- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
2013
Nojaa, ei se vuosiluku vuotta pahenna ellei vuosi vuosilukua.
Toivotan kaikille saantirikasta vuotta!
^siis sillai niinku * kröhöm *^
- 0
Yli 200 rakettia ammuttu, juomaa juotu ja saunassa saunottu ja peukalo poltettu rakkulalle :) hyvät UV:t kaikille ähvärseeläisille :)
- 0
2013 ei mitä vittua ei tullu maailmanloppuakaa
- 1
No päin honkiahan se meni sitten loppujen lopuksi, koko ilta. No onneksi huomenna töihin, että pääsee normi kiertoon takasin.
EMM
- 2
Luin äsken, että paras tapa saavuttaa sisäinen rauha on päättää kaikki keskeneräiset asiat. No kattelin ympäriltäni niitä: join eilisen punaviinin loppuun, vanhan puoliskon viskiä, kermaliköörin jämät ja viimeiset viisi kaljaa jääkaapista. Sitten tyhjensin purkin pohjalta Diapamit, muutamat jäljelle jääneet napit unilääkettä, vajaat yskänlääkkeet, söin suklaalevyn lopun ja pätkän HK:n sinistä. Et voi ikinä kuvitella mikä tyyni olo ja sisäinen rauha! Mutten ymmärrä miksi tuo poliisi haluaa minut täältä katolta alas? Ennenku se pirun sinivuokko ehtii ränniä pitkin tänne, toivotan sinulle vielä kerran oikein hyvää uutta vuotta!
- 0
Kappas, vuosi vaihtui. Ehkä on aika kompiä ulos täältä bunkkerista.
emm
- 0
...ei mulla muuta mutta krapula olis jo valmiix mutta missäs kisat ? Parempata vuotta 2013 kaikille tasaseen.
- 0
Juu huomenta vaan
EMM
- 0
Ai että paikkoja kolottaa. Perus villi uusvuas. Toivottavasti teilläkin oli yhtä kivaa ko mulla, ja oli paljon kivempaa herätessä ko mulla oli. =P
- 0
Bensojen hintoja eripuolilla maailmaa.
!http://media.riemurasia.net/albumit/m34359/1119531434.jpg!
Emm
- 0
Alaselkää, lonkkaa ja polvia/polvien alapuolta särkee... Ei saa prkl nukuttua !
EMM
- 2
Pesin lompakkoni pyykinpesukoneessa...
Emm
- 2
Rayha300 wrote: Pesin lompakkoni pyykinpesukoneessa... EmmRahanpesua! emm
- 0
2 viikkoa pois boksilta ekaa kertaa puoleen vuoteen, jos tänään vähä pelailis (ajelis nyrreä)
emm
- 1
^Mihinkään nyrrelle ku meet ilmottautumaan sinne ALMS kakkoskaudelle samantien nyt!
- 0
Ei olis pitäny valvoa koko uutta vuotta ja mennä nukkumaan vasta klo 14. On unirytmi sen verran viturallaan ja tuntuu kun krapula alkais vasta hellittämään. Liskodiskokin oli aivan jäätävä viime "yönä"
Ei sitten muuta.
- 0
Kauhea flunssa pääl, olo on kuin kuolleella :(
Emm
- 0
Sivupuki?
- 0
*w00t* Uus kone!
- 6
Tänään on taas se aika viikosta.
!http://www.nettiapaja.net/uploads/2012/10/Pingu.gif!
^PERJANTAI!^
Emm.