Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

RauhaMees

RauhaMees 17.10.2011

  • 0
Täällä hyvinkäällä on piipaa-autoja iha jeejee määrä. EMM
Mudinski

Mudinski 17.10.2011

  • 0
Ground Zero Audi on storessa ilmaiseksi... EMM
Mace

Mace 17.10.2011

  • 0
Harrastelen tässä kellonaikoja... ^17:00^ Ei mulla muuta.
RauhaMees

RauhaMees 17.10.2011

  • 0
VATTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Arvakkaa loput EMM
OMGxan

OMGxan 17.10.2011

  • 1
nyt sitten lauantaina kaikki kynnelle kykenevät joutsaan kattoo ensimmäistä ison kaavan mun järjestämää luisutapahtumaa! noin 25autoa paikalla ja koko päivän kiertämässä rataa! 10-18.00 on rata auki ja jos kaveri suostuu lainaa autoaan (Nissan Laurel GC35 2jz 550hv+ :D ) niin voi olla että saatan muutaman onnekkaan kyyditäkkin päivän aikana! Ei mulla sen kummempia :D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.10.2011 (edit 17.10.2011)

  • 0
OMGxan wrote: nyt sitten lauantaina kaikki kynnelle kykenevät joutsaan kattoo ensimmäistä ison kaavan mun järjestämää luisutapahtumaa! noin 25autoa paikalla ja koko päivän kiertämässä rataa! 10-18.00 on rata auki ja jos kaveri suostuu lainaa autoaan (Nissan Laurel GC35 2jz 550hv+ :D ) niin voi olla että saatan muutaman onnekkaan kyyditäkkin päivän aikana! Ei mulla sen kummempia :D
Muuten vois ehkä mutta mä en tiedä miten pääsisin hämeenlinnan rautatieasemalta sinne ja takasi.. :/ Sit se kimmo ei ota kumminkaa kyytii :( // Tai pikemminki ongelma on se että miten pääsisin sinne helsingistä ja sieltä seinäjoelle :D Ku oon lauantaina lähössä helsingistä seinäjoelle ja siinä matkalla vois jäädä jossain asemalla pois ja pitäs keksiä kyyti paikalle. Ja sit sieltä kyyti lähimmälle rautatieasemalle josta pääsis ääsjoelle kotii :D
TehBigBunny

TehBigBunny 17.10.2011

  • 0
Menúússa istuskelu statsit alkaa oleen kohrillaan. Jos huomenna laittaisi boxyn tulille heti aamusta -> 7-10 tuntia Menu-aikaa. Mitä mie voitin ? Ei mul mittä muut
OMGxan

OMGxan 17.10.2011

  • 0
El PiNk DeViL wrote: Muuten vois ehkä mutta mä en tiedä miten pääsisin hämeenlinnan rautatieasemalta sinne ja takasi.. :/ Sit se kimmo ei ota kumminkaa kyytii :( // Tai pikemminki ongelma on se että miten pääsisin sinne helsingistä ja sieltä seinäjoelle :D Ku oon lauantaina lähössä helsingistä seinäjoelle ja siinä matkalla vois jäädä jossain asemalla pois ja pitäs keksiä kyyti paikalle. Ja sit sieltä kyyti lähimmälle rautatieasemalle josta pääsis ääsjoelle kotii :D
no helsingin suunnastahan mekin sinne ollaan menossa... joten kyllä matka sinne onnistuu vaikka tulisit jo meille yöks perjantaina! sitten pois sieltä niin pääset kans meidän kyydissä mutta varmaan vasta takas tällä suunnalla pääset junaan tai sitten aikasintaan lahdessa....
Driver181

Driver181 17.10.2011

  • 0
Saattas olla iha jänskä tulla kattoo luisuu.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.10.2011

  • 1
Perjantaina oon vielä tädin luana vantaalla ja lauantaina lähen pois (ei vielä tarkkaa tietoo mihi aikaa). Mutta saattaa olla että jää väliin kun pitää lauantaina vielä varmaan päivällä olla serkun synttäreillä (jos en saa jotenkin itteeni puhuttua pois) :D Eli voi olla ettei onnistu :( Joskus sitten kimmo uusiks nii mäki pääsen mukaan! : D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.10.2011

  • 0
Tuli sitten otettua turpaan tiilirappuselta, ei yhtään kivasti. Ei mul muuta.
vaiski75

vaiski75 17.10.2011

  • 0
Repolainen kävi taas kylässä.. Annoin sille koirankiposta hirvenlihaa ja toisesta vettä, komia on turkki ja häntä pojalla.. Sanoin sille, että Jäneksiä sen pitää syyvä ja bulleita sellaisia.. Ihan turha on jäädä tänne makoilemaan, Esbooseen sen pitää mennä.. EMM..
Pottae

Pottae 17.10.2011

  • 0
Salkkarit, haahuilevia mummoja ja ja ja kauppias hoitaa homman.. mitäs vielä? Ei tainnu olla muuta.
teemu1337

teemu1337 17.10.2011

  • 1
SENNHEISER HD205-kuulokkeet hakesin omistukseeni. Toimii.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.10.2011

  • 1
"Ei mulla muuta":http://www.youtube.com/watch?v=zbG0k3RyVr0&feature=BFa&list=LLa7ALctiZs5eN4RPaeZhAIQ&lf=mh_lolz
RauhaMees

RauhaMees 17.10.2011 (edit 17.10.2011)

  • 1
Soittarina :DDD EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 17.10.2011

  • 2
Lokakuun pualväli ylitetty ja ulkona illalla kymmenen astetta. En syytä tästä pelkästään Pelkialaista™ osavastuu on TJP:n, ei ole vahtinut sitä tarpeeksi. Ei mulla muuta.
teemu1337

teemu1337 17.10.2011 (edit 17.10.2011)

  • 0
TehBigBunny wrote: Lokakuun pualväli ylitetty ja ulkona illalla kymmenen astetta. En syytä tästä pelkästään Pelkialaista™ osavastuu on TJP:n, ei ole vahtinut sitä tarpeeksi. Ei mulla muuta.
On se tua meidän Schimaanikin päässyt hieman lepsuilemaan kun onpi nuin vilu päässyt hiipimään myös tänne etelä-pohjolaan. e/ EMM
a11u95

a11u95 18.10.2011

  • 0
Piiiitkä koulu päivä tiedossa vielä 08:00-16:00 :(( Sitten vasta pääsee taas hakkaamaan forzaa. No onneks puolet päivästä ollaan hallissa ja korjaillaan autoja :))
RauhaMees

RauhaMees 18.10.2011

  • 0
Sama aikataulu mullakin :(

Write a post

Sign in to post a post.