- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Oliko täällä enään mittään äksönii?
21.09 pitäisi saapua Onen + Forzien saapua.
^EMM^
- 0
Oujee, muutama tunti ja lähtöö lennot oktoberfesteille. Maksa oikein vinkuu ilosta.
EMM
- 1
Villelle terveisiä
Emm.
- 0
Jonzki94 wrote: Villelle terveisiä Emm.*UIJ UIJ!!!* Millon sitä ollaan käyty isolla kirkolla? :D
- 1
villek00 wrote: *UIJ UIJ!!!* Millon sitä ollaan käyty isolla kirkolla? :DNyt 04/10 Juve-Bologna pelin kävin kattoos Emm
- 0
Ollaan sannanpuodissa munkki kahvilla. Munkki plus kahvi 50 senttiä.
EMM
- 1
Ei voi olla laillista.
emm
- 0
Macela wrote: Ei voi olla laillista. emmJep. Kuitista kuvaa ja ilmotusta tekemään!
- 2
Ilmoitin jo Muonion poliisille.
- 0
Pannaans tännekin jotain, kun on niin kovin hiljaista
JUMANKAUTA mikä humala taas, I get some Letku™ for this, or something.
EMM.
- 0
nyt sais Walking deadin halvalla jos haluaa.
Xbonella on eka kausi ilmanen Goldilla ja PS4:llä on Kakkos kausi ilmanen PS Plus jäsenille.
- 0
joonas6 wrote: nyt sais Walking deadin halvalla jos haluaa. Xbonella on eka kausi ilmanen Goldilla ja PS4:llä on Kakkos kausi ilmanen PS Plus jäsenille.Ja vituttaa kun kaikki jo valmiiksi ostettuna. EMM.
- 0
Rintala wrote: Ja vituttaa kun kaikki jo valmiiksi ostettuna. EMM.Ainakin supporttasit tekijöitä :P EMM
- 1
VW Bug
- 1
150€ oli ja pelejä vein vaihossa niin piti season pass ostaa kun olis muuten menny yli se hyvitys niistä peleistä
- 0
joonas6 wrote: 150€ oli ja pelejä vein vaihossa niin piti season pass ostaa kun olis muuten menny yli se hyvitys niistä peleistäVeit vissiin jätesäkillisen pelejä jotta sait tuon verran?
- 2
Olin maksanu jo 45 eskoo varatessa tuon. Vein vaihossa Sleeping Dogsin ja pari muuta 360 peliä , ja sitten vein myös Metro reduxin ja Aliens isolationin ja en muista oliko vielä joku muu.
Mulla on se Level 3 Trade card gamestoppiin ja Tuossa Fallout 4 julkasussa sai vielä 20% paremman vaihto arvon tuon kortin korotuksen päälle.