- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
SE KOITTAA LARATA SMUDIA INTERNETEISTÄ !!
*EMM*
- 0
Tuli semmottii HyperSuper-Ampiainen ikkunasta kylään kutsumatta.
Suotana,notta oli iso.
Otettiin matsi.Voitin.
emm.
- 0
Mahroton.
Mahrottonmanpi.
Sfäde.
*EMM*
- 0
Viijjeltä nousin ylös vaikka soon miunkin skaalalla hiljaane päivä. Voe sfilttu.
EMM
- 0
Tämäkin heräsi viijjeltä ja yritti aamulenkkiä.Nilkkaan koski.U-käännös ja kodia syämään puuroa.
emm.
- 1
Tykkään noista uusista General Discussionin topikeistä.
EMM.
- 0
TehBigBunny wrote: Mahroton. Mahrottonmanpi. Sfäde. *EMM*Ihan sama tuli mieleen eilisellä pyörälenkillä.. .. Pyöräilin 12,2km Baariin, tempaisin nopsasti kolme tuoppia ja sitten polkaisin takaste toista kautta 12,3km.. Lujaa mentiin molempiin suuntiin, koska jokin houkutteli perillä kohteessa.. .. Urheiluvarusteina oli: 1-vaihteinen Nopsa joka oli vanhempi kuin Euro, rikkinäiset farkut, kopio Crocsit ilman sukkia, eka huppari mikä tarttui eteisestä ja urheilujuomana oli takataskussa 20€-seteli.. .. Oli siinä muutamat urheilu-vaihteet-vaatteet-juomat-pariskunnat ihmeissään, kun polkimet savuten painoin ohitse.. EMM.. / ^meinas unhohtua..^
- 1
Laitetaan "tämä":https://vimeo.com/43940993 nyt tännekkin. Nyt on Kirves-miähelle vähän sitä "ass n titties genitaliaakin".
EMM!
- 0
Pottae wrote: Laitetaan "tämä":https://vimeo.com/43940993 nyt tännekkin. Nyt on Kirves-miähelle vähän sitä "ass n titties genitaliaakin". EMM!Aassom! EMM
- 0
Honda sylkäs öllyt pihalle. En ois koskaan uskonut, että mjoottori on se mikä hajoaa.
Ei Mulla Muuta.
- 0
RaabForRehab wrote: Honda sylkäs öllyt pihalle. En ois koskaan uskonut, että mjoottori on se mikä hajoaa. Ei Mulla Muuta.Kiertokanki vai kampura? EMM
- 0
:O
- 0
hulluseon wrote: Kiertokanki vai kampura? EMMTuskin kumpikaan. Kone kävi normaalisti, mutta öllyset pihalle/bensan sekaan. Kauhee savu, ei kolinaa tai kilinää. Saa nähdä. Kohta vaihtuu Honda VAG:laiseen. All show no go meininkiin. Sanovat. EMM.
- 1
Venavarren kumet sittenkö?
Ja mie tarjoon kaheksan markkaa tuossa kunnossa.
Hondasta, en Raabista.
EMM
- 0
hulluseon wrote: Venavarren kumet sittenkö? Ja mie tarjoon kaheksan markkaa tuossa kunnossa. Hondasta, en Raabista. EMMEi riitä. En tiedä vielä. Saattaapi mennä muutama viikko ennen kun saahaan tarkka analyysi vaurioista ja syistä. Saattaa olla, että Raab vaihtaa kesäauton johonkin KESÄautoon, jolla ei tarvitte edes ajaa radalla. 3000e mennyt jo korjauksiin vajaassa vuodessa. Ei kestä perse eikä kynnet pijä. Joku kiva classico-mersu tai VAG:lainen? edit: 964 911 Carrera 2 puhuttelis, mutta on niin kallis.
- 1
Löysin viimeikin vanteisiin sopivat keskikupit! JEEEEEEESS!!
EMM
- 0
Asentelen serveri koneelle Fedoraa ja siihen Amahia kokeeksi. Samalla kuuntelen minä Ozzy äänirkirjaa.
EMM
- 0
Katsoin pätkän LeManssia, ekat aika-ajot. Siel on nykyään Forza-shikaani.
EMM
- 1
Ihime trollailua on liikenteessä.
EMM
- 0
Taas on yksi ^kesä^ työpäivä takana..
Heimullamuuta.