee yhtään mieli alata uudestaan polttamaan. Eipä tarvi rykiä enää aamulla. Makuaisti ja hajuaisti palasi 2 vuoden polttamisen jälkeen. EMM
velliperse

velliperse 13.07.2013

  • 2
Se ois Ilosaarirokki ja paripäivää tiukkaa pämppäämistä EMM
Schimanski76

Schimanski76 13.07.2013

  • 0
velliperse wrote: Se ois Ilosaarirokki ja paripäivää tiukkaa pämppäämistä EMM
Pah! Emm.
Schimanski76

Schimanski76 13.07.2013

  • 0
Uusi Pah Pah!
joonas6

joonas6 15.07.2013

  • 2
Alahärmä on outo paikka. E M M
TTJK107

TTJK107 15.07.2013 (edit 15.07.2013)

  • 0
joonas6 wrote: Alahärmä on outo paikka. E M M
Samaa mieltä. EMM
hulluseon

hulluseon 15.07.2013

  • 0
Tuo se muuten on aika jännä. Kun jokainen tietää missä on Alahärmä ja missä on Ylähärmä, niin missä viltussa on Keskihärmä? EMM
villek00

villek00 16.07.2013

  • 0
Alustavasti tiedustelen oisko porukalla kiinnostusta, jos järkkään meille sauna-illan? Eli tilaa ois n.10-20 tyypille, ja hintaa tulis n. 20-30e per naama.. Alla muutama kuva ko. paikasta.. !http://goo.gl/PZXkp! !http://goo.gl/VMktM! !http://goo.gl/vI2yE!
deroits

deroits 16.07.2013

  • 0
Tuli otettua turpaan joltain 30 v skinheadilta.. EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 16.07.2013

  • 0
deroits wrote: Tuli otettua turpaan joltain 30 v skinheadilta.. EMM
Mites se sillai? Ei oo ollu vissii kovin mukava heppu.
deroits

deroits 16.07.2013

  • 3
No hänen muijansa nauro kaverin mopoautolle (mikä on ihan ymmärrettävää) ja näytti sitten keskisormea. No minä viisaana näytin takaisin jolloin äijä flippas iha totaalisesti. Idiootti meni lyömään mua valvontakameran alla päähän 5 kertaa :) Arvaappa vaan tallettusko videolle :)
DarkWarjo

DarkWarjo 17.07.2013

  • 0
deroits wrote: No hänen muijansa nauro kaverin mopoautolle (mikä on ihan ymmärrettävää) ja näytti sitten keskisormea. No minä viisaana näytin takaisin jolloin äijä flippas iha totaalisesti. Idiootti meni lyömään mua valvontakameran alla päähän 5 kertaa :) Arvaappa vaan tallettusko videolle :)
Ei vittu mikä urpo... kilahtaa ny siitä et joku teini näyttää keskaria :D Mä vaa naurasin :D Ei muuta ku rahat pois urpolta. Asiaan.... pitäsköhän jaksaa kuvailla taas vähä forssaa joku päivä... boxiakaa hetkeen avannu edes :) emm tai jottai
DonRandom

DonRandom 18.07.2013

  • 0
DarkWarjo wrote: Ei vittu mikä urpo... kilahtaa ny siitä et joku teini näyttää keskaria :D
Ja varsinkin kun on ite ollu silläpuolella josta on ensin näytelty. Pitäis kyllä kestää jos ite on alottanu.
DarkWarjo wrote: Mä vaa naurasin :D Ei muuta ku rahat pois urpolta.
Aivan. **Toivottavasti tulee iso lasku** emm
deroits

deroits 18.07.2013

  • 2
DarkWarjo wrote: Ei muuta ku rahat pois urpolta.
Sakot saa ja aattelin hiukan rahaakin vaatia kivusta ja särystä :D
kdg024

kdg024 18.07.2013 (edit 18.07.2013)

  • 0
deroits wrote: Sakot saa ja aattelin hiukan rahaakin vaatia kivusta ja särystä :D
No, tarpeeksi kun noi tollaset egoilijat kerää tililleen paskaa sopivan ajan sisään, niin lähtee sitten istumaan kaikkia kerralla :> Useimmiten muutenkin ovat varmasti tehneet muita rötöksiä, jos lähtee tuollaisessa tilanteessa uhittelemaan.
kdg024

kdg024 18.07.2013 (edit 18.07.2013)

  • 1
kdg024 wrote: No, tarpeeksi kun noi tollaset egoilijat kerää tililleen paskaa sopivan ajan sisään, niin lähtee sitten istumaan kaikkia kerralla :> Useimmiten muutenkin ovat varmasti tehneet muita rötöksiä, jos lähtee tuollaisessa tilanteessa uhittelemaan.
Muistakaa että oikeusapu on ilmaista, tyhmä ei ota sitä vastaan. Ja tuossa tilanteessa on selvää että klanipää maksaa kulut.
deroits

deroits 18.07.2013

  • 0
kdg024 wrote: Muistakaa että oikeusapu on ilmaista, tyhmä ei ota sitä vastaan. Ja tuossa tilanteessa on selvää että klanipää maksaa kulut.
Mutta minähän en sitä päätä meneekö oikeuteen ? Syyttäjähän sen päättää. Myös jos tekijä kiistää niin silloin oikeuteen kanssa :)
Ac3Way

Ac3Way 20.07.2013

  • 0
!http://gifwall.net/gif/gw-izjE51m2UvGbb.gif! emm

Write a post

Sign in to post a post.