- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Näppäilyvirhe.. 700km tai jotain :) puolustelen aikaa sillä että jokaikinen lessu/homo/hullu/virolainen/tai muuten vaan vammanen oli liikenteessä hidastamassa ajoa ruuhka aikaan, ja ne yksisarviset vielä loikki eteen, plöööh!
Ei mulla muuta.
- 0
sjamy wrote: Näppäilyvirhe.. 700km tai jotain :) puolustelen aikaa sillä että jokaikinen lessu/homo/hullu/virolainen/tai muuten vaan vammanen oli liikenteessä hidastamassa ajoa ruuhka aikaan, ja ne yksisarviset vielä loikki eteen, plöööh! Ei mulla muuta.krhm.. alle 600km ;) noh.. ei takerruta pikkuseikkoihin, mä tiedän et ne yksisarviset on aika vitun ärsyttäviä. itellä ehkä paras saavutus kaasari e30 bemarilla Oulusta Kalajoelle, en muista aikaa, enkä edes välimatkaa, mut laskin sillon trippimittarin mukaa keskinopeudeksi 128km/h, mikä on ihan kiva kun kuitenki kohtuu hyvin oli ohitettavia ja 60 ja 80 alueita... (jee tässä sitä leuhkitaa kaahailulla... sori) //kyl sinne muuten se noin 600km on... tarkistin piruuttani, muistelin et vähemmän ku tol rollallaki muka noin nopeesti sinne kerkesin :D
- 0
Tiehallinnon mukaan jos ajaa Oulusta Helsinkiin 120km/h niin aikaa menee 5h34min.
Välimatka on 607 km.
Emm
- 0
FINBULLET wrote: Tiehallinnon mukaan jos ajaa Oulusta Helsinkiin 120km/h niin aikaa menee 5h34min. Välimatka on 607 km. Emmjep.
- 1
Emmä noista välimatkoista tiedä keskityin vaan kyyläilemään ykssarvisia.. joku saa kattoa paljon keskinopeus oli tuolle matkalle ku aika oli 4h 45min, minen jaksa..
Ei muuta, YKSISARVINEN VAROKAA!!
.. ei muuta.
- 0
Driver 181 wrote: Mustanaamio meni nakkikioskkille ja tilasi lihiksen. Myyjä kysyi tuleeko kaikilla täytteillä mustanaamio vastasi: EiUnohdit sanoo loppuun ei mulla muuta. Ei mul muuta täl kertaa
- 0
Oho ei ollu pppp ei
On mulla muutakin
Ei mulla muuta
- 2
sjamy wrote: Emmä noista välimatkoista tiedä keskityin vaan kyyläilemään ykssarvisia.. joku saa kattoa paljon keskinopeus oli tuolle matkalle ku aika oli 4h 45min, minen jaksa.. Ei muuta, YKSISARVINEN VAROKAA!! .. ei muuta.mun mielestä ne yksisilmäiset metallipäät on pelottavampia: !http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/223051_2242086101854_1539135642_2441079_3485984_n.jpg! Mut ei mulla sitte muuta!
- 0
Pahoja linssiluteille
Ei mulla muuta
- 0
Joskus ajettiin 323 matukalla lahdesta posiolle +- 11 tuntiin.. Nuin 930 kilomiitriä..
Ei mulla muuta
- 0
Tuomo33 wrote: Joskus ajettiin 323 matukalla lahdesta posiolle +- 11 tuntiin.. Nuin 930 kilomiitriä.. Ei mulla muutaihan hyvin sinäänsä, ei hirveenä oo taukoja ollu. ei muuta, kiitos nam.
- 2
DarkWarjo wrote: mun mielestä ne yksisilmäiset metallipäät on pelottavampia: !http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/223051_2242086101854_1539135642_2441079_3485984_n.jpg! Mut ei mulla sitte muuta!TUO ON YKS NIISTÄ, VAROKAA!!!! ...se sieniwokki maistu muutenkin omituiselta, en ollu minä! Saattaa olla muuta! Ei mulla muuta!
- 0
Jumaaaankauta letkusta sienimiehille!
Ei mulla muuta
- 0
DarkWarjo wrote: ihan hyvin sinäänsä, ei hirveenä oo taukoja ollu. ei muuta, kiitos nam.Mitä nyt joutu pysähtymään tankilla käymiseen.. 3 aikaan aamulla lähtiin ajamaan, kun ei ollut pahemmin liikennettä pysty lasketelemaan "hiukan" nopeammin... Sinäänsä ei mitään hehkutamista ole, mutta kun oli yksi kuski, ja halusi päästä mahdolisimman nopeasti, joten ymmärettävää (kai?). Ei mulla muuta.
- 2
Kyllähän yks tuttukin ajo aamuyöstä prätkällä rovaniemeltä tampereelle vissiin kolmeen tuntiin että ehti töihin, toinen puolituttu yritti samanlaista temppua mutta päätyi puun juureen...
Ajetaan varovasti eikä aleta elvisteleen, vakavasti.
JUMALAUTA MILLANEN TUO LENTÄVÄ NYACAT ON!!?
Nyt oikeesti vakavana, ei kaahailla, henkikulta on kallis muillekkin kuin itselle...
Nukkumaan ennen kuin alkaa satamaan herneitä, ne on ikäviä hengitysrööreissä.
Ei muuta tänään.
- 0
sjamy wrote: Kyllähän yks tuttukin ajo aamuyöstä prätkällä rovaniemeltä tampereelle vissiin kolmeen tuntiin että ehti töihin Ei muuta tänään.Siinä on saanut lasketella reipaasti. Kaahailua kanattaa useimiten jättää sinne mootori radale, eikä muun liikenteen sekaan.Vaikka kuinka uskotelee että on huppu kuski, niin aina on se virhe mariginaali. Ei mulla muuta (taaskaan)
- 5
Jos on nuin hirviä kiire niin kannattaa mennä lentämällä.Esim. tua Oulu-Hki.
Jos taas on ihan pakko männä sillä autolla,niin kannattaa lähteä pari tuntia aikaisemmin liikenteeseen ja syyvä tauoilla perliinin munkkeja.
Jos on niin vitun typerä,että pitää yleisillä teillä ajaa kovaa "kiireen vuoksi",niin on parempi pysyä kotona.
UGH!
- 1
Skimy puhuu asiaa.. Jos on kiire lähtee aikasemmin.
Ei muuta
- 0
Schimanski76 wrote: Jos on nuin hirviä kiire niin kannattaa mennä lentämällä.Esim. tua Oulu-Hki. Jos taas on ihan pakko männä sillä autolla,niin kannattaa lähteä pari tuntia aikaisemmin liikenteeseen ja syyvä tauoilla perliinin munkkeja. Jos on niin vitun typerä,että pitää yleisillä teillä ajaa kovaa "kiireen vuoksi",niin on parempi pysyä kotona. UGH!Mä en kaahaa kiireen vuoksi. enkä sen kummemmin rupee selitteleen ku sen et en myöskään ota tyhmiä riskejä. Ei mulla muuta.