- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Tänks potta. Aattelin vaan jos jollain olis ollu esim ylimäärästä körttia piirongin laatikossa ja olisi siitä luopunut välittömästi rahnaa vastaan. Pitää varmaan tonne tilaus iskeä niin kerkee jokkikseen ja muihin hullutuksiin mennessä olla live aikaa.
EMM
- 0
Tuolta tulee spostiin 5-10minuutissa koodi. Ei mitään postipate shittejä.
EMM
- 0
Ihanata ihanata juuri olen tilausta laittamassa.
EMM
- 0
Takavalot ja mankka tilattu buimuriin.. yay.
Emm.
- 0
Saitanan tilisiirto ja 3 päivän siirtoajat. Nyt kyllä laitetaan vihdoin ja viimein Paypal tulille.
EMM
- 2
tietokonetekniikan näyttö meni kirkkaasti läpi ja ei mulla sitten muuta.
- 0
Lumi on perseestä. Ei mulla muuta.
- 1
Juksovvaa..
!http://jupe.kuvat.fi/kuvat/Autot/Winterslide+Gntherpimpwagon+250D/IMG_5751-1.JPG/_small.jpg?hash=78536!
EMM
- 1
Aliboz wrote: Lumi on perseestä. Ei mulla muuta.ON ja EI OLE. On, koska sitä tulee niin suaatanasti, notta pelkästään lumitöihin ja parkkipaikalta pois pääsemiseen voi varata puoli tuntia. Ei ole, koska Jupen kuva.
- 0
teemu1337 wrote: ON ja EI OLE. On, koska sitä tulee niin suaatanasti, notta pelkästään lumitöihin ja parkkipaikalta pois pääsemiseen voi varata puoli tuntia. Ei ole, koska Jupen kuva.Kovat jätkät ei tarvii lunta et voi tehä kuten tossa jupen kuvassa :P tosin, onhan se halvempaa ja helpompaa... Mankka asennettu, ny soi popit, takavaloja viel ootellaan. Emm
- 0
DarkWarjo wrote: Kovat jätkät ei tarvii lunta et voi tehä kuten tossa jupen kuvassa :P tosin, onhan se halvempaa ja helpompaa... Mankka asennettu, ny soi popit, takavaloja viel ootellaan. EmmEi niin, mutta tee sama tela-alustaisella kaivurilla. EMM Tai oli mutta unehin kun nukunttaa, eli emmzzzzzzz....
- 0
Teh plan
Kaffet, fudista Afrikasta ( ihan hirviässä Mudivellissä pellaavat ), tähän wäliin vielä Pool - -ManU- ManC, El Classico, zzz.
NOM NOM NOM.
EMM
- 0
hulluseon wrote: Ei niin, mutta tee sama tela-alustaisella kaivurilla. EMM Tai oli mutta unehin kun nukunttaa, eli emmzzzzzzz....jos teenki late-alustaisella... työautot tahtoo olla vähä turhan pitkiä kunnon luisuihin, syö kumpaaki penkkaa yhtä aikaa... Emm
- 1
Ajatelkaa jos unohtaisi tietokoneen salasanan silloin kun on netissä.
Ei pääsisi takasin kotiin.
EMM
- 0
TehBigBunny wrote: Ajatelkaa jos unohtaisi tietokoneen salasanan silloin kun on netissä. Ei pääsisi takasin kotiin. EMM!http://2.bp.blogspot.com/-DeOGxaSZKqU/TpKu0O0MjJI/AAAAAAAAAVs/nJf426bn3Ik/s1600/confused.jpg! ^emm^
- 0
El Clasico > jalkapallo > elämä
EMM
- 1
TehBigBunny wrote: El Clasico > jalkapallo > elämä EMMAnna kun mie arvaan. Kentällinen Teatterikorkeakouluun hakijoita kentällä? EMM
- 0
Huomenna pakko käydä verikokeissa, mutta enhän mä aikaa ole varannut..
Toivotavasti pääsis, muuten on kusiset paikat..
EMM
Edit:
Huomenna sitten aamusta arvuutelemaan, mitähän verikokeita ne halujaa ottaa..
Mukavaa kun tieto ei kulje nykyjään.
EMM
- 10
Tänään täytän 18 + tänään kävin tekemässä b-teoriakokeen ja läpi meni.
EMM :)
- 0
Storkki wrote: Tänään täytän 18 + tänään kävin tekemässä b-teoriakokeen ja läpi meni. EMM :)!http://www.birthday-anniversary.net/wp-content/uploads/2011/10/Party.gif!