- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Ulkona harmaata, alko nii väsyttää että nukuin päiväunet..
E M M
- 0
----------------
Alempi on valhetta
Ylempi on totta
----------------
EMM
- 0
Mä lähen nyt ruotsin maalle. Pitäkää FRC kasassa :)
Ei mulla muuta
- 0
On vähän semmonen olo että kibeeksi olisin tulossa. Huomenna vaa, olisi Exoduksen keikka Helsingissä ja lippu sinne löytyy valmiiksi. Vähän pelottaa miten käy.
Ei mulla muuta
- 0
Lähen ulos hakattavaksi.
EmuMuniMersuun.
- 1
Rayha300 wrote: Mä lähen nyt ruotsin maalle. Pitäkää FRC kasassa :) Ei mulla muutaPAKOLAINEN! Kanitaan se!
- 0
Siä oli aika hiano ilma pyöräillä.Ihan tyyni ja aurinko paistoi kivasti.
EMM
- 1
Löysin FM4-lippikseni. Siinä on, kaupanpäälle, makkaraperunat.
Ei mulla muuta.
- 0
TehBigBunny wrote: Löysin FM4-lippikseni. Siinä on, kaupanpäälle, makkaraperunat. Ei mulla muuta.Hukkasin/unohdin omani. Kuten myös sen koodilapun. EMM
- 0
Ai niin se koodi millä piti saada -BMW 1 Series- Alfa.
2011 BMW 1 Series M Coupe
Pelin lisäosa
*370,93 MB*
- 0
Kysyn vaan notta miten halvatussa sitten viikon päästä saa sen ennakkotilaus auton?
EMM
- 1
Oletan notta pelin mukana tulloo koodi.
Ei mulla muuta
- 0
HUOMENTA! REIPPAASTI YLÖS KAIKKIIII!
*huutelloo ja paukuttellee kattiloita*
Ei mul muuta ollu...
- 0
Tästä se lähtee! GIGA PUDDIIIIIIIIIIIIIIII!!
//AAMUPALA tuli uunista!
Ei mulla muut sitte ollukkaa.
- 0
Aamupalalle
Ei löydy giga puddingia mun jääkaapista :(
Ei mulla muuta sitten ollutkaan nyt.
- 1
Mä en osaa enään käyttää Photoshoppia säätänä, ei saisi pitää taukoa näistä sanovat..
Lisää kahvia ja uudestaan kimppuun..
!http://farm7.static.flickr.com/6054/6222644909_a10f1251b5.jpg!
!http://farm7.static.flickr.com/6231/6223337526_cb48c6d1a4.jpg!
EMM
- 0
Mie laitan nyt päivän kolmannet kaffet tippumaan ja teen muutamat tukevat ruisleivät siihen kylkeen.
Saipakin häviöllä 2-0 20min
Ei miulla muuta.
- 0
Schimanski76 wrote: Mie laitan nyt päivän kolmannet kaffet tippumaan ja teen muutamat tukevat ruisleivät siihen kylkeen. Saipakin häviöllä 2-0 20min Ei miulla muuta.Teeppä mullekki asti leipää ja kahviakin juon kyllä mielelläni. EMM
- 0
Schimanski76 wrote: Mie laitan nyt päivän kolmannet kaffet tippumaan ja teen muutamat tukevat ruisleivät siihen kylkeen. Saipakin häviöllä 2-0 20min Ei miulla muuta.Samassa kuopassa Ilveskin... 30min pelattu 2-0... huoh...
- 1
On niin huanoo huumoria nyt miulla että mie häviän ens viikkoon asti huomisesta alkaen.
EMM