- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Pitää pähkäillä huomenna lisää, tahtoo nukkumaan..
EMM..
- 0
Arvioitu tekkenin saapumis päivä: Perjantai
EMM
- 0
Kaikki sillon lauantaipäivänä ACS:ään (7.4) me mennään sinne rauhatädin ja pottapojan kans riehumaa :)
EMM
- 0
El PiNk DeViL wrote: Kaikki sillon lauantaipäivänä ACS:ään (7.4) me mennään sinne rauhatädin ja pottapojan kans riehumaa :) EMMJotkut sanovat, että tulee popiton matka.
- 0
Rayha300 wrote: Jotkut sanovat, että tulee popiton matka.Sit pitää laulella :)
- 0
Mihis mä ne mun nappikuulokkeet oon laittanu?
emm
- 0
El PiNk DeViL wrote: Kaikki sillon lauantaipäivänä ACS:ään (7.4) me mennään sinne rauhatädin ja pottapojan kans riehumaa :) EMMKyllähä mie saatan käväistä mutta vasta reilu kuukautta myöhemmin jolloin se on täällä Oulussa. EMM
- 0
El PiNk DeViL wrote: Sit pitää laulella :)Mitä mä potta sanoin. Elli se laulelee jos ei oo poppei. Taidan ottaa nää mun popit mukaan tätä menoo :D EMM
- 0
!http://media.trueachievements.com/imagestore/0000660400/660457.jpg!
Kinetic Tyypätty. Jännä on. EMM
- 0
Ratti menee korjattavien asioiden listalle, kunhan saan muovitankoa haettua kaupasta..
Sitten kivasti sulatellaan ratti takaisin henkiin (toivottavasti), kunhan vaan saadaan aikaa järjestettyä päivällä..
Mitä tapahtui..
Ratin takana piilossa on teräksinen levy, jossa on Force-moottori ja muita härpäkkeitä..
Se sitten päätti repeytyä sieltä irti ja vei osan kiinnikkeistään mukanaan, kivasti..
Ei. Se ei johtunut siitä, vaan niistä vietävän suoraan kulkevista autoista..
EMM..
- 0
mie olisin menossa pe ACS jos vuan on rahhoo jäljellä sillon
EMM
- 0
Jos on paljonki porukkaa lauantaina tulossa niin pitäskö pitää joku pieni miittingin poikane? :D
Eli pirjo ainakin on tavattavissa lauvvantaina sielä Nikoni kädessä.
EMM
- 0
Vois mennä perjantaina kaverin luokse yöksi ja mennä lauvantaina sinne ACS
- 0
El PiNk DeViL wrote: Kaikki sillon lauantaipäivänä ACS:ään (7.4) me mennään sinne rauhatädin ja pottapojan kans riehumaa :) EMMOon menossa ehkä 6.4, ja olis hankalaa jäädä johonkin yöks. Tai sitten vaan täytyy tulla pelkästään lauantaina. EMM
- 0
Kaikki vaa sinne :) Pääsee näkee FRC populan oikeat kasvot eikä mitää autojen kuvia :D
EMM
- 0
Itekki lähtisin ihan satasella sinne, ainoo vaa kun ei oikein ole mitään miten pääsis sinne (300km) ja syntymäpäiväkin (18 yeah!) samana viikonloppuna.
- 1
Macela94 wrote: Itekki lähtisin ihan satasella sinne, ainoo vaa kun ei oikein ole mitään miten pääsis sinne (300km) ja syntymäpäiväkin (18 yeah!) samana viikonloppuna.Mä meen junalla (lähtee 5.38 seinäjoelta :D) Joppetsiki täyttää sinä viikonloppuna ;) ELI MUKAAN VAA ILMA SELITYKSII ;) EMM
- 1
Mä tuun perjantaina sinne.
Lauantaina haluaisin, mutta silloin olen Mäntyharjulla mökkeilemässä, sunnuntaiksi tuskin ehtisi mökkeilemästä messuille ja maanantaina ei huvita mennä..
E:
Ps. EMM
(Haha, ehdinpäs lisätä EMM:n, ennenku jäneksiltä ehti tulla yhtään privauhkailuviestiä koskien EMM:n unohtamista EMM topiikissa.)
- 0
Sainpas sen ruottin kotiaineen valmiiksi.... ainiin huomenna ruottin kuuntelukoe SHUUAAAAA FFAAACK.
EMM
- 0
Opc Sami wrote: Oon menossa ehkä 6.4, ja olis hankalaa jäädä johonkin yöks. Tai sitten vaan täytyy tulla pelkästään lauantaina. EMMhyppeet kivaasti sorsan kyytii :D