- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Mikä peli?
Emm
- 0
FINBULLET wrote: Mikä peli? EmmTekken 6 Emm
- 0
Oke
Emm
- 0
FINBULLET wrote: Mikä peli? EmmNiin kato meinasin vaan notta siinä Latetzkin laittamassa klipissä oli joku muu peli ku vorssa, en tiiä mikä. Ei mtn hajua kylläkään että onko vaikutusta nuihin deadzone-hommiin (tuskin), mutta tuli mieleen vaan. Ei muuta.
- 0
Mä vahingos koko Suomi. Onko tämä paha?
Ei mulla muuta.
- 0
Ac3Way wrote: Mä vahingos koko Suomi. Onko tämä paha? Ei mulla muuta.Ässä,mene nukkumaan. Ei mulla muuta.
- 0
savulohi wrote: Niin kato meinasin vaan notta siinä Latetzkin laittamassa klipissä oli joku muu peli ku vorssa, en tiiä mikä. Ei mtn hajua kylläkään että onko vaikutusta nuihin deadzone-hommiin (tuskin), mutta tuli mieleen vaan. Ei muuta.Lohes hiaman ulapalla? Pun intended. Ei mulla muuta.
- 0
Schimanski76 wrote: Ässä,mene nukkumaan. Ei mulla muuta.Ei kerkee ku pitää ryystää kahvia asetilta. Ei mulla muuta.
- 0
Ac3Way wrote: Ei kerkee ku pitää ryystää kahvia asetilta. Ei mulla muuta.Jos on rusinapullaa kaverina,niin piilota rusinat tassin alle.Bani ei tajua kahtoo sieltä. Moon säästynyt monilta huuvvoilta. /EMM
- 0
Finski fani wrote: Lohes hiaman ulapalla? Pun intended. Ei mulla muuta.Voephan tuo olla tae voephan tuo olla olemattakii. Se ei aina tämmönen maalaispoika ymmärrä tätä monisäikeistä ja sofistikoitunutta huumoria mitä täällä viljellään. Eipä muuta.
- 1
Pillu osti pullaa.
Emm
// Älkää kertoko hullulle tai millekkään Saipa-miähille ettei ne ala vääntää mitään pullamössöjypi-vitsejä.
- 2
Jes.Tuli postissa kaikki Konna ja koukku elokuvat.
Emm
- 0
Mä olen varmaan Rascaana, kauhee hiki ja vapina jatkuvasti..
EMM
- 0
Jasso on tampereella. Ei mulla muuta...
- 1
Schimmelin kanssa kaljalle. 'Yhelle'
Ei mulla muuta
- 0
Mitenkähän Schimmelin päivä meni?
Ei mulla muuta
- 2
Hyppäsin bussiin enkä kattonut että siinä luki moottoritien kautta. Ajauduin 7km ohi kodistani, mutta onneksi äiti pelasti autolla.
Ei mulla muuta.
- 1
7km kävelee kyllä aika nopeasti, siinä mitään autoja tarvita.
Ei mulla muuta.
- 0
"Melkein seiska ..":http://www.sports-tracker.com/#/workout/JumppaHallfors/3qa4bl0thuraubjr
Ei mula muta
- 0
Hauska peli tämä APB ..ilmanen peli jopa.
Heti kun joinasin peliin:
!http://i4.aijaa.com/b/00416/8457731.jpg!
EMM