Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

teemu1337

teemu1337 20.02.2012

  • 0
Son hoomenna työhaastattelu kylmävarastohommiin. Jos vaikka tärppäisi.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 20.02.2012

  • 0
teemu1337 wrote: Son hoomenna työhaastattelu kylmävarastohommiin. Jos vaikka tärppäisi.
Inexille? Mä oon osa-aikaisena töissä Inexin kylmävarastossa. :P Tällä hetkellä siellä on pulaa työntekijöistä eli pitäisi olla hyvät mahdollisuudet päästä sinne !
teemu1337

teemu1337 20.02.2012

  • 0
Nipsuhuuli wrote: Inexille? Mä oon osa-aikaisena töissä Inexin kylmävarastossa. :P Tällä hetkellä siellä on pulaa työntekijöistä eli pitäisi olla hyvät mahdollisuudet päästä sinne !
Huomenna selviää tarkemmin. Toistaseksi tiiän vaan että Tuusulaan olisi kysyntää.
villek00

villek00 20.02.2012 (edit 20.02.2012)

  • 0
Tänään avustettiin duunissa HyPSin maalivahdin tavaroiden kantamisessa, ja palkkioksi saatiin: !http://alco-kim42.ru/1179-1423-large/vodka-jamskaja-mjagkaja-0-5l-.jpg! 40% Vodkaa, suoraan Venäjältä :) Hintaa n.10€ / litra EMM :)
hulluseon

hulluseon 20.02.2012

  • 0
MIUN ^emm^
Finski fani

Finski fani 20.02.2012

  • 1
villek00 wrote: Tänään avustettiin duunissa HyPSin maalivahdin tavaroiden kantamisessa, ja palkkioksi saatiin: !http://alco-kim42.ru/1179-1423-large/vodka-jamskaja-mjagkaja-0-5l-.jpg! 40% Vodkaa, suoraan Venäjältä :) Hintaa n.10€ / litra EMM :)
Tuasta tulikin mieleen. Ljähen Vjenäjälle (Pjietariin) kjavereideni kjanssa hjuhtikuussa. =) Koulu sponssaa 500 euroa. Ite joutuu maksamaan vaan 170€. Toivottavasti on mukavata. =P
teemu1337

teemu1337 21.02.2012 (edit 21.02.2012)

  • 0
Työhaastatteluun --> vähäsen jänskättää. e/ Äkkilähdöllä pääsin samalla reissulla pariksi viikoksi lumenpudotushommiin, jonka jälkeen sitten mahdollisesti niihin varastohommiin.
RauhaMees

RauhaMees 21.02.2012

  • 0
Viimeiset työhakemukset lähti matkaan. EMM
Nikde

Nikde 21.02.2012 (edit 21.02.2012)

  • 0
Vittu mitä paskaa noiden Lambojen neliveto, eihän noilla voi koskee kaasuun ku toi härkä näkee heti punasta kaiteen luona, jumalauta!!! Äärimmäisen nautinnollista ajaa jotai hemmetin Positanoa tommosella vehkeellä AI:ta vastaan, huhhuh! EMM
Finski fani

Finski fani 21.02.2012

  • 0
Nikde wrote: Vittu mitä paskaa noiden Lambojen neliveto, eihän noilla voi koskee kaasuun ku toi härkä näkee heti punasta kaiteen luona, jumalauta!!! Äärimmäisen nautinnollista ajaa jotai hemmetin Positanoa tommosella vehkeellä AI:ta vastaan, huhhuh! EMM
Jaa että mitä mitä? Ite ainakin oon tykänny niillä ajella. Gallardolla ainakin on hauska ajella. 20-25% eteen, niin hyvin ilosesti Lambo kaartaa. Kokeile hieman vähentää takasiipeä, niin kivasti heitettyä perää tarvittaessa. =)
Nikde

Nikde 21.02.2012

  • 0
Finski fani wrote: Jaa että mitä mitä? Ite ainakin oon tykänny niillä ajella. Gallardolla ainakin on hauska ajella. 20-25% eteen, niin hyvin ilosesti Lambo kaartaa. Kokeile hieman vähentää takasiipeä, niin kivasti heitettyä perää tarvittaessa. =)
Joo oli Gallardossa vakiolukot eikä Forza siipiä. Huhhuh mitä skeidaa. Nyt tein Murcielagon siivillä ja lukoilla ni alkohan toi taittumaan. EMM
vaiski75

vaiski75 21.02.2012

  • 6
Tein kolmesta "aivan" jäätävän baskasta Xboxista yhden ehjän.. Kaikkihan oli RROD kohtalon saaneita ja siihen mukaan vielä kaksi todella rikkinäistä DVD-asemaa ja kolmannesta asemasta oli piirilevy särki.. En jaksanut käyttää ultravaloa RROD.eihin, vaan tein siileille uudet kiinnikkeet ja kuumensin Boxit niiden omalla virralla.. Ei ikuinen ratkaisu, mutta kun mulla oli olutta.. No yksi näistä kolmesta heräsi näin kivasti ja sille sitten pitäisi loihtia se asema.. Yksi asema lensi heti nurkkaan, kun siinähän oli se piirilevy mykkä ja nappasin seuraavan summissa (Firmiksen sain onneksi talteen).. Virhe numero yksi! Seuraavassa asemassa ei toiminut levykelkka kunnolla ja tarkemmassa tarkastelussa, sieltä sisältä löytyi irto-osia.. Huoh.. Kolmas asema ja taas seinä vastassa ja siinähän ei toimi kelkan moottori, joten otin sen edellisestä.. Noh noh. Nyt kun se kelkka toimi, niin tämäkin työnsi irto-osia pihalle ennenkuin halusi syödä levyn.. Viisas olisi lopettanut tässä vaiheessa, mutta kun sain toisen oluen tuolta kaapista.. Aseman moottori takaisin irti, toisesta otin piirilevyn ja tungin nämä molemmat siihen ensimmäiseen.. Asema toimi hienosti, mutta nyt mulla oli M28 asema ja piirilevy M25.. Taas tuli hiemaan seinää vastaan, mutta onneksi neljän metrin Sfäde näki sen yli.. Parin oluen ja tuhannen kirosanan jälkeen tuohon Frankenstein-asemaan oli istutettu M25 Firmware spoofattuna M28.na, muutamilla modifikaatioilla.. Nyt on pari tuntia pelattu DIRT 2.sta ja hyvin skulaa.. Pari Böxiä on nyt vain palasina pitkin olkkaria ja oluttakin tekisi mieli.. EMM
Finski fani

Finski fani 22.02.2012

  • 1
Yritin samaa ko Sfäde. Tosin onnistuin vain olut-puolessa. Boksi toimi puolisen tuntia ja se jälkeen vilkutteli ilosasti valoja... =/
TTJK107

TTJK107 22.02.2012

  • 0
Yksi nainen vie kaikki aikani, joten tämä taitanee jäädä hieman vähemmälle. Siis aktiivisuus täälä. EMM
RauhaMees

RauhaMees 22.02.2012

  • 1
Tuli voitettuu Kortteli CUP:in (suunnistusta) toka kisa. EMM
Pytzi

Pytzi 22.02.2012

  • 1
Rayha300 wrote: Tuli voitettuu Kortteli CUP:in (suunnistusta) toka kisa. EMM
kyllähän sitä sinne maaliinkin joskus eksyy ^thihihihi^
TehBigBunny

TehBigBunny 23.02.2012

  • 0
^Thihihhii^ EMM
Tuomo33

Tuomo33 24.02.2012

  • 1
Fatsi sai sukulaisilta iphone 5G:een.. Eiku wittu.. Eihän sellasta ole KOSKAAN valmistetukkaan :D Puhelimen kieli englanti, suurimaksi osaksi silti kiinaa. Tässä vähän aikaa tutkistellut, niin ei voi muutakuin nauraa :DD taka kanessa "32G", todellinen muisti 100mt.. Taitaa olla sarjassa, *ÄLÄ VITUSSA LAITA SIM:IÄ SISÄÄN* Jatkan nauramista ja tutkimista EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 24.02.2012

  • 0
Se meinaa eri muistia :) Ram/rom ^Thihihhiii^
DarkWarjo

DarkWarjo 24.02.2012

  • 0
Pytzi wrote: kyllähän sitä sinne maaliinkin joskus eksyy ^thihihihi^
Nii, vaikka nokkapelti aukikin. Minnen oikeen tiijä mitä minä tahtosin elämältäni... Tapasinpa tuossa mukavan naisenkin, en vain oiken vielä tiedä mitä siitä lie tulee, tai mitä se ny sitten on edes enää ite mieltä... Noh, fuck it.. joko kirjaimellisesti tai sitten vain kuvainnollisesti, we'll see. Työpaikka on helvetistä, viikon tässä lomaillu ja nyt tuntuu siltä ettei tahdo ikuna takasi sinne, mutta kun ne mulukut on nii olevia, että maksavat siitä hommasta palkkaa, eikä edes ihan paskaa. Alan hommia ei hirveästi atm. ole Oulussa jaossa ja jos onkin, ne on viel paskempia hommia tai paskempi palkkasia vähintään, ei hyvä. Pakko sinnitellä kai vielä vanhassa. Kämppä on liian kallis, autot ei ja turha teidän on yrittää väittää mitään muuta. Eli siis olisi muutto edessä mahd. pian. Joko jonnekkin ahistavaan yksiöön, tai sitten ehkä oma talo (tietää velkaa ja vielä vaikeempi poistuu firmasta...) tai sitten vuokralle halvempi omakotitalo ja vielä äipän kans vuokrat puokkiin... TAI sit muuttaa kokonaan maisemia, esim. kivasti pk-seudulle, missä kai olisi töitäkin, ehkä. Mie oon vähän niinku tienristeyksessä, suuntia on enemmän ja vähemmän, mutta ku herra vaa polttaa ratasta pyörien holtittomasti keskellä risteystä.. tarttis vilttu päättää jotai ja vähä vihasee...kai... No vaa eipä mulla muuta.

Write a post

Sign in to post a post.