- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Maitoa hajin lähäristä,jos joku kysyy.
emm
- 0
Lähtee Saunaan!
EMM
- 0
vaiski75 wrote: Lähtee Saunaan! EMMElä ihan viälä! Ojota 10min! ei mulla sauna ole viä ihan lämmin.
- 0
vaiski75 wrote: Lähtee Saunaan! EMMkuin myös!.. ..muutaman huurteisen kera, toki. emm
- 0
Kovemmat löylyt otin ku Nummelinin Timo & Kinnusen Jorma yhteensä.
emm
- 1
Kävin Siwasta hakemassa maitoa, mukaan tarttui Karhua, *Yllätys*.
EMM
- 0
Kahtelen FRC:ssä meijjä juappoi.
EMM
^... muuten, Skimmy oppi juuri notta Siwasta saa maitoa^
- 4
TehBigBunny wrote: Kahtelen peilissä meijjä juappoi. EMMVähän korjasi tämä.
- 0
Suunnitelmat kusi ja näin lauantai-iltana tulee jäätyä himaan. Ehkäpä voisin kohta koittaa, miten MW3 sujuu pienessä kännissä. :3 EMM
- 0
tässä pistonheadia juan ja meinaan ekä koittaa pelata jotakin, onkos peli ehdotuksia??
EMM
- 0
Perus appelsiinimehua ja suami leijonaa. Tekkeniä mätetään.
- 2
jEsm0 wrote: tässä pistonheadia juan ja meinaan ekä koittaa pelata jotakin, onkos peli ehdotuksia?? EMM"Suosittelen lämpimästi.":http://www.youtube.com/watch?v=CRlC9US2Vgs
- 1
Oonko mä ainova, joka on selvinpäin? Eikus hetkinen, mullahan on kalja käessä.
Ei mulla muuta. Jatkakaa.
- 1
Mää taidan olla ainua....
vedetään sokerihumalat fantalla!
Emm
- 2
jEsm0 wrote: tässä pistonheadia juan ja meinaan ekä koittaa pelata jotakin, onkos peli ehdotuksia?? EMMSkimmy juamapeli. Jos tekee miäli pelata niin juuvvaan lisää, kunnes ei enää tee. Sitten vejetään leukoja. Lattialla. EMM
- 1
TehBigBunny wrote: Skimmy juamapeli. Jos tekee miäli pelata niin juuvvaan lisää, kunnes ei enää tee. Sitten vejetään leukoja. Lattialla. EMMEpäilynttävä peli on tämä. Tulookohan tämä Wiille.
- 0
Yhen mie vielä otan.Se on sitten vipo.
Aamulla menen muuraamaan,ihan varpisti menen.
emm.
- 0
Schimanski76 wrote: Epäilynttävä peli on tämä. Tulookohan tämä Wiille.Tulloo, ja mukana on semmonen matto notta ei tule rupia naamaan kun kupsahtaa parkettia vasten pelailemaan sitä leuvanveto ossuutta. EMM
- 0
hulluseon wrote: Tulloo, ja mukana on semmonen matto notta ei tule rupia naamaan kun kupsahtaa parkettia vasten pelailemaan sitä leuvanveto ossuutta. EMMPelonttava ja epäilynttävä peli. Menee ostoon! emm.
- 1
kaljat juotu, muijan viinit juotu, vellin taitavat kuvamanipulaaatiot sensuroitu. mitä nyt?
eikaitässämuuta