Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

Zolvi

Zolvi 09.03.2012

  • 0
Asentelen koneelle Windows 2008 server R2:ta. Täytyy vähä räppäillä kotonakin, kun koulussa ei ehdi tekeen kaikkea. =) EMM
vaiski75

vaiski75 09.03.2012

  • 0
Stardock fences ja ekaa kertaa elämässäni olevan tyytyväinen työpöytääni.. Nyt näkyy jopa taustakuvakin pikakuvakkeiden alta, kivasti.. EMM sitten ja ihan pienet huikat tähän väliin..
Exami

Exami 09.03.2012

  • 3
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 09.03.2012

  • 0
Zolvi wrote: Se on vähä pakko näytellä kuvia, jos paikalla on jotain nähtävää. Mitkään Domingot ja Justut ei oikeen säväytä, jos ne ei oo radikaalisti rakennettuja.
No eiköhän sielä jotain mielenkiintosta oo :D Legacyllä ollaan menossa. GT-B mallia ;) EMM
villek00

villek00 10.03.2012 (edit 10.03.2012)

  • 0
Kotiuduttu Lahdesta, jossa tapasin Jone Nikulan. Hieno mies on hän. EmM
ProBale

ProBale 10.03.2012 (edit 10.03.2012)

  • 0
Tämä mies lähtee huomenna koittamaan Keuruun Rallisprinttiin, onko Forzan länkyttämisestä ollu mitään hyötyä tuolla keuruun kassun spooreissa. Autona Polo 1.4 16v, tulkaa nykimään hihasta jos kyseisen auton ikkunasta löytyy do-it-yourself -tyyliin tehdyt nimiteippaukset nimellä Heinonen. Ei mulla muuta, paitsi onnea huomisen SM-kisan voittajalle!
RauhaMees

RauhaMees 10.03.2012

  • 1
ProBale wrote: Tämä mies lähtee huomenna koittamaan Keuruun Rallisprinttiin, onko Forzan länkyttämisestä ollu mitään hyötyä tuolla keuruun kassun spooreissa. Autona Polo 1.4 16v, tulkaa nykimään hihasta jos kyseisen auton ikkunasta löytyy do-it-yourself -tyyliin tehdyt nimiteippaukset nimellä Heinonen. Ei mulla muuta, paitsi onnea huomisen SM-kisan voittajalle!
Älä aja sitä sitte WC-pönttöön :D Ei vaa. Pidetään peukkuja pystyssä :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 10.03.2012 (edit 10.03.2012)

  • 0
ProBale wrote: Tämä mies lähtee huomenna koittamaan Keuruun Rallisprinttiin, onko Forzan länkyttämisestä ollu mitään hyötyä tuolla keuruun kassun spooreissa. Autona Polo 1.4 16v, tulkaa nykimään hihasta jos kyseisen auton ikkunasta löytyy do-it-yourself -tyyliin tehdyt nimiteippaukset nimellä Heinonen. Ei mulla muuta, paitsi onnea huomisen SM-kisan voittajalle!
"Kaveri" oli kopittanu sielä CRX:nsä. :D Miro Pihlajamäki, jos sanoo jotain. EMM /// Ainiin on muutakin, jos vain pääset nii räyhä tuu poksille :) EMM2 Oli vieläkin muuta, olin tajunnu väärin sen tilapäivityksen, siis se oliki kaatanu sen jo ennen keuruuta, sehän ajetaan vasta huomenna.. EMM3
MehuSukka

MehuSukka 11.03.2012 (edit 11.03.2012)

  • 0
Ihme jos pääsee tuo Blockki maaliin neste rallissa kun tuntuu tuo Meksikokin olevan liian ahdas sille. Viimestään Ouninpohjassa lentää puihin koko roska. EMM
Exami

Exami 11.03.2012

  • 0
49min ja alkais uus topgear: Valitse BBC TWO.
Storkki

Storkki 11.03.2012

  • 0
Meinasin jo unohtaa EMM
Nikde

Nikde 11.03.2012

  • 0
Nipsuhuuli izt julkkiz, EMM, kertokoon itse jos tahtoo :D
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 11.03.2012 (edit 11.03.2012)

  • 0
Nikde wrote: Nipsuhuuli izt julkkiz, EMM, kertokoon itse jos tahtoo :D
Juuh, oon siis yhdessä Maisa Torpan kanssa ja Maisa oli kertonut meidän suhteesta jo Sub-TV:n sivulla. Olisin halunnu pitää suhteen vielä salassa, mutta Maisa olikin sitten mennyt antamaan avoimen haastattelun :/ Niin kyseessä on siis tällänen sivu, mihin laitetaan kaverin nimi ja sen perusteella luodaan artikkeli ja video, missä näkyy vielä kaverin FB-profiilia :D http://www.viidakontahtoset.fi/
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 11.03.2012

  • 0
Ai niin niitä kuvia suparumiitistä Vaasasta. Aika paska oli, huimat 5 autoa :DD Kuviakin tuli vaan julkasukelposia kaks (otin 4), joko kuvassa oli niin helvetin ruma auto ettei viitti laittaa tai sit manuaalitarkennuksella en ollu vahingossa tarkentanu :D !http://farm8.staticflickr.com/7210/6973520929_c25a06ba34_b.jpg! STI jossa oli jotain turpopäivitystä. !http://farm8.staticflickr.com/7194/6973517689_67684401b9_b.jpg! Kaks legacyä ja kaks Imppua, Outbäkki jäi kuvien ulkopuolelle :D Ei oo hääppösiä kuvia eikä hääppöstä nähtävää :(
Nikde

Nikde 11.03.2012 (edit 11.03.2012)

  • 0
Nipsuhuuli wrote: Juuh, oon siis yhdessä Maisa Torpan kanssa ja Maisa oli kertonut meidän suhteesta jo Sub-TV:n sivulla. Olisin halunnu pitää suhteen vielä salassa, mutta Maisa olikin sitten mennyt antamaan avoimen haastattelun :/ Niin kyseessä on siis tällänen sivu, mihin laitetaan kaverin nimi ja sen perusteella luodaan artikkeli ja video, missä näkyy vielä kaverin FB-profiilia :D http://www.viidakontahtoset.fi/
Ei hitto miten paha, menin iha täysin lankaan :D Samantien lähtee pila kiertää ->
joonas6

joonas6 11.03.2012

  • 0
Exami wrote: 49min ja alkais uus topgear: Valitse BBC TWO.
WAZ is das. Mitä Sviidua vähän siistiä:D
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 11.03.2012

  • 0
Nikde wrote: Ei hitto miten paha, menin iha täysin lankaan :D Samantien lähtee pila kiertää ->
Mietinkin vähän, että olitko hiffannut että toi on pilaa :D
Exami

Exami 11.03.2012

  • 0
SIT ALKAA TOPGEAR!
Nikde

Nikde 11.03.2012

  • 0
Nipsuhuuli wrote: Mietinkin vähän, että olitko hiffannut että toi on pilaa :D
Hahah, tein kaverille källit: "Maisa & Joona Playboy kuvauksiin":http://www.sub.fi/uutiset/viidakontahtoset/8284/maisa-torppa-ja-punttis-ystava-joona-playboy-kuvauksiin-kaliforniaan-katso-video Eihä täs pysy housuis ku venaa ihmisten reaktioita :D
Nikde

Nikde 11.03.2012

  • 0
Laitoin parit TG Americat latautuu, Elisa on kyllä näissä hommissa ihan hyvä, imee 10MB/s tällä hetkellä. EMM

Write a post

Sign in to post a post.