- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Jaahas. Se alko ny...
- 0
Voiko tuo streami alkaa paremmin? Volvo 360 ja Starletti heti alkuun radalla :D
EMM.
- 0
Nii eli nyt on TOP-16 kuljettaja esittely menossa, klo 22 suomen aikaan alkaa sitten kaavio.
- 5
Wimpletoni alakaa pijan.
Tuli vaan miäleen.
!http://yakutsk-live.ru/uploads/posts/1333719740_hudeem_14.gif!
EMM
- 0
Jupe San wrote: Nii eli nyt on TOP-16 kuljettaja esittely menossa, klo 22 suomen aikaan alkaa sitten kaavio.Oukkidoukki...
- 3
Bani kiusii miuva puhelimella.Ei ole kiva se.
emm.
- 0
savulohi wrote: Viis miljuunaa huuvvettu,palaamma asiaan. // Laita AH:lle joku mötkylä buyoutilla niin hajen pois. ^emm^Joo ehkä joskus jos muistan :) ^EMM^
- 0
Schimanski76 wrote: Bani kiusii miuva puhelimella.Ei ole kiva se. emm.Baniikki on ollut vähän huono noiden tunnepuolien ilmaisussa, tietän hyvin.. Toi kiusiminen on vain sen tapa sanoa, että se tykkää susta.. EMM, tällä kertaa..
- 0
Palttiarallaa neljä päivää hymiölakossa ja rohviiliin on tiputettu vasta yks ydinpommi. Aika kivasti.
^emm^
- 1
Eikun, oli mulla asiaakin..
Kolmisen viikkoa sitten kaveri irtaantui omasta kädestänsä..
Ne sai hitsattua sen hanskan takaisin siihen käsivarteen ja kaikki näytti enemmän kuin lupaavalta..
..
Pääsi jo kerran pois sairaalasta ja ajateltiin että yksi vaihe on vähemmän..
Pascan marjat!
Uudestaan sairaalaan ja pari kertaa teholle, kun on iso mies mennyt kipushokkiin..
..
Vähän aikaa sitten puhuttiin puhelimessa ja mä en ollut ollenkaan iloinen kaverin äänestä..
Mä en pysty nukkumaan, ei siis vain onnistu..
Puhelin toisessa kourassa ja auton avaimet toisessa, odottelen tässä ei niin kivasti..
..
Sfäde tulee kohta hulluksi!
Joo joo, siis enemmän kuin ennen..
EMM
- 1
Urgh..
..
Mä oon melkein normaalissa mielentilassa ja mie menin kehumaan sitä toista Jänestä..
..
Kauheen hyvän pointin kyllä kiljaisi ilmoille ja jotenkin saatan noudattaa ohjeistusta, ehkä..
On on, se on parempi Jänes..
+ se ymmärtää liharuuan päälle..
'Nyt on pakko lopettaa, ennenkuin kerron tykkääväni teistä kaikista ja paljon..
EMM
- 2
Skimmy piipahti Lappeen Rannassa.
Nyt siäl on loma-asuntomessut.
Sattumaa. En usko.
EMM
- 0
Sanovat notta tänne on eksynynnä joku reiskamees jenkkilästä.
EMM
- 4
Voipi olla, että sain työssäoppimispaikan Launeen Gigantista :)
EMM
- 0
Joku fiksu laskee nytten tälläisen laskun...
Tankissa on 40l polttoainetta, josta 30l on 98E5 ja 10l E85 ( n.106okt )
Oktaaniluku on nytten sitten ? 100okt ?
emm
- 0
Mudinski wrote: Joku fiksu laskee nytten tälläisen laskun... Tankissa on 40l polttoainetta, josta 30l on 98E5 ja 10l E85 ( n.106okt ) Oktaaniluku on nytten sitten ? 100okt ? emmSamaan oktaanilukuun eli sataseen päädyin minäkin. EMM edith: Tai siis _noin 100_, koska tuo 106 oli myös noin-luku :)
- 0
Perus maanantai. Puoli tuntia duunissa ja vasen peukalo meni särki. Samassa kohtaa ollut aiemminkin murtuma, jonka takia täytyy ylihuomiseen asti odotella radiologin lausuntoa. Toivottavasti ei ole ihan särki.
e/ Ei mulla oikeastaan muuta.
- 2
Klasu
EMM
- 1
"Gojiran uusi albumi L'enfant sauvage":http://www.imperiumi.net/index.php?act=news&id=17748
Eri hyvää musiikkia on se tämä. =)
EMM
- 0
Epähelle.
!http://i.minus.com/i7ffkYhHJlLRS.jpg!
e
m
m